quote:Op zondag 2 maart 2014 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het plaatje werkt niet maar ik weet wel wat er achter staat. ''FF Dimmen, Stijn''. Nu je mijn post gelezen hebt, schijt je vast in de broek voor een pijnlijke vernedering. Het maakt niet uit als je dat niet toe wilt geven. Maar zo heeft iedereen zijn eigen gebreken.
Nu zie ik het wel. Wat een wondermiddeltje is dat Puush toch.quote:
Dat is wel aannemelijk maar ik ga toch voor een overwinning, zij moeten dus kan niet anders dan dat ze ruimtes gaan weggeven.quote:
Ajax rendeert juist het best tegen clubs die zich terugtrekkenquote:Op zondag 2 maart 2014 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel aannemelijk maar ik ga toch voor een overwinning, zij moeten dus kan niet anders dan dat ze ruimtes gaan weggeven.
Omdat bijna alle tegenstanders zo spelen tegen Ajax, maar wat ik al zei als Feyenoord wat wil zullen ze moeten komen en ze hebben niet de teamdiscipline om dat lang op de juiste manier vol te houdenquote:Op zondag 2 maart 2014 09:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax rendeert juist het best tegen clubs die zich terugtrekken
Een makkelijke 1-2....mmm...quote:Op zondag 2 maart 2014 10:47 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb het gevoel dat het voor Ajax een gemakkelijk middagje wordt. Geen grote uitslag, 1-2.
PCStreamsquote:Op zondag 2 maart 2014 11:12 schreef alwaysonhold het volgende:
Iemand een goede gratis stream van Feyenoord Ajax?
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 02-03-2014 om 12:07:02#Ajax op weg naar Rotterdam! #feyaja http://t.co/frkalg2UoB reageer retweet
Ik verwacht niet dat feyenoord zo kut als az gaat spelenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:44 schreef Buffell het volgende:
Gaat een zware pot worden. Wanneer er gespeeld wordt zoals tegen AZ zie ik een overwinning wel gebeuren. Maar geen ruime. We moeten de handjes dichtknijpen met een 0-1 of 1-2.
Waarom die capuchons altijd op moeten, zie je anders te makkelijk dat ze <15 zijn?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op zondag 02-03-2014 om 12:07:02#Ajax op weg naar Rotterdam! #feyaja http://t.co/frkalg2UoB reageer retweet
Anders trekt die rooklucht zo in de haren.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom die capuchons altijd op moeten, zie je anders te makkelijk dat ze <15 zijn?
Het zijn toch allemaal kaalkopjes?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders trekt die rooklucht zo in de haren.
Een goede kegel en hij moet er weer vanafquote:Op zondag 2 maart 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een goede aanjager. Beetje extra energie op het middenveld kan geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |