Nou is Rik niet zo'n maatje van me, ik ging vooral met zijn broer om. Met Koen heb ik nog een kampioenschap gevierd.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meestal zijn mijn gemeenschappelijke vrienden met iemand FOK!kers óf niet-FOK!kers, niet 'en'.
Weet ik. Ze roddelden wel eens over je.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nou is Rik niet zo'n maatje van me, ik ging vooral met zijn broer om. Met Koen heb ik nog een kampioenschap gevierd.
Stratego zekerquote:Op zondag 2 maart 2014 13:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nou is Rik niet zo'n maatje van me, ik ging vooral met zijn broer om. Met Koen heb ik nog een kampioenschap gevierd.
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:51 schreef gianni61 het volgende:
het is jouw taak om hem een klap in zn gezicht te verkopen
Ze latenjuist vaak genoeg merken dat ze een relatie hebben en ook seks enzo hihiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:32 schreef Robophatt het volgende:
Is afleiding omdat jij niet met hem naar bed gaat.
Ze? Hier op FOK! of wat?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze latenjuist vaak genoeg merken dat ze een relatie hebben en ook seks enzo hihi
Als dit voor mij was, dan ja.quote:
Oh ik mis weer eens van allesquote:
Eigen schuld nu je niet meer met de harde kern rolled.quote:
Steek in m'n hart deze. Je mist me gewoon geef maar toequote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigen schuld nu je niet meer met de harde kern rolled.
Klopt, maar dat zou ik nooit toegeven daar ben ik te mans voor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Steek in m'n hart deze. Je mist me gewoon geef maar toe
Nee snap ik, ik zal je er ook nooit mee confronteren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zou ik nooit toegeven daar ben ik te mans voor.
Jouw begrip en medelevenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee snap ik, ik zal je er ook nooit mee confronteren.
Wat interesseert jou dat danquote:Op zondag 2 maart 2014 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beste vriend. En nee nu geen friendzone gaan roepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |