#VanPursieoutquote:Op zondag 9 maart 2014 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige trainer die Moyes! ziet dat Robin niet goed in zijn vel zit en haalt hem er meteen uit.
#Moyesin.
Ik ga echt toeterend de straat op de dag dat hij bij die schijtclub weggaat.quote:
Er zijn geruchten dat hij weer teruggaat naar Arsenal. Weet jij hoe realistisch dat is?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga echt toeterend de straat op de dag dat hij bij die schijtclub weggaat.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat hij weer teruggaat naar Arsenal. Weet jij hoe realistisch dat is?
Zou wel volstrekt belachelijk zijn trouwens![]()
Is nog kutter als je zelf ook geen Engels kunt. Dan snap je de helft gewoon nietquote:Op zondag 9 maart 2014 00:18 schreef Grifte het volgende:
Rot eens op met al die trainers die niet normaal Engels kunnen spreken, godverdomme ooraids dit.
Niet erg denk ik. Hoewel Wenger denk ik geen boodschap heeft aan wat de fans er van zouden vinden, die is daar heel rationeel in. Ik zie het gewoon niet gebeuren, denk eigenlijk ook niet dat de spelers van het Arsenal van nu er op zitten te wachten.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat hij weer teruggaat naar Arsenal. Weet jij hoe realistisch dat is?
Zou wel volstrekt belachelijk zijn trouwens![]()
Als die naar Chelsea gaat wordt die uitgeleend aan Vitessequote:Op zondag 9 maart 2014 00:21 schreef alors het volgende:
[..]
Niet erg denk ik. Hoewel Wenger denk ik geen boodschap heeft aan wat de fans er van zouden vinden, die is daar heel rationeel in. Ik zie het gewoon niet gebeuren, denk eigenlijk ook niet dat de spelers van het Arsenal van nu er op zitten te wachten.
Ik denk nog eerder dat hij naar Chelsea zou gaan ()
Denk niet dat Mourinho zo weg is van hem, anders had hij destijds ook een poging gedaan bij Real lijkt me.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:21 schreef alors het volgende:
[..]
Niet erg denk ik. Hoewel Wenger denk ik geen boodschap heeft aan wat de fans er van zouden vinden, die is daar heel rationeel in. Ik zie het gewoon niet gebeuren, denk eigenlijk ook niet dat de spelers van het Arsenal van nu er op zitten te wachten.
Ik denk nog eerder dat hij naar Chelsea zou gaan ()
Ja ik denk ook niet dat het Mourinho's type speler is. Maarja wat is er verder? Er zijn nog geruchten over Monaco en Barcelona. Maar ik zie hem niet naar Monaco gaan, en Barca kan ik me niet voorstellen dat ze hem halen.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk niet dat Mourinho zo weg is van hem, anders had hij destijds ook een poging gedaan bij Real lijkt me.
Als Feyenoord wordt verkocht kunnen ze misschien v. Persie halen.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:24 schreef Grifte het volgende:
De Pers gaat gewoon terug naar het Kuipie om Fredje zijn eerste landstitel te bezorgen.
Denk niet dat de top hem wil. Ik denk meer aan PSG, Valencia, Atletico Madrid...quote:Op zondag 9 maart 2014 00:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik denk ook niet dat het Mourinho's type speler is. Maarja wat is er verder? Er zijn nog geruchten over Monaco en Barcelona. Maar ik zie hem niet naar Monaco gaan, en Barca kan ik me niet voorstellen dat ze hem halen.
Wel deze he...quote:Op zondag 9 maart 2014 00:31 schreef Rabieluh het volgende:
Als hij naar Juve gaat, dan koop ik weer eens een Juventus shirtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |