Jazeker, was leuk hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 00:50 schreef Ezell het volgende:
Fokkie, was je nog gaan meeten met KS en Heppie?
Vreemdquote:Op zondag 2 maart 2014 00:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb die bonus nooit geactiveerd. Als ik op die knop druk om dat te doen moet ik een ineens een account maken terwijl ik dus al een account heb.
Misschien volgend jaar maar eens heen.quote:
Pff weet niet of ik die nog wil bellen. Heb ze al 4 keer aan de telefoon gehad voor andere shitquote:
Je hebt ook Live chat hequote:Op zondag 2 maart 2014 00:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Pff weet niet of ik die nog wil bellen. Heb ze al 4 keer aan de telefoon gehad voor andere shit
Is je money swa gwn zo callen Gquote:Op zondag 2 maart 2014 00:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Pff weet niet of ik die nog wil bellen. Heb ze al 4 keer aan de telefoon gehad voor andere shit
Lijkt me ook chill ja. eerst New York.quote:
I couldn't agree more! Ik wilde er eigenlijk 1000 hebben maar het was te stilquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook Live chat heJe kan gewoon met ze chatten
Ja, mag niet klagen thanks. En met jou?quote:
Ja gaat welquote:Op zondag 2 maart 2014 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mag niet klagen thanks. En met jou?
Zitten wel paar leuke chicks in die chat als helpdesk-medewerkstersquote:Op zondag 2 maart 2014 00:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice maar ff chatten dus.
Dat is subjectief. Ik denk dat ik het geweldig vind.quote:
ik denk fpiogkjglkjdlkhlknhfdIJLKHklhquote:Op zondag 2 maart 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Ik denk dat ik het geweldig vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |