abonnement Unibet Coolblue
pi_150117681
20.00 u beginnen.
(Er is nog een tweede topic, waarom is dat eigenlijk?)
I´m back.
pi_150119508
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:19 schreef T_Killer het volgende:

[..]

In de Nederlandse of Engelse?
In de Nederlandse. Staat echt vol met fouten die ondertiteling. Veel woorden zonder spaties ertussen. Viel me echt op.
pi_150120367
Ga ze (hopelijk lukt het) allemaal achter elkaar kijken... de hele nacht :@
  vrijdag 27 februari 2015 @ 19:38:25 #279
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_150120877
Eerste aflevering er op zitten *O* Heerlijk dat het weer terug is.

Kan er bij de spoilers even aangegeven worden over welke afleveringen ze gaan? Op deze manier is het lastig te zien wat je wel en niet kunt lezen voordat je door het hele seizoen heen bent.

quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:57 schreef Ryan3 het volgende:
20.00 u beginnen.
(Er is nog een tweede topic, waarom is dat eigenlijk?)
Het idee was om een los topic te hebben we netjes met spoilertags werken en eentje waar we vrijuit kunnen praten. Dit omdat in eerdere Netflix topics er snel onduidelijkheid was over of het nog veilig was om te komen lezen. Deels omdat sommige mensen simpelweg te eigenwijs waren om spoilertags te gebruiken zodra ze zelf door de serie waren.
Het gevolg daarvan is dat de discussie vrij doods wordt omdat iedereen maar afwacht tot ze alles gezien hebben, zoals we in het begin van deze serie hier ook zagen.
Om dat te voorkomen leek mij, met andere hier, een duidelijkere scheiding van waar je wel en geen spoilerstags nodig hebt een handige manier om die verwarring te voorkomen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:31 schreef Mike het volgende:
Ik stel toch voor om in het andere topic verder te gaan. De mensen die er al iets van gezien hebben, gebruiken daar spoiler tags dus het topic is nog veilig. Ik weet niet precies hoe lang we dat vol kunnen houden, maar het blijft op een gegeven moment ook zo dat als je niks wil weten, je ook gewoon beter een topic niet kunt bezoeken. Dat geldt voor alle andere series ook natuurlijk.
Bij andere series heb je niet dat het hele seizoen ineens verschijnt. Daardoor kun je alsnog makkelijk over elke aflevering discussiėren. Eerdere ervaring laat zien dat dat bij Netflix series toch minder is.

quote:
Vooralsnog zijn de twee topics bijna identiek, dus dat maakt dit topic overbodig.

Link: TV / [USA] House of Cards - Waar we enthousiast wachten op SE3! (spoilers)
Dat is wel een wat vroege conclusie op het moment dat nog nauwelijks iemand aan de serie heeft kunnen beginnen. Het topic was nou juist bedoeld voor het moment dat iedereen uit elkaar begint te lopen met het kijken.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_150120884
Misschien een idee om boven de spoilertags te zetten welke Episode? Of gebeurt dat al hier? Zoals dit:

Episode 1-3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150121052
quote:
Het idee was om een los topic te hebben we netjes met spoilertags werken en eentje waar we vrijuit kunnen praten. Dit omdat in eerdere Netflix topics er snel onduidelijkheid was over of het nog veilig was om te komen lezen. Deels omdat sommige mensen simpelweg te eigenwijs waren om spoilertags te gebruiken zodra ze zelf door de serie waren.
Het gevolg daarvan is dat de discussie vrij doods wordt omdat iedereen maar afwacht tot ze alles gezien hebben, zoals we in het begin van deze serie hier ook zagen.
Om dat te voorkomen leek mij, met andere hier, een duidelijkere scheiding van waar je wel en geen spoilerstags nodig hebt een handige manier om die verwarring te voorkomen.
Dus dit is het topic zonder spoilers?
Overigens mensen kijken asynchroon toch?
Waar moet je dan kijken als je maar 1 aflevering hebt gezien en dan niets wil weten over afleveringen daarna?
I´m back.
pi_150121118
Andere jaren hebben we het altijd gedaan zoals FredVleespet hierboven. Met spoilertags en boven de spoilertag zetten over welke ep het gaat.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 27 februari 2015 @ 20:46:53 #283
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_150123767
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:38 schreef FredVleespet het volgende:
Misschien een idee om boven de spoilertags te zetten welke Episode? Of gebeurt dat al hier? Zoals dit:

Episode 1-3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een iets nettere oplossing is
1[spoiler=Episode 1-3]:o[/spoiler]
SPOILER: Episode 1-3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus dit is het topic zonder spoilers?
Overigens mensen kijken asynchroon toch?
Waar moet je dan kijken als je maar 1 aflevering hebt gezien en dan niets wil weten over afleveringen daarna?
Inmiddels is dit het enige topic wat er nog is. Mike heeft op het andere topic een slotje gezet. Dus hier graag met spoilertags werken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:44 schreef Tim86 het volgende:
Andere jaren hebben we het altijd gedaan zoals FredVleespet hierboven. Met spoilertags en boven de spoilertag zetten over welke ep het gaat.
Klopt. Dat werkte op zich ook best redelijk. Het nadeel daarvan was alleen dat na een tijdje mensen het zat begonnen te worden en de tags weg lieten naar mate de serie langer uit was. Dat zag je met name bij het Orange is the new black topic.
Op zich begrijpelijk maar lastig voor mensen die nog niet zo ver zijn en er dan maar op moeten gokken dat andere netjes spoilertags gebruiken, of maar helemaal weg blijven tot ze zelf ook klaar zijn.
Om dat te voorkomen was het idee om met twee topics te werken. Dan kan iedere lezer zelf bepalen of die in een topic met of zonder spoilertags wil posten. Maar dat idee is nu dus afgekapt voor we kunnen zien of het een verbetering is van de vorige oplossing.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_150123891
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 20:46 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Een iets nettere oplossing is
[ code verwijderd ]

SPOILER: Episode 1-3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Inmiddels is dit het enige topic wat er nog is. Mike heeft op het andere topic een slotje gezet. Dus hier graag met spoilertags werken.

[..]

Klopt. Dat werkte op zich ook best redelijk. Het nadeel daarvan was alleen dat na een tijdje mensen het zat begonnen te worden en de tags weg lieten naar mate de serie langer uit was. Dat zag je met name bij het Orange is the new black topic.
Op zich begrijpelijk maar lastig voor mensen die nog niet zo ver zijn en er dan maar op moeten gokken dat andere netjes spoilertags gebruiken, of maar helemaal weg blijven tot ze zelf ook klaar zijn.
Om dat te voorkomen was het idee om met twee topics te werken. Dan kan iedere lezer zelf bepalen of die in een topic met of zonder spoilertags wil posten. Maar dat idee is nu dus afgekapt voor we kunnen zien of het een verbetering is van de vorige oplossing.
Ja, ben het met je eens hoor. Maar nu in deze situatie is dit de enige oplossing lijkt me. En dan na pakweg 2 maanden stoppen met spoilertags en een waarschuwing in de TT zetten. Zo ging het bij Orange geloof ik uiteindelijk?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_150125188
Nu beginnen aan S03E11 _O_ Wat een heerlijk seizoen tot nu toe, wow!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator vrijdag 27 februari 2015 @ 21:22:12 #286
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_150125435
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:16 schreef Blistering het volgende:
Nu beginnen aan S03E11 _O_ Wat een heerlijk seizoen tot nu toe, wow!
wow dan ben je de hele dag al bezig? :D

Ik heb nu 2 afleveringen gezien, vind het nog wat traag maar wel heerlijk dat het weer terug is O+ En in stijl met spareribs op schoot gekeken :9 *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 27 februari 2015 @ 21:47:18 #287
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_150126601
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 20:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, ben het met je eens hoor. Maar nu in deze situatie is dit de enige oplossing lijkt me. En dan na pakweg 2 maanden stoppen met spoilertags en een waarschuwing in de TT zetten. Zo ging het bij Orange geloof ik uiteindelijk?
In deze situatie met maar één topic zijn spoilertags met afleveringnummers de beste oplossing ja. Wat betreft die waarschuwing, die staat nog in de TT van het vorige seizoen :P

Bij Orange is die melding na 11 dagen in de TT gezet als waarschuwing nadat mensen steeds de spoiler regels overtraden. We zullen zien of men zich hier langer weet te gedragen O-)

Mijn persoonlijke strategie om spoilers te ontwijken blijft gewoon snel kijken. Dus nu snel door met nummertje 4 :)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_150126624
Okee tip:
SPOILER: aflevering 1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I´m back.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 21:51:59 #289
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_150126799
Seizoen 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150127488
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:51 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Seizoen 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peter Russo
pi_150129507
SPOILER: aflevering 2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I´m back.
pi_150131521
Alles gekeken en weet niet of ik over een jaar nog verder ga kijken. Sommige stukjes waren leuk, maar het merendeel was te voorspelbaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150133213
Ook klaar, en kan mij enigszins vinden in bovenstaande woorden onder de spoiler.

Desondanks toch wel vermaakt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_150134576
SPOILER: aflevering 3 + 4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 28-02-2015 02:34:46 ]
I´m back.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 01:21:07 #295
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_150135091
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
SPOILER: aflevering 3 + 4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aflevering 3 & 4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_150135789
quote:
SPOILER: Aflevering 3 & 4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aflevering 3 +4
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 28-02-2015 02:37:18 ]
I´m back.
  Redactie Frontpage zaterdag 28 februari 2015 @ 03:31:05 #297
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_150136288
Dat was een teleurstellend seizoen
  Redactie Frontpage zaterdag 28 februari 2015 @ 03:31:38 #298
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_150136290
Dot is tch het spoilertopic, er is ook n nirtspoilertopic
  zaterdag 28 februari 2015 @ 04:36:50 #299
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_150136766
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 03:31 schreef SunChaser het volgende:
Dot is tch het spoilertopic, er is ook n nirtspoilertopic
Die is dicht gegooid door Mike omdat de topics een paar uur na het verschijnen van het seizoen te veel op elkaar leken. Daarom gebruiken we nu dus hier weer spoilertags aangezien het de enige plek nog is om te praten over het nieuwe seizoen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:30 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
Lees daarvoor mijn reactie op Ryan3, die met de zelfde vraag zat.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Redactie Frontpage zaterdag 28 februari 2015 @ 10:03:04 #300
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_150138418
Wie heeft t ng meer al afgekeken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')