Behanglijm dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:12 schreef hagenees070 het volgende:
[..]
dan gaat het toch weer omhoog staan na een minuutje...
Kort laten knippen, nat maken en gel erin.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:12 schreef hagenees070 het volgende:
[..]
dan gaat het toch weer omhoog staan na een minuutje...
mijn kapper praat bijna geen Nederlandsquote:Op zondag 2 maart 2014 14:13 schreef Kandijfijn het volgende:
Niet iedereen kan elk kapsel dragen, iedereen heeft ander haar. Dun, dikker, krullend stijl. Als het bij jou direct recht overend gaat staan is jouw waarschijnlijk niet geschikt.
Voor de rest vraag het de volgende keer gewoon aan je kapper
Okey, dan geloof je me niet. /carequote:Op zondag 2 maart 2014 14:15 schreef hagenees070 het volgende:
[..]
mijn kapper praat bijna geen Nederlandsecht waar... maar kom op, het moet toch wel mogelijk zijn. ik heb gel geprobeerd maar het gaat weer overend dan. en dan kan ik wel lak derop spuiten maar dat heeft pas zin als het al goed zit en de gel weer droog is
Misschien moet je dan een keertje naar een andere kapper gaan waar je wel mee kan communiceren.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:15 schreef hagenees070 het volgende:
[..]
mijn kapper praat bijna geen Nederlandsecht waar... maar kom op, het moet toch wel mogelijk zijn. ik heb gel geprobeerd maar het gaat weer overend dan. en dan kan ik wel lak derop spuiten maar dat heeft pas zin als het al goed zit en de gel weer droog is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |