Van Lidl?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:32 schreef mootie het volgende:
Cantuccini, omdat het moest van die blonde.
Ja, ik greep vandaag ook flink mis. Geen buffelmozzarella meer, geen mortadella ... Maar wel limoen-frambozenijs. Zoete pleister op de wond.quote:
Hier was vanmiddag veel dicht. Aangepaste tijden ivm carnaval. Maandag en dinsdag ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik was ak voor zevenen wakker, ben dus rond vijf voor acht naar de super en bakker gegaan, en heb alles kunnen kopen wat ik wilde.
Ik had 4 jaar lang Judo gehad op de basisschool tijdens gymnastiek , is dat niet standaard? ( was niet eens een aparte school ofzo)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
En balanshouding. Ook nooit gehad op school, wel bij Judo. Wijze lessen die je je leven bijblijven.
Tof!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:09 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had 4 jaar lang Judo gehad op de basisschool tijdens gymnastiek , is dat niet standaard? ( was niet eens een aparte school ofzo)
Behoorlijk recent!quote:
In eerste instantie dacht ik dat de mandzitter nep was. Maar nu weet ik het niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit ook wel een beetje te twijfelen of ze echt zijn
Op de MBO haden we een fitness zaal, en gingen daar altijd wat aanklooien, vond de leeraar goed, zolang we maar een natgezweet tshirt hadden na afloopquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Behoorlijk recent!![]()
Ik kan me van de basisschool echt niks herinneren. De middelbare school sloeg echt nergens op, qua gym. We deden echt geen zak.
Ik denk dat ze het expres zo getimed en geknipt hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:28 schreef mootie het volgende:
In eerste instantie dacht ik dat de mandzitter nep was. Maar nu weet ik het niet meer.
Net als met die katten,quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het expres zo getimed en geknipt hebben.
Die zo heen en weer kijken, bedoel je?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:32 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Net als met die katten,( en een speeltje bewegen boven de camera )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |