SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik hoop altijd dat elk voetbal team verliest, helaas is er altijd wel een winnaarquote:Op zondag 2 maart 2014 14:53 schreef richolio het volgende:
Ik hoop stiekem dat Feyenoord verliest want dan wordt iedereen boos en das grappug
Ik heb het niet over voetbal.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:53 schreef richolio het volgende:
Ik hoop stiekem dat Feyenoord verliest want dan wordt iedereen boos en das grappug
Inderdaad. Voetbalquote:Op zondag 2 maart 2014 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat elk voetbal team verliest, helaas is er altijd wel een winnaar
Klote spel.
Dat is toch omgekeerd net zoquote:Op zondag 2 maart 2014 14:58 schreef richolio het volgende:
En dan gaan die Feyenoord supporters de spelerbus van Ajax op lopen wachtenEn het dan raar vinden dat ze niet bij elkaar op bezoek mogen komen bij wedstrijden
Het is gewoon de illuminati. Vieze facistensport. Corrupte zooi daar. Ziekelingen. Sukkels.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is toch omgekeerd net zoEn as if alle supporters dat doen iets met goede onder kwaaie
Ik ben eigenlijk voor az grgrquote:Op zondag 2 maart 2014 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die spelletjes te serieus nemen
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is gewoon de illuminati. Vieze facistensport. Corrupte zooi daar. Ziekelingen. Sukkels.
Sorry
Uberhaupt voor een club zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor az grgr
[..]![]()
Schattig wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |