Kun je wat voorbeeldfoto's sturen?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Kom maar hier naar toe, je mag ze allemaal hebben!
Nee je hebt gelijk, maar vaak zullen alleen looks je niet helpen om te scoren zelfs niet als het om ONS gaat, het draait voornamelijk om je innerlijk..quote:Op maandag 3 maart 2014 17:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jawel, wel als je gewoon een keer wilt neuken. Dan draait het wel om uiterlijk en niks anders. En dat is oppervlakkig ja, ik vind dat ook stom. Betekent niet dat ik niet weet hoe het werkt.
Momentje, ga even opzoeken voor jullie wat er hier in de clubs rondlopen (ze kleden zich ook vaak zo als ze overdag gewoon iets gaan doen dus tjahquote:
Geil, ik ga verhuizen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Op speciaal verzoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha succesquote:
Heb nog maar 1x een Latina gehad en dat ging vrij simpel moet ik zeggenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahaha succes.
zet al je hossel verhalen op fok!, dan ga ik even lezen hoe je het hebt aangepakt.
Hahaha, ik ben Latino en ik heb nog nooit een Latina gehad (maar dat hoef ik ook niet dankzij me moeder, alle latinas laten me aan me moeder denken en het idee dat ik me moeder aan het daten ben is gewoon niet cool).quote:Op maandag 3 maart 2014 21:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb nog maar 1x een Latina gehad en dat ging vrij simpel moet ik zeggen
Maar ik was toen ook dronken en op de een of andere manier ben ik dan 10x zo smooth lijkt wel
Hehe met pillen op ben ik veel te lijp, dat lukt me echt niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:40 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben Latino en ik heb nog nooit een Latina gehad (maar dat hoef ik ook niet dankzij me moeder, alle latinas laten me aan me moeder denken en het idee dat ik me moeder aan het daten ben is gewoon niet cool).
Maare ik ken het man, of pillen/mdma die shit is gold, als ik dat neem ben ik zo goed met vrouwen.. maar ja ik kan niet elke keer dat ik een leuke meid zie een pilletje naar binnen knallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hehe met pillen op ben ik veel te lijp, dat lukt me echt niet.
ennehahah gewoon weer keer proberen dan ga voel je je echt een playboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
is goed wanneer me moeder thuis is zal ik even een fotoshoot houden.Waz met jou!
Ben wel een paar keer uitgegaan met pillen op maar ik was te ver heen, dus misschien de volgende keer wat minder nemenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:47 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahah gewoon weer keer proberen dan ga voel je je echt een playboy.
is goed wanneer me moeder thuis is zal ik even een fotoshoot houden.
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:53 schreef ntm het volgende:
En dan? Als je in Amerika woonde was je nog steeds dezelfde autist als die je nu bent
B b bitchquote:Op maandag 3 maart 2014 21:53 schreef ntm het volgende:
En dan? Als je in Amerika woonde was je nog steeds dezelfde autist als die je nu bent
Hij is een manlet van 1.68quote:Op maandag 3 maart 2014 15:37 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Er is niks mis met Dima's uiterlijk. Hij moet alleen werken aan z'n social skills
Ja daar heb jij ook wel weer gelijk inquote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, maar vaak zullen alleen looks je niet helpen om te scoren zelfs niet als het om ONS gaat, het draait voornamelijk om je innerlijk..
Ja vooral in Nederland is dat wat aan de korte kant, maar ik heb hem irl gezien en ik kan je verzekeren dat het niet aan zijn lengte of uiterlijk ligt.quote:
Ben je wel eens in Denemarken geweest, als je daar op straat loopt zie je echt geen verschil, het is dat je overal Deense vlaggetjes ziet hangen anders had je je zo in Nederland kunnen wanen.quote:
kijk dit bedoel ik dusquote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Op speciaal verzoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeeuuhhhhh! ! !quote:Op maandag 3 maart 2014 23:03 schreef snakelady het volgende:
Amurica!!![]()
http://www.peopleofwalmart.com/
Ik ben in Denemarken geweest (Frederikshavn, Fredericia).quote:Op maandag 3 maart 2014 23:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Denemarken geweest, als je daar op straat loopt zie je echt geen verschil, het is dat je overal Deense vlaggetjes ziet hangen anders had je je zo in Nederland kunnen wanen.
En jij verwacht echt dat in ieder ander land geen debielen rond lopen?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jeeuuhhhhh! ! !
http://loldutchpeople.nl/
Nee.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
En jij verwacht echt dat in ieder ander land geen debielen rond lopen?
Ik kom regelmatig in Denemarken. Kolding, Aalborg en Kopenhagen en het ziet er echt niet anders uit dan hier.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:33 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ik ben in Denemarken geweest (Frederikshavn, Fredericia).Niet in Kopenhagen.
Of had ik Zweden/Noorwegen moeten zeggen? In Zweden wonen ook brunettes.
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen zie hier een concreet voorbeeld; ze had ''kansloos'' in haar tagline (tinder) staan en ik reageren met dit, wel gevat gewoon.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
geen reactie
We hebben allebei gelijk, tijd voor feestje!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:54 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja daar heb jij ook wel weer gelijk inmaar het helpt zeker niet om niet knap te zijn iig!
Vind je het gek?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik dus
nederlandse meisjes lopen er nooit zo bij
altijd in spijkerbroek + uggs en bomberjack jasje
totaal niet fatsoenlijk
lolquote:Als een Nederlandse meid zo gekleed zou lopen als die meiden hier dan zouden haar schaamlippen bevriezen en afgebroken zijn voordat ze weer thuis is!!.
Om mij heen zie ik eigenlijk alleen vrouwen met grote borsten. Een enkeling met kleine. Zo skinny als die rechtse zie ik ze ook nooit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:54 schreef dopfles1 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi voorbeeld van het verschil tussen Nederlandse vrouwen en Amerikaanse.
Rechts is NL... ach hoef ik ook niet te vertellen volgens mij
#fissa in Miami!!!! Ik ben van de partij hahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
We hebben allebei gelijk, tijd voor feestje!
p.s zullen we dan een hoertje bellen voor dima?.
Wat een grafkoppen allemaal. Als dit is wat al die fokkers willen, dan snap ik dat je hier niet aan je trekken komt.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Op speciaal verzoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awwww jaloersquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:01 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Wat een grafkoppen allemaal. Als dit is wat al die fokkers willen, dan snap ik dat je hier niet aan je trekken komt.
quote:
Onderste plaatje links en rechts zijn sws knapper dan 99% van de Nederlandse vrouwen, en die in haar paarse bikini is ook geil.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:04 schreef -Buttercup het volgende:
[..]Ik vind ze oprecht niet mooi. Er zijn zat mooie vrouwen op de wereld en dat kan ik zonder problemen toegeven, maar deze horen daar niet tussen.
Grafkoppen is weer overdreven hoor, er zitten prima vrouwen tussen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:01 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Wat een grafkoppen allemaal. Als dit is wat al die fokkers willen, dan snap ik dat je hier niet aan je trekken komt.
Zouden die echt zijn? Of is dat een hele domme vraagquote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:54 schreef dopfles1 het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste paar plaatjes zie ik er anders weinig. BozeHaas heeft gelijk over het meisje onderaan links, maar verder zie ik niet zo snel een echt mooi meisje ertussen zitten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Grafkoppen is weer overdreven hoor, er zitten prima vrouwen tussen.
ABN bestaat niet meer.quote:
Picsquote:Op maandag 3 maart 2014 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies. Dima behoort tot top 3 fok hunks
quote:
Dit is echt een Nederlandse meid.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:54 schreef dopfles1 het volgende:
[ afbeelding ]
Mee eens, duidelijk het cheerleader effect wat gaande is op die foto's.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:59 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
De eerste paar plaatjes zie ik er anders weinig. BozeHaas heeft gelijk over het meisje onderaan links, maar verder zie ik niet zo snel een echt mooi meisje ertussen zitten.
Waarom wil je dan niks met hem?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja vooral in Nederland is dat wat aan de korte kant, maar ik heb hem irl gezien en ik kan je verzekeren dat het niet aan zijn lengte of uiterlijk ligt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |