Het ergste is nog dat Paula & Ovi heel wat beter kunnen dan deze rommel.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:13 schreef Toposcoupe het volgende:
Het slechtste nummer van de finale wat mij betreft. Dit is alles wat er mis was met het songfestival. #12 en 72 punten is ook veel te hoog.
Dit idd. Die vent kon wel heel zuiver en stabiel zingen (i.t.t. dat mokkel naast 'm), beter hadden ze hem alleen gestuurd, en met een normaal liedje waar een samenhangend verhaal in zitquote:Op zondag 11 mei 2014 01:13 schreef Toposcoupe het volgende:
Het slechtste nummer van de finale wat mij betreft. Dit is alles wat er mis was met het songfestival. #12 en 72 punten is ook veel te hoog.
Grappig, ik vind het juist andersom, zij is de ster... Maar het hele optreden miste oprechtheid, te gekunsteld en gemaaktquote:Op maandag 12 mei 2014 05:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit idd. Die vent kon wel heel zuiver en stabiel zingen (i.t.t. dat mokkel naast 'm), beter hadden ze hem alleen gestuurd, en met een normaal liedje waar een samenhangend verhaal in zit
Live kwam dit niet zo sterk over als gedacht. Zang was goed, maar die goedkope verdwijntruc en die knuffel die ze elkaar gaven...quote:Op zondag 2 maart 2014 14:05 schreef grazz het volgende:
Lekker nummertje hoormaar vind het zeker niet beter dan Playing with fire. De gemiddelde kijker zal deze vergelijking niet maken overigens. Dit nummer is erg toegankelijk voor een groot publiek. Paula maakt indruk, Ovi niet zo. Dit zou nog wel eens kunnen winnen (al hoop ik zelf van niet..op dit moment dan).
Ze zongen elkaars trommelvliezen kapot dacht ik bij de knuffel..quote:Op maandag 12 mei 2014 19:41 schreef grazz het volgende:
[..]
Live kwam dit niet zo sterk over als gedacht. Zang was goed, maar die goedkope verdwijntruc en die knuffel die ze elkaar gaven...Ze hadden niet zoals onze Linnets echte/oprechte chemie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |