Van Lidl?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:32 schreef mootie het volgende:
Cantuccini, omdat het moest van die blonde.
Ja, ik greep vandaag ook flink mis. Geen buffelmozzarella meer, geen mortadella ... Maar wel limoen-frambozenijs. Zoete pleister op de wond.quote:
Hier was vanmiddag veel dicht. Aangepaste tijden ivm carnaval. Maandag en dinsdag ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik was ak voor zevenen wakker, ben dus rond vijf voor acht naar de super en bakker gegaan, en heb alles kunnen kopen wat ik wilde.
Ik had 4 jaar lang Judo gehad op de basisschool tijdens gymnastiek , is dat niet standaard? ( was niet eens een aparte school ofzo)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
En balanshouding. Ook nooit gehad op school, wel bij Judo. Wijze lessen die je je leven bijblijven.
Tof!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:09 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had 4 jaar lang Judo gehad op de basisschool tijdens gymnastiek , is dat niet standaard? ( was niet eens een aparte school ofzo)
Behoorlijk recent!quote:
In eerste instantie dacht ik dat de mandzitter nep was. Maar nu weet ik het niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit ook wel een beetje te twijfelen of ze echt zijn
Op de MBO haden we een fitness zaal, en gingen daar altijd wat aanklooien, vond de leeraar goed, zolang we maar een natgezweet tshirt hadden na afloopquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Behoorlijk recent!![]()
Ik kan me van de basisschool echt niks herinneren. De middelbare school sloeg echt nergens op, qua gym. We deden echt geen zak.
Ik denk dat ze het expres zo getimed en geknipt hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:28 schreef mootie het volgende:
In eerste instantie dacht ik dat de mandzitter nep was. Maar nu weet ik het niet meer.
Net als met die katten,quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het expres zo getimed en geknipt hebben.
Die zo heen en weer kijken, bedoel je?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:32 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Net als met die katten,( en een speeltje bewegen boven de camera )
Ja, die bedoelde ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zo heen en weer kijken, bedoel je?
Nu begin ik weer te twijfelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:45 schreef mootie het volgende:
Die honden zien eruit alsof ze van een ouderwetse teddybeer zijn gemaakt.
Maar deze honden gaan niet tegelijk met hun kop heen en weer, dus kan het geen speeltje of iets zijn, maar het ziet er wel een beetje eng uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:32 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Net als met die katten,( en een speeltje bewegen boven de camera )
wijn natuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2014 00:00 schreef Speedball het volgende:
het eeuwige dilemma , gaan we voor een pils of een wijntje
Misschien volgt dan het dilemma rood of wit.quote:
UTO is eigenlijk nog maar net begonnen hè. De sc gaat over een tijdje wel weer meerdere topics per dag scoren. En niet eens omodat we de halve COS hierheen dwingen maar gewoon omdat het leuk is. En tot die tijd is het tenminste nog een beetje bij te lezen. Ben een uurtje bezig nu: SV uit, FB uit, SC uit. Nu nog een nieuw paracetamolletje en dan over een uur Feyenoord - 020. Het leven is lekker overzichtelijk zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:28 schreef Speedball het volgende:
de sc topique bagger galore liep tijdens dgk wel harder
Picsquote:Op zondag 2 maart 2014 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Geile kleur voetbalbroek hebben de spelers van Ajax aan
Ik ga van de week wel weer naar het park. Rosétje erbijquote:Op zondag 2 maart 2014 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was heerlijk weer om plinten te lakken![]()
Mooie plaatjes! Zowel visueel als op de draaitafel.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef Copycat het volgende:
Er is bloed ... Associatie ...
Gert! Hoe was Only lovers left alive?
Deze post doet het de film links te laten liggenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooie plaatjes! Zowel visueel als op de draaitafel.
Vond het wel een bijzondere film.Niet alles klopte, maar ik durf 'm wel aan te raden.
Meer style over substance, zoals ik al verwachtte?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:09 schreef Gert het volgende:
Mooie plaatjes! Zowel visueel als op de draaitafel.
Vond het wel een bijzondere film.Niet alles klopte, maar ik durf 'm wel aan te raden.
Klopt.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meer style over substance, zoals ik al verwachtte?
Bloed willen we zienquote:Op zondag 2 maart 2014 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt.
Maar wel véél stijl.
En de oude John Hurt is ook altijd een genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |