Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Deze slechte woordgrap.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat was er mis met de Jansichtkaart?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Higdon in mijn team, Klich in mijn team, Falkenburg in mijn team
[ afbeelding ]
Heb je Higdon al het hele seizoen? Of heb je hem ook in je team geplaatst toen jij laatst mijn magnifieke team mocht aanschouwen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Piazon speelde mee bij Vitesse, Ziyech had een assist bij Heerenveen, joehoe.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ok Roelofquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stuur jou de feiten nog wel een keer via de mail.
Nee ik heb hem er laatst ingezet, maar niet door jou. Hij paste gewoon nog net in mijn budget en ik zag dat hij wel redelijk op dreef was.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb je Higdon al het hele seizoen? Of heb je hem ook in je team geplaatst toen jij laatst mijn magnifieke team mocht aanschouwen.
Klich heb ik ook, helaas niet De Falk. Gelukkig wel Boer, met maar drie tegentreffers.
vergwat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al de fout gezien?
Evra en Arias met elkaar vergleijken xD
Volgens mij staat S.V. Koekoek alsnog boven je.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb je Higdon al het hele seizoen? Of heb je hem ook in je team geplaatst toen jij laatst mijn magnifieke team mocht aanschouwen.
Klich heb ik ook, helaas niet De Falk. Gelukkig wel Boer, met maar drie tegentreffers.
Nja, managertechnisch is het prima. En ik word liever 2e dan 4equote:
Goed gezien door Brands.quote:
Jajaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik heb hem er laatst ingezet, maar niet door jou. Hij paste gewoon nog net in mijn budget en ik zag dat hij wel redelijk op dreef was.
pröpper gaf een assist vandaag, kashia houdt de 0quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:20 schreef alors het volgende:
Ik heb Piazon en Leerdam gewisseld voor Propper en Kashia maar die bakker er niks meer van
Bakker? Waat speelt diequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:20 schreef alors het volgende:
Ik heb Piazon en Leerdam gewisseld voor Propper en Kashia maar die bakker er niks meer van
Dankje, maar Kashia ook geelquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
pröpper gaf een assist vandaag, kashia houdt de 0
gr gr
Propper heb ik ook, ach ja. Maar ik heb de laatste tijd weinig uitgegeven dus kan ik er straks een duurdere middenvelder inzetten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:20 schreef alors het volgende:
ADOquote:
Wij hebben de eerste twee speelrondes gemist.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij staat S.V. Koekoek alsnog boven je.
Alhoewel de Piaz en de Leer deze afgelopen twee weken opvallend weinig gespeeld hebben.
Leerdam ookquote:
Is die Rieks ook een middenvelder? Die overweeg ik wel te kopen zodat ik de Veltheer kan opstellen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Propper heb ik ook, ach ja. Maar ik heb de laatste tijd weinig uitgegeven dus kan ik er straks een duurdere middenvelder inzetten.
Ik sta meer punten voor dan jullie in die ronde hebben verlorenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wij hebben de eerste twee speelrondes gemist.
#excuses
Ik overweeg die middenvelder van Go Ahead Turuc te nemen xDquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is die Rieks ook een middenvelder? Die overweeg ik wel te kopen zodat ik de Veltheer kan opstellen.
Wij hebben geen punten verloren, maar geen punten vergaard of gewonnen. Wie weet hadden wij een geniaal openingsteam wat de ranglijst had doen sidderen. Aangezien je redenering niet klopt zal jouw essay wederom een onvoldoende opleveren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sta meer punten voor dan jullie in die ronde hebben verloren
#slechtesmoesjes
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wij hebben geen punten verloren, maar geen punten vergaard of gewonnen. Wie weet hadden wij een geniaal openingsteam wat de ranglijst had doen sidderen. Aangezien je redenering niet klopt zal jouw essay wederom een onvoldoende opleveren.
Ik was eerste ronde ook nog superslecht, je vergeet duidelijk dat ik een rookie ben.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wij hebben geen punten verloren, maar geen punten vergaard of gewonnen. Wie weet hadden wij een geniaal openingsteam wat de ranglijst had doen sidderen. Aangezien je redenering niet klopt zal jouw essay wederom een onvoldoende opleveren.
Hebben ze dat wel in Stadskanaal?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Heren heren vechten jullie deze ruzie maar uit voor de rechtbank.
De eerste ronde was ik briljantquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was eerste ronde ook nog superslecht, je vergeet duidelijk dat ik een rookie ben.
Paxcon zei laatst ook dat ze geen Gronings spreken in Stadskanaal dus ik weet niet wat ik moet geloven.quote:
Ik zoog toen harde ballen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste ronde was ik briljant
[ afbeelding ]
De vraag is nu, ben je ook vies dik?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:26 schreef alors het volgende:
Ik heb bijna een hele zak chips opgegeten en ik voel me vies dik nu. En ik heb nog steeds honger. Nu weet ik weer waarom ik dit nooit doe![]()
/dagboek.
Dit is een erg vrije interpretatie van mijn teksten, maar dat vergeef ik jequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon zei laatst ook dat ze geen Gronings spreken in Stadskanaal dus ik weet niet wat ik moet geloven.
Plaatje (eventueel in mijn inbox) van je buik en dan zal ik een objectief en eerlijk oordeel vellenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:26 schreef alors het volgende:
Ik heb bijna een hele zak chips opgegeten en ik voel me vies dik nu. En ik heb nog steeds honger. Nu weet ik weer waarom ik dit nooit doe![]()
/dagboek.
Wat is dit voor kutspelletjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tweede ronde met PEC geowned
[ afbeelding ]
Dat kan en mag.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is dit voor kutspelletje
Mag je elke ronde je hele team omgooien?
Nee, ze is perfect.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
De vraag is nu, ben je ook vies dik?
Afhankelijk van de smaak van de chips kan deze vreetactie nog worden getolereerd.
Nee ik ben niet vies dik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
De vraag is nu, ben je ook vies dik?
Afhankelijk van de smaak van de chips kan deze vreetactie nog worden getolereerd.
Ja maar een ronde duurt twee speelrondes.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is dit voor kutspelletje
Mag je elke ronde je hele team omgooien?
Koffie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga naar de koelkast toe. Jullie mogen raden waarvoor.
Oh zoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar een ronde duurt twee speelrondes.
Dus het mag niet, en dat is zwaar kanjergay.
Jammer dat Boetius niet tegen Riedewald speelt. Had Riedewald een milkshake kunnen bestellen bij de mac.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een Tompoes.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind jou een kanjerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar een ronde duurt twee speelrondes.
Dus het mag niet, en dat is zwaar kanjergay.
Witte ridder dat je bent. Pas maar op voor de concurrentie van Johannes, die riddert al in haar dromen.quote:
Dat verklaart wel het een en ander.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh zo
Dus je hebt wel visie nodig wil je er wat van bakken
Jij weet helemaal niet of ik dat weet of niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dat weet je helemaal niet.
Oh waar is de tijd dat eerlijkheid werd gewaardeerd.
Nou nee, maar bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind jou een kanjer
Kanjertrainingen, ken je dat?
[ afbeelding ]
Geen idee. Elke post die je plaatst bevat het woordje koffie, dus ik dacht; waarom niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik koffie uit de koelkast pakken?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik koffie uit de koelkast pakken?
Ik lijk op Hummels.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Witte ridder dat je bent. Pas maar op voor de concurrentie van Johannes, die riddert al in haar dromen.
Die heb ik vanmiddag ook nog gegetenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb een Tompoes.
Ik voel me nu vies dik.
Is goed Zlata1234quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet of ik dat weet of niet.
De aap is de lolbroekquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nee, maar bedankt voor het compliment.
Dat wordt wat op de plee zometeen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag ook nog gegetenHet was echt een knotsgekke dag.
De Huug heeft gesproken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar is dit Hare Kishna
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar is dit Hare Kishna
Dan is je hele weekend verpest.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had Nederland 1 vast op staan.
Zie ik Raymann
Ik verwacht wel weer een aantal makkelijk/onbegrijpelijke vrijetrappen rond de 16 meter in hun voordeel.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord krijgt thuis vast de scheids mee
Gevaarlijk met spelers als Goossens, Vormer en Vilhena. Uitkijken dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verwacht wel weer een aantal makkelijk/onbegrijpelijke vrijetrappen rond de 16 meter in hun voordeel.
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben benieuwd of Pelle vandaag wel normaal kan reageren als feyenoord verliest.
Ik denk dat hij ruzie gaat maken met Jan Joost van Gangelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben benieuwd of Pelle vandaag wel normaal kan reageren als feyenoord verliest.
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gevaarlijk met spelers als Goossens, Vormer en Vilhena. Uitkijken dus.
Nee joh, Jan-Joost is een lieve jongen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ruzie gaat maken met Jan Joost van Gangelen.
Die kunnen in hun gezicht al 6 kilo afvallen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Nelom, Armenteros en Bakkal. Dat is zeker 100 kilo overgewicht xD
Het wordt 2-2. Doelpunt in de laatste minuten uit een vrije trap van Goossens.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Niks gezien vandaag dus niet spoilen AUB
Ik vind je wel een helder licht.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is het gras nou groen, of licht dat aan mij?
Armenteros kan nog 20 kilo afvallen in zijn reet xDquote:Op zondag 2 maart 2014 19:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die kunnen in hun gezicht al 6 kilo afvallen.
Snap ik.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind je wel een helder licht.
Jajajaquote:Op zondag 2 maart 2014 19:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het wordt 2-2. Doelpunt in de laatste minuten uit een vrije trap van Goossens.
Excuus, ik dacht aan Johnquote:
Alleen nu speelt Ajax slim compact.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Wow dat drukzetten van Feyenoord. Lijkt Salzburg wel.
Vilhena probeerde niet voor niks vanaf de middellijn te scoren.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Wow dat drukzetten van Feyenoord. Lijkt Salzburg wel.
Scoren ze vast, zul je altijd zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.
Christian?quote:
Kenneth?quote:
Over groen gras gesproken, teringquote:
Begint ook al aardig leeg te worden. Dagjespubliek daar.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat is dat volk weer heerlijk stil daar
Je bent zelf indrukwekkendquote:Op zondag 2 maart 2014 19:13 schreef Cavaliers het volgende:
Deze slomo's zijn toch wel indrukwekkend.
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Mark van Rijswijk vond het kinderachtig van Cillissen om te gaan liggen. Net zoals Moisander een theatraal mannetje was om naar zijn hoofd te grijpen.
Dat met Moisander was wel erg achterlijkquote:Op zondag 2 maart 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Mark van Rijswijk vond het kinderachtig van Cillissen om te gaan liggen. Net zoals Moisander een theatraal mannetje was om naar zijn hoofd te grijpen.
De andere Niklas dan? Edin?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moisander, enige topverdediger uit de Eredivisie. Ik zou zijn kinderen wel willen dragen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moisander, enige topverdediger uit de Eredivisie. Ik zou zijn kinderen wel willen dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |