Je zou dat dus wel doen als hij je had afgewezen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
[..]
maar hij heeft me nog niet eens afgewezen dus...
Dit. En gebruik als avatar een plaatje van een heel mooi meisje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik zou een fake facebookaccount aanmaken en een vriendschapsverzoek sturen. Kijken of hij die wel accepteerd
Heel goed idee. Heb je misschien foto`s van mooie meiden TS, waarmee je hem kan overhalen jouw vriendschapverzoek te accepteren?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik zou een fake facebookaccount aanmaken en een vriendschapsverzoek sturen. Kijken of hij die wel accepteerd
sure ik ga het proberen,quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heel goed idee. Heb je misschien foto`s van mooie meiden TS, waarmee je hem kan overhalen jouw vriendschapverzoek te accepteren?
Slimme meid. Anyway, laat het gaan. Hij vind zijn carrière belangrijker dan een glazig kijkende puber.quote:
Top. Hou ons ff op de hoogte, mocht je nog vragen ofzo hebben kunnen we je hier mee helpen. We zullen er alles aan doen om deze jongen aan je te koppelen oke?quote:
#TeamMaschaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Top. Hou ons ff op de hoogte, mocht je nog vragen ofzo hebben kunnen we je hier mee helpen. We zullen er alles aan doen om deze jongen aan je te koppelen oke?
gewoon googlen maar weten jullie een naam?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heel goed idee. Heb je misschien foto`s van mooie meiden TS, waarmee je hem kan overhalen jouw vriendschapverzoek te accepteren?
Bar Pattayaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:14 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
gewoon googlen maar weten jullie een naam?
http://www.antibjz.nl/pag(...)nhout_jeugdzorg.htmlquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:56 schreef Leandra het volgende:
Verstandige naam.... geeft ook geweldige google-resultaten
En joined Facebook 20 May 2013. Frappantquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:59 schreef Leandra het volgende:
En dan een foto van Amber Heard gebruiken
De url vind ik ook wel opvallend.... hoi.tijdelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En joined Facebook 20 May 2013. Frappant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |