Falcon komt wel. Ze gaan toch niet knippen in de originele 8?!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat is het idd. Voelt echt als het kleine broertje. Op de Wii U kan je lekker met zijn 4-en (al hoop ik stiekem zelfs 5-en) spelen. Op de DS niet tenzij iedereen zo'n ding heeft. En dan is het lastig meekijken als je met nog meer mensen bent. Het hangt denk ik ook een beetje af van de bonus die je krijgt als je beiden hebt voor mij. Al verwacht ik dat die gering is.
Overigens blijf ik de Wii-Fit trainers een jammerlijke toevoeging vinden aan het geheel. Past er totaal niet bij naar mijn idee. Maar ja, heb je misschien ook wel met zo'n grote hoeveelheid karakters.
Net als dat Metal Mario bij Mario Kart stom is.
Ik mis Captain Falcon wel echt heel erg. Zouden ze F-Zero voorgoed verlaten hebben?
Geen problemen met de Wii Fit Trainers. Typische Nintendo-characters waar je originele dingen kan doen met de moves. Had eigenlijk totaal geen problemen met de character roster, tot de laatste minuut van de laatste Nintendo Direct. Een ninja kikker die z'n tong als sjaal gebruikt... nja, ik heb over het algemeen helemaal niets met de latere generaties Pokémon.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Overigens blijf ik de Wii-Fit trainers een jammerlijke toevoeging vinden aan het geheel. Past er totaal niet bij naar mijn idee. Maar ja, heb je misschien ook wel met zo'n grote hoeveelheid karakters.
Net als dat Metal Mario bij Mario Kart stom is.
Ik mis Captain Falcon wel echt heel erg. Zouden ze F-Zero voorgoed verlaten hebben?
Greninja is gewoon episch, net zoals generatie VI imo. Als trainer respecteer ik alle generatiesquote:Op woensdag 9 april 2014 22:05 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Een ninja kikker die z'n tong als sjaal gebruikt... nja, ik heb over het algemeen helemaal niets met de latere generaties Pokémon.
Jigglypuff en Metaknight staan wel op de tocht geloof ik,quote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Falcon komt wel. Ze gaan toch niet knippen in de originele 8?!
De hardware van de DS is gewoon niet goed genoeg voor dat. Op een emulator kan je de software aanpassen aan je hardware. Als je veel krachtigere hardware hebt kan je gewoon AA en andere filters toevoegen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:22 schreef Aether het volgende:
Kwam deze tegen, iemand heeft aan een bestaande DS-emulator een "HD-mode" toegevoegd. Laat goed zien hoeveel detail er in DS-spellen verborgen blijft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke?quote:
Dragon Quest VI: Realms of Revelation.quote:
Ah, daar ben ik ook vrij ver gevorderd in de game, maar ik zit soort van vast bij een eindbaas. Dat gebeurt wel vaker bij Dragon Quest-games bij mij, maar dit keer is het ver voor het einde.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dragon Quest VI: Realms of Revelation.
Enige die ik in de DS reeks nog niet heb gespeeld.
Ik heb het met zoveel rpg's eigenlijk... Meestal is de overall game niet zo moeilijk, maar komt er ergens ineens een bossfight die nergens over gaat. In Atelier Escha hebben ze een draak gestopt die, als hij bijna dood is, zichzelf healt en drie aanvallen per ronde doet. Ja doeiquote:
Link naar die emulator?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:22 schreef Aether het volgende:
Kwam deze tegen, iemand heeft aan een bestaande DS-emulator een "HD-mode" toegevoegd. Laat goed zien hoeveel detail er in DS-spellen verborgen blijft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |