10 jaar ouder, gespierder en een kop groterquote:Op zondag 2 maart 2014 15:29 schreef Pedroso het volgende:
Overigens verliest Veltman al zijn kopduels van Pelle. Wat overigens ook wel wat zegt over Pelle, wel lekker als je zo'n goed koppende spits hebt.
Was een lekker potje voor van der Hoorn geweest.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:29 schreef Pedroso het volgende:
Overigens verliest Veltman al zijn kopduels van Pelle. Wat overigens ook wel wat zegt over Pelle, wel lekker als je zo'n goed koppende spits hebt.
5 jaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef Adames het volgende:
[..]
10 jaar ouder, gespierder en een kop groter
wil wel eens werken ja
Die had er al drie inliggen. In eigen doelquote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Was een lekker potje voor van der Hoorn geweest.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op dwang van de KNVB. Past het beste in Van Gaal zijn profielschets.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Was een lekker potje voor van der Hoorn geweest.
Meevoetballen hé, het oogt allemaal heel onzeker maar dat doet hij gewoon heel erg goed.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op dwang van de KNVB. Past het beste in Van Gaal zijn profielschets.
Nergens meer. Dan zet ik hem uit en geef ik het op.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:39 schreef MrStock het volgende:
Waar kijken jullie als jullie Vermeer in het veld zien?
Vertel mij eens dan wat die knakker aan dit duel heeft bijgedragen?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thuli Wonderboy wordt inderdaad onderschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |