En nu loop je moeilijk vandaag of wat is het probleem precies?quote:Ik ben een gevoelige klootzak maar zelfs dit raakte me. Ik heb hem toen thuis gebracht en toen hadden we het er nog over. Ik wil hem niet weer pijn doen door te zeggen dat ik hem echt niet leuk vind
Dan bestaat nog steeds het probleem dat TS ongewild de relatie verstoort.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:59 schreef LittleLady het volgende:
Nou gewoon dat je geen interesse hebt, zo moeilijk is dat toch niet
Tja daar kan hij niets aan doen, dat is hun relatie probleemquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:01 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Dan bestaat nog steeds het probleem dat TS ongewild de relatie verstoort.
Je bent toch hetero. Nou, vertel ze dat je hetero bent en dat je dus geen verdere interesse hebt dan vriendschap. Hoe moeilijk kan het zijn...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:58 schreef thejuul het volgende:
Nou het lijkt me niet echt een goed idee om het gwn te zeggen of wel? wat zouden jullie doen als jullie mij waren?
In theorie is dat helemaal waar.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:03 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja daar kan hij niets aan doen, dat is hun relatie probleem
Tja vriendschap heeft toch al een deuk opgelopenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:06 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
In theorie is dat helemaal waar.
In de praktijk voelt dat voor de meeste mensen toch anders.
Volgens mij is dat het enige goede ideequote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:58 schreef thejuul het volgende:
Nou het lijkt me niet echt een goed idee om het gwn te zeggen of wel? wat zouden jullie doen als jullie mij waren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |