Mooi man. Iets beweren dat niet waar is en dan roepen dat je het zelf maar moet opzoeken. Volwassen manier om je punt te maken hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lees je Posts in dit topic maar eens terug zou ik zeggen
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:41 schreef Scorpie het volgende:
Net zoals in 2010, 2011, 2012, 2013still going strong.
Voor iemand die al zo lang met goud en zilver speelt overschat je de waarde van een zilveren gulden behoorlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:51 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Wist je dat een ouderwetse zilveren gulden uit b.v. 1960 nu 7 euro aan zilver waard is?
Ik bedoelde inderdaad omgerekend 7 gulden, en niet 7 euro.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voor iemand die al zo lang met goud en zilver speelt overschat je de waarde van een zilveren gulden behoorlijk.
Wist je dat een ouderwetse zilveren gulden uit b.v. 1960 nu 2 euro aan zilver waard is?
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:17 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Anyway, feit blijft dat in oorlogstijd je USB-stick met je Bitcoins geen cent waard is.
En dat is bij edelmetalen wel even een ander verhaal.
¤2 is alsnog maar 4.40 in guldens, lijkt nog niet op 7quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:17 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad omgerekend 7 gulden, en niet 7 euro.
Dat is de prijs die ik ervoor kreeg een paar jaar terug.
Anyway, feit blijft dat in oorlogstijd je USB-stick met je Bitcoins geen cent waard is.
En dat is bij edelmetalen wel even een ander verhaal.
Gaap.... En de discussie begint weer van voor af aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:20 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Hoezo?
Stel, je hebt je goud in land A opgeslagen. Land B valt land A binnen. Je goud is geconsifiqueerd. Weg goud. Of je kan er momenteel niet bij.
Met Bitcoin hoef je daar geen zorgen te maken. Het is gedecentraliseerd. Als Land A (bijv. Oekraïne) ingenomen is, dan is de blockchain elders nog steeds running. Als je de private key weet, kun je overal bij je Bitcoins. Dat kun je niet proberen bij een bank.
Niet vergeten dat zilver een paar jaar geleden zelfs even het dubbele waard is geweest van nu.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
¤2 is alsnog maar 4.40 in guldens, lijkt nog niet op 7
Denk dat je in oorlogstijd ook bar weinig aan je zilveren guldens zult hebben trouwens.
Maar dat terzijde, tijd voor meer bier, alaaf!![]()
Wat moet je met edelmetalen, als je mij nog 15,60 euro schuldig bent? Ga je mij betalen met een zilveren ring?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:25 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Gaap.... En de discussie begint weer van voor af aan.
Edelmetalen zijn geen tijdelijke hype zoals de Bitcoin, dat hooguit een leuke try-out is.
Klopt. Zilver is dan ook compleet ingestort.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niet vergeten dat zilver een paar jaar geleden zelfs even het dubbele waard is geweest van nu.
Tot wanneer is iets een hype?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:25 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Edelmetalen zijn geen tijdelijke hype zoals de Bitcoin, dat hooguit een leuke try-out is.
Ik heb ze indertijd voor omgerekend 7 gulden verkocht.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
¤2 is alsnog maar 4.40 in guldens, lijkt nog niet op 7
Denk dat je in oorlogstijd ook bar weinig aan je zilveren guldens zult hebben trouwens.
Maar dat terzijde, tijd voor meer bier, alaaf!![]()
Ik maak meer kans met een zilveren ring dan jij met een plastic usb-stick vol met Bitcoins?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:27 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Wat moet je met edelmetalen, als je mij nog 15,60 euro schuldig bent? Ga je mij betalen met een zilveren ring?.
Je kan geen bitcoins op een USB stick zetten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:31 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Ik maak meer kans met een zilveren ring dan jij met een plastic usb-stick vol met Bitcoins?
Hoe moet ik vervolgens m'n talloze andere rekeningen voldoen, totaal 200 dollar, ieder rekening apart betaald, met één zilveren ring van, stel, 400 dollar?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:31 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Ik maak meer kans met een zilveren ring dan jij met een plastic usb-stick vol met Bitcoins?
Gaap, weer iemand die denkt dat de Bitcoin een hype is. Hoe lang moet een hype aanhouden volgens jou voordat het als een volwaardig alternatief gezien zal worden? 1 jaar? 2 jaar? 3 jaar? 4 jaar?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:25 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Je mening presenteren als feiten gaat hier niet echt op.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:37 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Kijk al die believers mij quoten, terwijl ik in het vorige topic uitgebreid heb onderbouwd waarom de bitcoin een try-out is.
Sektes
Je praat poep. Ik heb geen bitcoinaltaar en ik bid niet tot Satoshi Nakamoto. Ik geloof alleen in de waarheid.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:37 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Kijk al die believers mij quoten, terwijl ik in het vorige topic uitgebreid heb onderbouwd waarom de bitcoin een try-out is.
Sektes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |