quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om verder op de materie in te gaan ofzo.
Hoe weet je dat, ach laat maarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:51 schreef Toverheks het volgende:
@ Soury quote Disana
Spuitje was dat. Die is volgens mij ineens overleden.
Disana denkt dat omdat ze contact hadden en dat ineens weg was.....quote:
En dan ben je dood. Best heftig dat fokquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Disana denkt dat omdat ze contact hadden en dat ineens weg was.....
Ze is ook niet meer op FOK! geweest (al zo'n 800nogwat dagen).
Dus kijk er mij niet op aan he,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan ben je dood. Best heftig dat fok
Wel jij bent evilquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dus kijk er mij niet op aan he,
Ja de grootste, keek ook in bloemetje Disana, meer dan de helft negeert me, sommige weten niet eens waarom ze me negeren, maar ja andere die mij niet moeten negeren me en ja dan kan je niet achter blijven om mij te negeren, anders val je uit het negeer groepjequote:
Flying Circus is zo'n beetje de enige comedy serie die ik van begin tot eind kan opzetten, zonder dat het mij echt gaat vervelenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
"O no you got the wrong map there, this is Stalingrad!.
[ afbeelding ]
Het negeer groepje is iets in je fok brein.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja de grootste, keek ook in bloemetje Disana, meer dan de helft negeert me, sommige weten niet eens waarom ze me negeren, maar ja andere die mij niet moeten negeren me en ja dan kan je niet achter blijven om mij te negeren, anders val je uit het negeer groepje
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het negeer groepje is iets in je fok brein.
Ik doe het welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:01 schreef sjaan58 het volgende:
Lot geeft Joey de wiet en vraagt in de comp om het te draaien...
UTO / [COS #1036] Stokslobberend de nacht inquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:01 schreef sjaan58 het volgende:
Lot geeft Joey de wiet en vraagt in de comp om het te draaien...
Je lurkt dus wel hier, je bent welkom hoorquote:
Hahaha ja in mijn ouderlijk huis is het mij met de paplepel ingegoten! Heb alle afleveringen meerdere malen gezien. Daarna een hele tijd genoeg van gehad, maar als ik jouw clipjes weer even aanklik... het is ook wel tijdloos leuk ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Flying Circus is zo'n beetje de enige comedy serie die ik van begin tot eind kan opzetten, zonder dat het mij echt gaat vervelen
Ze hebben zelfs Duits geleerd om afleveringen in het Duits op te nemenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha ja in mijn ouderlijk huis is het mij met de paplepel ingegoten! Heb alle afleveringen meerdere malen gezien. Daarna een hele tijd genoeg van gehad, maar als ik jouw clipjes weer even aanklik... het is ook wel tijdloos leuk ook.
Al jaaaaaaaaaaaaaaren :-)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Je lurkt dus wel hier, je bent welkom hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |