quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Jup beetje vanillesuiker erdoor voor de smaak, maar dat had ik niet dus ik had een schepje gewone suiker gedaanquote:Op zondag 2 maart 2014 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb ook zin in wentelteefjes![]()
hoe maak je die ook weer?![]()
ei met melk en kaneel enzo mengen en dan brood erin dopen toch?en dan bakken?
Een ei loskloppen, 150 ml melk erbij, beetje (vanille)suiker en kaneel erdoor. Vier uitgedroogde witte boterhammen erin wentelen en de stapel brood in t bord laten staan totdat al het vocht opgenomen is. Op halfhoog vuur bakken in een ruime koekenpan.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb ook zin in wentelteefjes![]()
hoe maak je die ook weer?![]()
ei met melk en kaneel enzo mengen en dan brood erin dopen toch?en dan bakken?
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup beetje vanillesuiker erdoor voor de smaak, maar dat had ik niet dus ik had een schepje gewone suiker gedaan
Ah mooiquote:Op zondag 2 maart 2014 10:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een ei loskloppen, 150 ml melk erbij, beetje (vanille)suiker en kaneel erdoor. Vier uitgedroogde witte boterhammen erin wentelen en de stapel brood in t bordlaten staan totdat al het vocht opgenomen is. Op halfhoog vuur bakken in een ruime koekenpan.
Niet voor jezelf?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ah mooi
maar eens een keer iemand ermee verrassen![]()
Wahhaaha soms welquote:Op zondag 2 maart 2014 10:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je kunt jezelf toch niet verrassen?
Nooit een cadeautje gehad van Dronken Aldo aan Nuchtere Aldo?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik verras mijzelf meestal als ik weer eens mijzelf op een onmogelijke manier ergens aan stoot ofzoquote:
Zoals een plakkaat kots waar je met je blote voeten instapt na een avond stevig zuipen?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Nooit een cadeautje gehad van Dronken Aldo aan Nuchtere Aldo?
JA bijvoorbeeld..... Lompe lola actiesquote:Op zondag 2 maart 2014 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verras mijzelf meestal als ik weer eens mijzelf op een onmogelijke manier ergens aan stoot ofzo
Ik dacht dat jij zin had in wenstelteefjes...dus dat je ze voor jezelf zou gaan bakken.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wel eens wakker geworden met een half broodje döner in de koelkast waarvan ik niet wist hoe die daar kwamquote:Op zondag 2 maart 2014 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit een cadeautje gehad van Dronken Aldo aan Nuchtere Aldo?
en datquote:Op zondag 2 maart 2014 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een plakkaat kots waar je met je blote voeten instapt na een avond stevig zuipen?
Eerst even een proefrun, voordat ik iemand smerige dingen voorschotel bedoel je?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zin had in wenstelteefjes...dus dat je ze voor jezelf zou gaan bakken.
Nee, wel gehad dat ik 's ochtends mijn mail bekeek en ontdekte dat ik wat had besteld bij een sexshopquote:Op zondag 2 maart 2014 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een plakkaat kots waar je met je blote voeten instapt na een avond stevig zuipen?
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, wel gehad dat ik 's ochtends mijn mail bekeek en ontdekte dat ik wat had besteld bij een sexshop
Een schommel?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, wel gehad dat ik 's ochtends mijn mail bekeek en ontdekte dat ik wat had besteld bij een sexshop
Wel een leuk speeltje?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas nietquote:
Veel plezier van gehad jequote:
Niet nodig, dat kun je wel. Je moet alleen niet fok!ken tijdens het bakken, dan branden ze aan.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Eerst even een proefrun, voordat ik iemand smerige dingen voorschotel bedoel je?
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |