SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Choco moelleuxxxxxxxxxxx <3quote:Op zondag 2 maart 2014 12:46 schreef Bortecinem het volgende:
En ik kan ook al geen choco taart maken omdat ik alle ingredienten niet thuis heb en te lui ben om naar de super te gaan.
Nee, wil taart.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Choco moelleuxxxxxxxxxxx <3
Ga ik strakkies maken.![]()
Zo fudgy en goddelijkk![]()
Hoe zit 't met je miniinthebox bestelling btw?
[ afbeelding ]
Is het raar dat ik niet zo'n fan ben van taarten? Teminste niet op cakebasis.. cheesecake is wel goddelijk. Maar vaak heb ik het niet zo met taart, wel met vlaai.quote:
Klopt, wij vrouwen hebben het heel goed in de Islam elhamdullilah.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Wow, ik wist dat de vrouw in een relatie haar verdiende geld volledig voor haarzelf mag houden en uitgeven, maar niet dat wat ze toch aan haar gezin besluit uit te geven als sadaqah wordt gezien. Subhanallah! Jullie hebben het maar goed, zusters.![]()
Die van Surah Ar-Rahman?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:57 schreef Arcadia het volgende:
^fanboy
Je wilt er gisteren eentje sturen van 1uur en 23minuten, stuur eens opnieuw svp
Sagol. Zodadelijk even kijken, jij hebt het al helemaal gezien hè?quote:
Jep.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sagol. Zodadelijk even kijken, jij hebt het al helemaal gezien hè?
Ja, en dan kan ze na verloop van tijd overspannen thuis blijven...quote:Op zondag 2 maart 2014 12:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vraag of je ook mag werken in het weekend
Op zaterdag werken kan fijn zijn als je toch niks gaat doen en depri wordt achter je laptopquote:Op zondag 2 maart 2014 13:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, en dan kan ze na verloop van tijd overspannen thuis blijven...
Borte, luister niet naar deze gek.
La hawla wa quwatta illah billahquote:Op zondag 2 maart 2014 13:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vandaag nergens zin in...
Zal ik mijn drankkast eens leegplunderen?
Een mens heeft ook rust nodig. Niets doen en/of jezelf vervelen is ook rust.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Op zaterdag werken kan fijn zijn als je toch niks gaat doen en depri wordt achter je laptop
Burnout?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een mens heeft ook rust nodig. Niets doen en/of jezelf vervelen is ook rust.
Ik heb het op de harde manier geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |