Heb je deze nog?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier nog iemand interesse in een Marshall stack?
[ afbeelding ]
MGHDFX top + 4x12 kast.
Mag weg voor ieder prima bod. Staat in de weg
Is leuk totdat de politie komt vragen om je vergunning.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Heb je deze nog?
-----
Ik heb 2 weken geleden voor het eerst als straatmuzikant staan pingelen (voor de gein, uit nieuwsgierigheid en omdat ik anders thuis had gespeeld). Dat levert dus serieus best geld op. Zijn er hier meer mensen met dergelijke ervaringen?
Ligt eraan waar je staat, hoe goed je bent en of je naïef kunt overkomen, denk ik :-). Ik had 3 uur lang nergens last van. Beginnersgeluk wellicht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is leuk totdat de politie komt vragen om je vergunning.
Ja hoor die staat nog braaf in de oefenruimtequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Heb je deze nog?
-----
Ik heb 2 weken geleden voor het eerst als straatmuzikant staan pingelen (voor de gein, uit nieuwsgierigheid en omdat ik anders thuis had gespeeld). Dat levert dus serieus best geld op. Zijn er hier meer mensen met dergelijke ervaringen?
Wtf ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Heb je deze nog?
-----
Ik moet binnenkort in een etalage spelen bij de opening van een nieuwe winkelquote:
Keymusicquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort in een etalage spelen bij de opening van een nieuwe winkel![]()
Semi-straatmuzikant.
En ik heb mijn plectrums binnen. Wou altijd al m'n eigen plectrums hebben maar ik was erg gehecht aan de antislip plectrums van Dunlop en al die custom made dingen waren van dat gladde plastic. Maar nu een bedrijf gevonden die ook op dat Dunlop spul print.
Dus gelijk maar de lelijke fluor roze genomenEn ze fungeren ook goed als sleutelhanger
[ afbeelding ]
Yep, in een uurtje 50 euro opgehaald in Utrecht, en dat een paar keer gedaan. Niet te vaak want ik ben het na een tijdje helemaal zat. Ik heb geen zin om op 1 dag langer dan 2 uur te spelen iig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Heb je deze nog?
-----
Nice! Bevalt hij? Ik wil eigenlijk ook nog een mooie butterscotch Telecaster, maar de eerstvolgende butterscotch in de line-up is volgens mij de Baja en die is me eigenlijk net iets te duur op het moment.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:43 schreef Godshand het volgende:
Deze gekocht
[ afbeelding ]
Link:
http://www.bax-shop.nl/el(...)telecaster-50s-bb-mn
Mooi geluid, lekker spelende toets
Ik heb deze keer niets nodigquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik overweeg om een boel muziekspul te gaan verkopen.
Maar ik ben zo'n hoarder dat ik er moeite mee heb![]()
![]()
Wat nu?
Ik heb te veel effectpendalen gitaren versterkers speakers studioapperatuur en software en nog meer.
Het is ook zo'n gedoe dat verkopen maar ja wel weer wat ruimte in huis en wat geld in de knip.
Jammerquote:
Goed om te horenquote:je speaker cab doet nog steeds uitstekend werk verzetten
Zet alles eens op een rij en streep dan weg wat je echt nodig hebt. Wat je over houdt post je eerst in een PM naar mij, dan in deze reeks en na een week maak je een V&A topic.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik overweeg om een boel muziekspul te gaan verkopen.
Maar ik ben zo'n hoarder dat ik er moeite mee heb![]()
![]()
Wat nu?
Ik heb te veel effectpendalen gitaren versterkers speakers studioapperatuur en software en nog meer.
Het is ook zo'n gedoe dat verkopen maar ja wel weer wat ruimte in huis en wat geld in de knip.
Ik ga binnenkort aan de gang!quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zet alles eens op een rij en streep dan weg wat je echt nodig hebt. Wat je over houdt post je eerst in een PM naar mij, dan in deze reeks en na een week maak je een V&A topic.
Sim-pel!
Cool! Ik ga vast sparen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort aan de gang!
Gitaristentopicklanten hebben voorrang natuurlijk
quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Ben benieuwd wat je Bulldog moet kosten
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo beterquote:
leuk man, klinkt goed! De plek van van het filmpje is natuurlijk ook wel DE plek om te staan in Utrecht he.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:16 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Yep, in een uurtje 50 euro opgehaald in Utrecht, en dat een paar keer gedaan. Niet te vaak want ik ben het na een tijdje helemaal zat. Ik heb geen zin om op 1 dag langer dan 2 uur te spelen iig.
Je moet wel om het kwartier van plek wisselen in Utrecht, maar als we goeie spot hebben dan hebben we daar wel eens lak aan. Je moet ook wel beetje een goeie spot vinden anders schiet te niet op, hoe goed je ook speelt. Mensen moeten er een beetje kunnen blijven hangen, pleintjes zijn t bestVoor de hand liggende covertjes en muziek die een beetje mainstream is helpt altijd als je er nul energie in wilt steken voor max. resultaat
Een vergunning kost overigens niks in Utrecht.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Lovers Are Losing - Keane
Hier een video van ons, opgenomen door een Russische jonge dame die meteen fan wasOverigens aan t end zie je zon kerel ook kijken met een bakfiets, die kwam na t nummer naar ons toe of we in zijn restaurant cafe wilde spelen de week erop. Dus een gratis avondmaal mag je ook nog bij de profits rekenen,
Lekker bezig, klinkt chillquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:16 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Yep, in een uurtje 50 euro opgehaald in Utrecht, en dat een paar keer gedaan. Niet te vaak want ik ben het na een tijdje helemaal zat. Ik heb geen zin om op 1 dag langer dan 2 uur te spelen iig.
Je moet wel om het kwartier van plek wisselen in Utrecht, maar als we goeie spot hebben dan hebben we daar wel eens lak aan. Je moet ook wel beetje een goeie spot vinden anders schiet te niet op, hoe goed je ook speelt. Mensen moeten er een beetje kunnen blijven hangen, pleintjes zijn t bestVoor de hand liggende covertjes en muziek die een beetje mainstream is helpt altijd als je er nul energie in wilt steken voor max. resultaat
Een vergunning kost overigens niks in Utrecht.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Lovers Are Losing - Keane
Hier een video van ons, opgenomen door een Russische jonge dame die meteen fan wasOverigens aan t end zie je zon kerel ook kijken met een bakfiets, die kwam na t nummer naar ons toe of we in zijn restaurant cafe wilde spelen de week erop. Dus een gratis avondmaal mag je ook nog bij de profits rekenen,
Sleutels, plectrum, had zo een rebus kunnen zijnquote:
Dan ben je al bejaard manquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou dit is ook weer een nieuw record. Net een aanvraag gehad voor een optreden in mei......2015
Kan ik mooi alvast m'n rolator stage-proof makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop