abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138906358
Deze gekocht :P

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Link:
http://www.bax-shop.nl/el(...)telecaster-50s-bb-mn

Mooi geluid, lekker spelende toets :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_138909716
quote:
0s.gif
Op vrijdag 28 maart 2014 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier nog iemand interesse in een Marshall stack?

[ afbeelding ]

MGHDFX top + 4x12 kast.

Mag weg voor ieder prima bod. Staat in de weg :')
Heb je deze nog?
-----

Ik heb 2 weken geleden voor het eerst als straatmuzikant staan pingelen (voor de gein, uit nieuwsgierigheid en omdat ik anders thuis had gespeeld). Dat levert dus serieus best geld op. Zijn er hier meer mensen met dergelijke ervaringen?
pi_138909868
quote:
1s.gif
Op dinsdag 15 april 2014 16:18 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Heb je deze nog?
-----

Ik heb 2 weken geleden voor het eerst als straatmuzikant staan pingelen (voor de gein, uit nieuwsgierigheid en omdat ik anders thuis had gespeeld). Dat levert dus serieus best geld op. Zijn er hier meer mensen met dergelijke ervaringen?
Is leuk totdat de politie komt vragen om je vergunning.
pi_138910624
quote:
7s.gif
Op dinsdag 15 april 2014 16:22 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Is leuk totdat de politie komt vragen om je vergunning.
Ligt eraan waar je staat, hoe goed je bent en of je naïef kunt overkomen, denk ik :-). Ik had 3 uur lang nergens last van. Beginnersgeluk wellicht.
  vrijdag 18 april 2014 @ 01:02:36 #105
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_139001492
quote:
1s.gif

[..]

Heb je deze nog?
-----

Ja hoor die staat nog braaf in de oefenruimte :)
  vrijdag 18 april 2014 @ 03:15:08 #106
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_139002439
quote:
1s.gif

[..]

Heb je deze nog?
-----

Wtf ? _O-

Wat speel je dan?
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:46:20 #107
125915 Dribbel_
pi_139019462
quote:
1s.gif
Op vrijdag 18 april 2014 03:15 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Wtf ? _O-

Wat speel je dan?
Ik moet binnenkort in een etalage spelen bij de opening van een nieuwe winkel :'( :D Semi-straatmuzikant.

En ik heb mijn plectrums binnen. Wou altijd al m'n eigen plectrums hebben maar ik was erg gehecht aan de antislip plectrums van Dunlop en al die custom made dingen waren van dat gladde plastic. Maar nu een bedrijf gevonden die ook op dat Dunlop spul print.

Dus gelijk maar de lelijke fluor roze genomen :') En ze fungeren ook goed als sleutelhanger :P

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  FOK!fotograaf zaterdag 19 april 2014 @ 00:58:11 #108
842 Zorro
Z
pi_139034459
quote:
11s.gif
Op vrijdag 18 april 2014 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ik moet binnenkort in een etalage spelen bij de opening van een nieuwe winkel :'( :D Semi-straatmuzikant.

En ik heb mijn plectrums binnen. Wou altijd al m'n eigen plectrums hebben maar ik was erg gehecht aan de antislip plectrums van Dunlop en al die custom made dingen waren van dat gladde plastic. Maar nu een bedrijf gevonden die ook op dat Dunlop spul print.

Dus gelijk maar de lelijke fluor roze genomen :') En ze fungeren ook goed als sleutelhanger :P

[ afbeelding ]
Keymusic :+
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 19 april 2014 @ 01:16:41 #109
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_139034785
quote:
1s.gif

[..]

Heb je deze nog?
-----

Yep, in een uurtje 50 euro opgehaald in Utrecht, en dat een paar keer gedaan. Niet te vaak want ik ben het na een tijdje helemaal zat. Ik heb geen zin om op 1 dag langer dan 2 uur te spelen iig.

Je moet wel om het kwartier van plek wisselen in Utrecht, maar als we goeie spot hebben dan hebben we daar wel eens lak aan. Je moet ook wel beetje een goeie spot vinden anders schiet te niet op, hoe goed je ook speelt. Mensen moeten er een beetje kunnen blijven hangen, pleintjes zijn t best :) Voor de hand liggende covertjes en muziek die een beetje mainstream is helpt altijd als je er nul energie in wilt steken voor max. resultaat :')

Een vergunning kost overigens niks in Utrecht.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

The Lovers Are Losing - Keane

Hier een video van ons, opgenomen door een Russische jonge dame die meteen fan was :) Overigens aan t end zie je zon kerel ook kijken met een bakfiets, die kwam na t nummer naar ons toe of we in zijn restaurant cafe wilde spelen de week erop. Dus een gratis avondmaal mag je ook nog bij de profits rekenen,

[ Bericht 5% gewijzigd door GoodGawd op 19-04-2014 01:24:08 ]
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_139037661
Ik overweeg om een boel muziekspul te gaan verkopen.

Maar ik ben zo'n hoarder dat ik er moeite mee heb :@ :')

Wat nu?

Ik heb te veel effectpendalen gitaren versterkers speakers studioapperatuur en software en nog meer.

Het is ook zo'n gedoe dat verkopen maar ja wel weer wat ruimte in huis en wat geld in de knip.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_139037814
quote:
10s.gif
Op dinsdag 15 april 2014 14:43 schreef Godshand het volgende:
Deze gekocht :P

[ afbeelding ]

Link:
http://www.bax-shop.nl/el(...)telecaster-50s-bb-mn

Mooi geluid, lekker spelende toets :)
Nice! Bevalt hij? Ik wil eigenlijk ook nog een mooie butterscotch Telecaster, maar de eerstvolgende butterscotch in de line-up is volgens mij de Baja en die is me eigenlijk net iets te duur op het moment.
pi_139038035
quote:
2s.gif
Op zaterdag 19 april 2014 09:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

Wat nu?

Ik heb te veel effectpendalen gitaren versterkers speakers studioapperatuur en software en nog meer.

Het is ook zo'n gedoe dat verkopen maar ja wel weer wat ruimte in huis en wat geld in de knip.
Ik heb deze keer niets nodig :P
je speaker cab doet nog steeds uitstekend werk verzetten :D
pi_139038179
quote:
0s.gif
Op zaterdag 19 april 2014 10:15 schreef Aresdreams het volgende:

[..]

Ik heb deze keer niets nodig :P
Jammer
quote:
je speaker cab doet nog steeds uitstekend werk verzetten :D
Goed om te horen ^O^
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
  zaterdag 19 april 2014 @ 10:26:43 #114
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_139038253
quote:
2s.gif
Op zaterdag 19 april 2014 09:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

Wat nu?

Zet alles eens op een rij en streep dan weg wat je echt nodig hebt. Wat je over houdt post je eerst in een PM naar mij, dan in deze reeks en na een week maak je een V&A topic.

Sim-pel! ^O^
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_139038751
quote:
7s.gif
Op zaterdag 19 april 2014 10:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zet alles eens op een rij en streep dan weg wat je echt nodig hebt. Wat je over houdt post je eerst in een PM naar mij, dan in deze reeks en na een week maak je een V&A topic.

Sim-pel! ^O^
Ik ga binnenkort aan de gang!

Gitaristentopicklanten hebben voorrang natuurlijk ;)
  zaterdag 19 april 2014 @ 11:12:39 #116
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_139039075
quote:
2s.gif
Op zaterdag 19 april 2014 10:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Ik ga binnenkort aan de gang!

Gitaristentopicklanten hebben voorrang natuurlijk ;)
Cool! Ik ga vast sparen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_139040629
Ben benieuwd wat je Bulldog moet kosten :D
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_139041757
quote:
0s.gif
Op zaterdag 19 april 2014 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Ben benieuwd wat je Bulldog moet kosten :D
:D

;)

SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 19-04-2014 13:50:15 ]
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:34:37 #119
125915 Dribbel_
pi_139042860
quote:
6s.gif
Op zaterdag 19 april 2014 00:58 schreef Zorro het volgende:

[..]

Keymusic :+
Zo beter :+

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_139043936
quote:
0s.gif
Op zaterdag 19 april 2014 01:16 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Yep, in een uurtje 50 euro opgehaald in Utrecht, en dat een paar keer gedaan. Niet te vaak want ik ben het na een tijdje helemaal zat. Ik heb geen zin om op 1 dag langer dan 2 uur te spelen iig.

Je moet wel om het kwartier van plek wisselen in Utrecht, maar als we goeie spot hebben dan hebben we daar wel eens lak aan. Je moet ook wel beetje een goeie spot vinden anders schiet te niet op, hoe goed je ook speelt. Mensen moeten er een beetje kunnen blijven hangen, pleintjes zijn t best :) Voor de hand liggende covertjes en muziek die een beetje mainstream is helpt altijd als je er nul energie in wilt steken voor max. resultaat :')

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hier een video van ons, opgenomen door een Russische jonge dame die meteen fan was :) Overigens aan t end zie je zon kerel ook kijken met een bakfiets, die kwam na t nummer naar ons toe of we in zijn restaurant cafe wilde spelen de week erop. Dus een gratis avondmaal mag je ook nog bij de profits rekenen,

leuk man, klinkt goed! De plek van van het filmpje is natuurlijk ook wel DE plek om te staan in Utrecht he.

Voor het verhaal zou het mooi zijn als jullie momenteel in de Russische hitlijsten staan en dat je met haar getrouwd bent
  zaterdag 19 april 2014 @ 16:07:18 #121
125915 Dribbel_
pi_139044653
quote:
0s.gif
Op zaterdag 19 april 2014 01:16 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Lekker bezig, klinkt chill :)

Bevrijdingsdag en Koningsdag zijn dan ideale dagen om een beetje bij te verdienen :)
  FOK!fotograaf zaterdag 19 april 2014 @ 16:31:48 #122
842 Zorro
Z
pi_139045116
quote:
10s.gif
Op zaterdag 19 april 2014 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Zo beter :+

[ afbeelding ]
Sleutels, plectrum, had zo een rebus kunnen zijn :D

Maar zo kan ook :P
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 19 april 2014 @ 16:59:04 #123
125915 Dribbel_
pi_139045671
Nou dit is ook weer een nieuw record. Net een aanvraag gehad voor een optreden in mei......2015 :')
pi_139045744
quote:
10s.gif
Op zaterdag 19 april 2014 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou dit is ook weer een nieuw record. Net een aanvraag gehad voor een optreden in mei......2015 :')
Dan ben je al bejaard man _O-

:P
  zaterdag 19 april 2014 @ 17:13:31 #125
125915 Dribbel_
pi_139046015
quote:
14s.gif
Op zaterdag 19 april 2014 17:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Dan ben je al bejaard man _O-

:P
Kan ik mooi alvast m'n rolator stage-proof maken :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop