nee, maar jouw UI kan wel wat met ballen zo te zienquote:Op zondag 2 maart 2014 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Bojan hé, die kan er helemaal niets van, wisten jullie dat?
Ik weet het niet, ik ga er altijd vanuit dat GGMM volledig achter mijn acties staat, maar dat viel vies tegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat vond GGMM daarvan? geen actie ondernomen?
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat is het volgens jou dan?
Dat account?
beter dan zeiken op de scheids om te maskeren dat je er geen kut van kanquote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Doen alsof je een blessure hebt om te maskeren dat je er geen kut van kan.![]()
Deed ik vroeger ook als ik heel slecht speeldequote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Doen alsof je een blessure hebt om te maskeren dat je er geen kut van kan.![]()
Ties komt uit Twente.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]Ga eens heel snel een inburgeringscursus volgen.
Het account?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]Ga eens heel snel een inburgeringscursus volgen.
Een zak rottende aardappelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een IJslandse blok testosteron.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef OllieWilliams het volgende:
Ajax neemt in de rust meteen afscheid van Bojan hoorde ik.
Hij had in het veld moeten blijven liggenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef gelezwembroek het volgende:
Eigen schuld voor Moisander had hij er maar direct uit moeten gaan dan had hij allang behandeld kunnen worden.
Dan had hij er ook uit gemoeten.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had in het veld moeten blijven liggen
Doorspelen met bloed op je hoofd als een echte man. Bij rugby doen ze niet zo moeilijkquote:Op zondag 2 maart 2014 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had in het veld moeten blijven liggen
jaquote:Op zondag 2 maart 2014 15:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat is het volgens jou dan?
Dat account?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]Origineel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Is zijn eigen schuld had hij er maar direct uit moeten gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Puur een goal tegen omdat Moisander even weg moet
Omdat 'die' niet klinkt.quote:
Allez, ik bel de taaltelefoon wel even.quote:
het is nog niet voorbij hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het spel van Ajax geeft daar wel reden toe, ja
Waren ze toch ook met 10 geweest? Die kakkie schopt hem het bloed uit zijn hoofd, misschien even het spel stil?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:12 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Is zijn eigen schuld had hij er maar direct uit moeten gaan.
Het legioenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan het publiek anders niet wat lawaai maken. Val bijna in slaap
Ja maar dan had hij tijdens die goal allang behandeld geweest en er weer ingestaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Waren ze toch ook met 10 geweest? Die kakkie schopt hem het bloed uit zijn hoofd, misschien even het spel stil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |