quote:Op donderdag 22 september 2022 18:25 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/p/Ci0IjTCqcbl/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Zie al deze GOATS bij elkaar dan
Daarom is Norrie er nu bijgekomen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 15:49 schreef TjjWester het volgende:
Begrijp ik goed dat Europa feitelijk geen reserve heeft?? Gezien Berrettini volwaardig de singles speelt.
Ook wel zeer emotionele tijd voor Nadal natuurlijk, met stressvolle (eerste) zwangerschap, nauwelijks slaap, etc.quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Best vreemd, voor mijn gevoel was het al lang afgelopen. Maar sinds deze week heb ik een extreem weemoedig gevoel. Het was ook 25 jaar een vanzelfsprekendheid dat hij er was en mooie dingen liet zien. Tennis zal nooit meer hetzelfde zijn. En ik vond Nadal er gisteren bij zien alsof hij ook geen jaren meer door gaat. Die was extreem emotioneel en is natuurlijk ook al 36. We gaan magere tijden tegemoet jongens!
Ja en ook Djokovic zal wel wat populairder worden, zeker als Nadal stopt en ook als hij wat meer verliest. Uiteindelijk komt hij best vaak ook prima sympathiek over, en hij heeft een wat kleurrijkere persoonlijkheid dan Nadal, stuk meer humor ook.quote:Op zaterdag 24 september 2022 12:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Haha, ja, dat denk ik ook. Ofschoon ik er ook wel tegenop zie als Djokovic ooit stopt. Het was toch een gouden tijdperk. Dat realiseer je je pas als het ten einde is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |