Ik maak vaak de leukste praatje in de tram of op metrohaltes. In Rotterdam ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:06 schreef Solo14 het volgende:
Ligt eraan waar je woont ook en of ze niet in hun telefoon zitten. In Rotterdam hangt er niet echt een goede sfeer in het ov.
Ik hoef het maar van eenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh , maar je kan ook liefde ervaren als single hoor
Vrouwen? Wat is dat?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Kandijfijn het volgende:
Zitter er hier ook uberhaupt vrouwen in dit topic?
Oh je bent type dat een vrouw komt ophalen voor een date? Zo jaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is niet eens zo lang rijden die kant op...
Wel eens wat uit gekregen?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik maak vaak de leukste praatje in de tram of op metrohaltes. In Rotterdam ja.
Your argument is not valid.
Van die rondborstige wezens, zachter en kleiner dan mannen. Maken zonder noemenswaardige reden drama over vreemde dingen als verjaardagen en hun uiterlijke verschijning in de supermarkt om half 9 ś avonds.quote:
Dat doe ik wel jaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh je bent type dat een vrouw komt ophalen voor een date? Zo ja, zo niet
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoef het maar van eenDate fase was nooit wat voor mij. althans niet lang
Oh. Misschien complicate en Fas. Verder week niequote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Van die rondborstige wezens, zachter en kleiner dan mannen. Maken zonder noemenswaardige reden drama over vreemde dingen als verjaardagen en hun uiterlijke verschijning in de supermarkt om half 9 ś avonds.
Een jaar dingen organiseren met mensen welke toevallig vrouwen bleken te zijn heeft wel een klein beetje geholpen. Ik kom in elk geval in aanraking met vrouwen. Binnenkort bijvoorbeeld naar een verjaardag met 20 vrouwen, 1 homo, en haar vriend. Ik ga er echt niet heen om te versieren, dat kan en wil ik ook niet, maar je leert zo wel met vrouwen omgaan en dat is denk ik belangrijker dan het leren hoe te versieren.quote:
Baasquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Baas, maar ik vind u niet te vertrouwen eigenlijk
O dat is ie wel hoor! Hij is alleen een beetje socially awkward somsquote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar.. Maar.. Ben ik dan geen vrouw? Dit is mij onbekendquote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Van die rondborstige wezens, zachter en kleiner dan mannen. Maken zonder noemenswaardige reden drama over vreemde dingen als verjaardagen en hun uiterlijke verschijning in de supermarkt om half 9 ś avonds.
Nooit lang gedaan eigenlijk. Het ging de mannen die ik zo date in het verleden maar om een ding. En ik hou er niet van om enkel op mijn uiterlijk beoordeeld te worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:28 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Maar wacht effe, dus je houdt niet van daten?
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Fax is tofquote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef complicate het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Fax is tofDoe één probeerdate en ga dan trouwen. Zijn er gelijk 2 weg uit dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Fax is tofJawel, is ie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen is er nog iets niet helemaal in de haak waardoor hij niet aan de (vaste) vrouw komt
Ik weet niet wat precies, maar het heeft denk ik te maken met iets waarin hij zelf een keuze heeft![]()
ja nee dusquote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef rolklem het volgende:
[..]
Doe één probeerdate en ga dan trouwen. Zijn er gelijk 2 weg uit dit topic.
Dit topic is niet uitsluitend voor de hopeloze singles he?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef rolklem het volgende:
[..]
Doe één probeerdate en ga dan trouwen. Zijn er gelijk 2 weg uit dit topic.
Heeel specifiek in sommige dingen waardoor er weinig aansluiting gevonden kan worden. Denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, is ie wel
Alleen is er nog iets niet helemaal in de haak waardoor hij niet aan de (vaste) vrouw komt
Ik weet niet wat precies, maar het heeft denk ik te maken met iets waarin hij zelf een keuze heeft
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat is ie wel hoor! Hij is alleen een beetje socially awkward soms
Dat van half 9 in de supermarkt geloof ik misschien nogquote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar.. Maar.. Ben ik dan geen vrouw? Dit is mij onbekend
[..]
Nooit lang gedaan eigenlijk. Het ging de mannen die ik zo date in het verleden maar om een ding. En ik hou er niet van om enkel op mijn uiterlijk beoordeeld te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |