Die eerste inzending was waarschijnlijk de beste inzending die Roemenië ooit gestuurd heeft. Maar ik vind deze ook prima te doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het minder dan hun eerdere inzending..
Playing With Fire blijft natuurlijk beter. Het was ook beter in balans. Maar vergeleken met wat ik al heb gehoord valt dit niet weg!quote:Op zondag 2 maart 2014 14:05 schreef grazz het volgende:
Lekker nummertje hoormaar vind het zeker niet beter dan Playing with fire. De gemiddelde kijker zal deze vergelijking niet maken overigens. Dit nummer is erg toegankelijk voor een groot publiek. Paula maakt indruk, Ovi niet zo. Dit zou nog wel eens kunnen winnen (al hoop ik zelf van niet..op dit moment dan).
Vanaf de laatste startpositie gaat zelfs het luchtalarm nog door naar de finale (de Toppers niet, maar dat is dan ook van nog minder niveau), dus Roemenië sowieso wel. Ik denk ook dat de jury's dit flink gaan belonen, vanwege de goede stemmen, waardoor het toch nog een niet geheel terechte hoge positie gaat krijgen.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef ato het volgende:
Hun bijdrage in 2010 was ongelovelijk goed, maar wat een matige opvolger.
ik zag hun live in Amsterdam en het zijn goede en symphatieke zangers maar wat een ongelovelijk slecht nummer.
Dit gaat zelf de finale niet halen..
Ik vind de stemmen af en toe flink tegen vallen trouwens.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanaf de laatste startpositie gaat zelfs het luchtalarm nog door naar de finale (de Toppers niet, maar dat is dan ook van nog minder niveau), dus Roemenië sowieso wel. Ik denk ook dat de jury's dit flink gaan belonen, vanwege de goede stemmen, waardoor het toch nog een niet geheel terechte hoge positie gaat krijgen.
sowiesoquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is duidelijk nog geen Cezar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |