Dat is idd niet slim maar zal he niet weten warschijnlijk.quote:
Als hij niet rijdt, dan wordt hij 12e ofzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vreemde tactiek van hem inderdaad.
Maar dan wint wel z'n kopmanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij niet rijdt, dan wordt hij 12e ofzo.
Als hij niet rijdt, wint EBH.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan wordt hij vijfde, en wint zijn teamgenoot.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het maar een mongooltje vandaag. Kan beter gewoon fietsen i.p.v. constant heel opzichtig voor de camera's op de motards te kankeren.quote:
Dat weet je niet. Wellicht voelt ie zich sterk en is hij nog wat van plan...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu verliest hij sowieso...domme tactiek dus.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:36 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen een invasie van de Russen in Oekraïne. Niet de Krim.
Helaas heeft iemand bedacht dat ze in 1988 best leuke helmen hadden.quote:
Valse tussenstand doorgeven dat is een ban!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:36 schreef marcodej het volgende:
Hoort bij de koers, deed Vandenbergh vorig jaar ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:37 schreef Marcoss het volgende:
Wat doet Stannard nu weer allemaal? Aparte tactiek..
Erkende sprinter.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:37 schreef Marcoss het volgende:
Wat doet Stannard nu weer allemaal? Aparte tactiek..
Ditquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:37 schreef cafca het volgende:
Stannard kan niet winnen, want die rijdt op een Italiaanse blingblingfiets
Aanhouden die lui.quote:
terechte invasie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:36 schreef marcodej het volgende:
Misschien voelt hij zich sterkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:39 schreef Halcon het volgende:
Stannard nog op kop... hij probeert niet eens wat...
Die won toch?quote:
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 16:39:26Stannard moet toch wel de domste renner van het peloton zijn. #ohn reageer retweet
twitter:
#thingsmarcodejsaysquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:41 schreef marcodej het volgende:
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 16:39:26Stannard moet toch wel de domste renner van het peloton zijn. #ohn reageer retweet
twitter:
Iets van wat heb je nu aan goede benen als je daar zit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat nu weer? Heeft vandaag toch niet verzaakt?
Nou ja, altijd nog meer aan zijn goede benen gehad dan Boonen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Iets van wat heb je nu aan goede benen als je daar zit.
Wuytsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ach, hij heeft eens een rit in de Vuelta gewonnen, dan is dit een troostprijsje.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:43 schreef OProg het volgende:
Het is ook weer typisch Van Avermaet om het weer eens net niet te halen.
Parijs-Tours toch ook?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, hij heeft eens een rit in de Vuelta gewonnen, dan is dit een troostprijsje.
Jammer dat het van het begin voor plek twee rijden is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:45 schreef Pedroso het volgende:
Vanmarcke gaat mooie dingen laat zien in de RvV en PR.
Niks mis met de banden maar die bianchie fietsen zijn zo uit balans dat er teveel druk wordt gezet op 1 bandpositie waardoor je lekke banden krijgt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je moet de bandenfabrikant bedanken.
Ja.quote:
Ik schat hem in die koersen niet minder in dan Boonen. Of bedoel je iemand anders dan Boonen ?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer dat het van het begin voor plek twee rijden is.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis met de banden maar die bianchie fietsen zijn zo uit balans dat er teveel druk wordt gezet op 1 bandpositie waardoor je lekke banden krijgt.
Een of andere Zwitser.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik schat hem in die koersen niet minder in dan Boonen. Of bedoel je iemand anders dan Boonen ?
CANCELLARA!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik schat hem in die koersen niet minder in dan Boonen. Of bedoel je iemand anders dan Boonen ?
Leukemansiaans.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja.
Het blijft bijzonder. In zo ongeveer elke grote eendaagse wedstrijd erbij kunnen zijn in de finale en eigenlijk altijd net te kort komen.
In de RvV misschien wel, maar in PR betwijfel ik het toch. Ik verwacht dit jaar niet de beste Cancellara te zien (toch niet in het voorjaar) en die had vorig jaar al genoeg problemen met Vanmarcke en Stybar toen hij wel top was.quote:
Federer is toch een tennisser ?quote:
Zoveel beter dan Vanmarcke was hij vorig jaar ook niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Federer is toch een tennisser ?
Hopelijk is Cancellara top maar vraag het me af of dat gaat lukken.
Nee, daarom zie ik Vanmarcke ook als één van de topfavorieten voor RvV en PR.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoveel beter dan Vanmarcke was hij vorig jaar ook niet.
Dagelijks rijden door weer en wind.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Wat kunnen wielrenners toch ouwe koppen hebben, die Vanmarcke en Stannard lijken wel 35 maar zijn 26,27
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 17:49:44Hushovd waarschijnlijk gebroken arm. reageer retweet
kan hij dan nog op tijd fit zijn voor Roubaix?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:52 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 17:49:44Hushovd waarschijnlijk gebroken arm. reageer retweet
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan hij dan nog op tijd fit zijn voor Roubaix?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:52 schreef Pino112 het volgende:
2015? Jawel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan hij dan nog op tijd fit zijn voor Roubaix?
geen idee volgens Ducrot is Thor een echte Noorman en die kunnen dwars door stalen muren heen rijdenquote:
Bij Thor herstelt alles iets snellertwitter:BMCProTeam twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 18:12:06BMC Racing Team's @maxsciandri confirms no broken bones for @ThorHushovd in crash during #OHN. reageer retweet
Och, Zulle ging in 1997 van start in de Tour twee weken na zijn sleutelbeenbreuk.quote:
Wat heb je aan goede benen als het materiaal niet mee wil waren de woorden van Wuyts, maar dat 'detail' van het materiaal wordt stomtoevallig weer even vergeten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor, dat over het materiaal kwam er pas later achteraan omdat hij zelf ook wel inzag dat het vrij kinderachtig was. Maar dat 'detail' vergeet jij dan weer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat heb je aan goede benen als het materiaal niet mee wil waren de woorden van Wuyts, maar dat 'detail' van het materiaal wordt stomtoevallig weer even vergeten.
Laffe herder dat het is, als je op een zo goed als zekere 3de plek ligt kan je nog wel wat wagen om voor de overwinning te gaan. Mooi dat zijn rijden wordt afgestraft.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:28 schreef Ambrosius het volgende:
Terpstra dacht dus dat Stybar en Boonen nog in het peloton zaten, daarom werkte hij niet volledig mee.
Dat kon je nauwelijks een sprint meer noemenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:01 schreef Leatherface het volgende:
Van Avermaet moet misschien maar eens aan Traksel vragen hoe Stannard wél te vloeren in de sprint.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Laffe herder dat het is, als je op een zo goed als zekere 3de plek ligt kan je nog wel wat wagen om voor de overwinning te gaan. Mooi dat zijn rijden wordt afgestraft.
Niet fris maar je kan ook blijven meerijden, als je dan wordt ingehaald zat er gewoon niet meer in. Nu geef je het op zonder er nog voor te strijden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]Hij zal ook niet helemaal fris gezeten hebben denk je niet ? Dat zijn ploeggenoten als een loser reden was niet zijn schuld. Terpstra heeft een prima koers gereden.
Als je er vanuit gaat dat Boonen en Stybar in de groep achter je rijden is het heel goed verklaarbaar. Met Boassen-Hagen naar de finish rijden is nou niet bepaald een zekere winst.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet fris maar je kan ook blijven meerijden, als je dan wordt ingehaald zat er gewoon niet meer in. Nu geef je het op zonder er nog voor te strijden.
En dan dat trieste gedoe tegen die motards. Zielig ventje die Terpstra.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Laffe herder dat het is, als je op een zo goed als zekere 3de plek ligt kan je nog wel wat wagen om voor de overwinning te gaan. Mooi dat zijn rijden wordt afgestraft.
Zou leuk zijn als de wind invloed zou hebben, want meestal is dit toch 1 van de meest saaie races die er is.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:05 schreef OProg het volgende:
In Kuurne is de maximale temperatuur vandaag 11° en droog.
Wel een wind uit het zuiden met kracht 5, die dus terug naar Kuurne lekker op de zijkant zal staan.
Weersomstandigheden maken het soms nog wel is leuk maar vaak wint er bij droog weer een sprinter. Laatste uur volgen is lang zat bij KBK.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als de wind invloed zou hebben, want meestal is dit toch 1 van de meest saaie races die er is.
De Belg wel?quote:
Hoe laat starten zij? Ik wil de Klassieker ook nog kijkenquote:
half 3quote:Op zondag 2 maart 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe laat starten zij? Ik wil de Klassieker ook nog kijken
Renaat is baasquote:
Die reed gisteren al.quote:
Zie PIquote:Op zondag 2 maart 2014 14:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Terpstra, Vanmarcke, Boonen, etc. toch ook?
Millar, Wiggins en Riis zijn de enige die ik me kan herinneren. En nu dan Tsastikifiets.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Drebbelman het volgende:
Echte bazen slingeren hun fiets het akkerland in als ze pech hebben
Het is je vergeven, maar neequote:Op zondag 2 maart 2014 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cyclocross heet dat natuurlijk. Excuus.
Die kan je al wegstrepenquote:
Dit dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:21 schreef Wombcat het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom de commentatoren zeggen dat de samenwerking wel minder wordt als de ploegleiders erbij komen.
Zowel Belkin als Omega hebben toch baat bij deze kopgroep? Hun kansen worden niet groter als Greipel erbij komt.
En dit.quote:
Helemaal als je de zwakste van de ploeg bent en je moet met 4 man rijden.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Tijdrit van 100 km moet toch verschrikkelijk zijn.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:21 schreef Wombcat het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom de commentatoren zeggen dat de samenwerking wel minder wordt als de ploegleiders erbij komen.
Zowel Belkin als Omega hebben toch baat bij deze kopgroep? Hun kansen worden niet groter als Greipel erbij komt.
Ik weet uit ervaring dat ploegentijdritten van 20 km al een hel zijn als je de minste bent.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Helemaal als je de zwakste van de ploeg bent en je moet met 4 man rijden.
Ik kan die ervaring met je delen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef Tommeke het volgende:
Ik weet uit ervaring dat ploegentijdritten van 20 km al een hel zijn als je de minste bent.
Idd.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat ploegentijdritten van 20 km al een hel zijn als je de minste bent.
Hey come on he! This time you win he!quote:
twitter:taylorphinney twitterde op zondag 02-03-2014 om 15:35:41Hey guys I'm ok! Took a chainring to the ribs, and will need some stitches in my knee. Crash was unavoidable, hate that...! #KBK reageer retweet
Goed nieuws, thx for the infoquote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef Pino112 het volgende:
twitter:taylorphinney twitterde op zondag 02-03-2014 om 15:35:41Hey guys I'm ok! Took a chainring to the ribs, and will need some stitches in my knee. Crash was unavoidable, hate that...! #KBK reageer retweet
altijd jammer als je tondeuse het halverwege de job begeeftquote:
De gouden regel van ons aller Herbertquote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef Drebbelman het volgende:
37km en 55 seconden. Wat zou Herbert hierover te zeggen hebben.
Boonen, Vandenbergh, Van Keirsbulck, Trentin en Maes (allen OP-QS), Vanmarcke, Wynants en Hofland (Belkin), Vansummeren (Garmin) en Lampaert (Topsport Vlaanderen-Baloise).quote:Op zondag 2 maart 2014 16:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is de samenstelling van de kopgroep?
Sprintje Hofland-Boonen dusquote:Op zondag 2 maart 2014 16:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Boonen, Vandenbergh, Van Keirsbulck, Trentin en Maes (allen OP-QS), Vanmarcke, Wynants en Hofland (Belkin), Vansummeren (Garmin) en Lampaert (Topsport Vlaanderen-Baloise).
Ja.quote:
Die gaat OPQS-vluchters terughalen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja.
Hoewel ik wel benieuwd ben wat Sep nog gaat doen.
De ploeg van Boonen kan controleren.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja.
Hoewel ik wel benieuwd ben wat Sep nog gaat doen.
Trentin gaat de sprint voor Tommeke aantrekken...quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat OPQS eerst nog Trentin gaat uitspelen.
Eentje van QS springt weg, dan moet Belkin maar reageren..quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
De ploeg van Boonen kan controleren.
Of hij gaat zelf nog een keer.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die gaat OPQS-vluchters terughalen.
Wouter Oldefaalhaas is super belangrijk natuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2014 16:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog steeds niet op de NOS__________!!!
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Liefst met een millimetersprint, zodat Wuyts eerst denkt dat Boonen gewonnen heeft.
Ik kijk Sporzaquote:Op zondag 2 maart 2014 16:30 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Wouter Oldefaalhaas is super belangrijk natuurlijk
Ik begrijp er geen reet van...de belangrijkste 10km-ritten beginnen pas om 17h15.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:30 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Wouter Oldefaalhaas is super belangrijk natuurlijk
Hoflandquote:Op zondag 2 maart 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie gaat 'm winnen? Place your bets.
Die kunnen wel prioriteiten stellen.quote:
Debiel gewoon.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen reet van...de belangrijkste 10km-ritten beginnen pas om 17h15.
De man die 4 x Ronde V. Vlaanderen won.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie gaat 'm winnen? Place your bets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |