quote:
Bevalt goed he?quote:
Opzich prima hoorquote:
Ja, weinig gedaan hier. Vooral lui en veel gepost op het forum.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich prima hoorJij ook? :
Morgen de klassieker
Grease?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich prima hoorJij ook? :
Morgen de klassieker
Altijd leuke wedstrijdenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, weinig gedaan hier. Vooral lui en veel gepost op het forum.
Zin in morgen? Wat is je voorspelling?
Ja. Hoe wist je dat?quote:
Succes met het rustig blijven morgen! Ik reken op 1-1quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd leuke wedstrijdenMoet me alleen maar beetje koest houden hier tijdens en erna
ALs dat lukt
![]()
Ik hoop dat ze winnen, maar vertrouwen is niet al te groot.
Daar zouden ze geen drol mee opschieten though.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Succes met het rustig blijven morgen! Ik reken op 1-1
Voor Ajax prima voor een uit wedstrijd tegen een team als Feyenoordquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zouden ze geen drol mee opschieten though.
Moet alleen zorgen dat ik die wedstrijd skip met wedden, want anders ga ik grove bedragen inzetten puur op gevoel, en dat is niet handig.quote:
Nee, misschien niet inderdaadquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet alleen zorgen dat ik die wedstrijd skip met wedden, want anders ga ik grove bedragen inzetten puur op gevoel, en dat is niet handig.
Zoe Barnesquote:
Ik kijk uit naar de Rule34 creatiesquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk schatje is dat zeg![]()
Mijn nieuwe celeb crush![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb vanavond Happythankyoumoreplease op Netflix gekeken. Daar speelt ze ook inquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk schatje is dat zeg![]()
Mijn nieuwe celeb crush![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serie of film?quote:Op zondag 2 maart 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik heb vanavond Happythankyoumoreplease op Netflix gekeken. Daar speelt ze ook in
Film.quote:
Nee joh. Ik wil er wel eentje maken van kleine konijntjes?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de Rule34 creaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |