SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
squat hoger dan deadlift is niet speciaal ofzo, malachinev en lilliebridge en nog vele anderen hebben hogere squat dan deadlift.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
squat hoger als DL?
Maar dat is niet natty i guess
ben benieuwd hoe dicht ik daar in de buurt kan komen we komende jarenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
squat hoger dan deadlift is niet speciaal ofzo, malachinev en lilliebridge en nog vele anderen hebben hogere squat dan deadlift.
untested federatie, je vroeg het record/hoogste dus dat is het hoogste.
Ik laat me niet tegenhouden door leeftijd,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe dicht ik daar in de buurt kan komen we komende jaren
We hebben in principe nog een "jonge" leeftijd
Ja klopt, maar ik bedoel dat jij als privéchauffeur wss nog wel kan solliciteren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat was voor hiker, halfjaartje geleden oid. Vroegen ze dat bij jou niet? Moest ik eerst aangeven of ik 1e-jaars was, OV had en een dag per week beschikbaar was.
Naar zoiets wil ik ook wel eens naartoequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik laat me niet tegenhouden door leeftijd,
maar jong zijn we niet in de sport
lilliebridge is 22 en nu al wereldrecordhouder, babyslayer is 21, brandon lilly is 28, urbank 25, dan green 30, allemaal best jonge gasten die allemaal begonnen zijn op hun 12e/13e
gasten trainen al echt minimaal 10 jaar plus op tijd gebruik gemaakt van de juiste pilletjes
ik ben al paar keer naar nederlandse powerlift meets geweest, daar zie je beesten van 20 jaar daar zeg je u tegenheel erg nederig wordt je ervan
heb zelf nog niet meegedaan hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Naar zoiets wil ik ook wel eens naartoe
Maar dan wil ik wel respectabele gewichten liften wat ik nu nog niet echt doe
Ja maar met 220/170(3x) en 110/120 ga je nog niet meedoenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heb zelf nog niet meegedaan hoor
trainen voor een meet is wel andere koek, pr's in de gym zijn niet je pr's op een meet .. die liggen lager.. door verschillende factoren.
wil er het liefst zo snel mogelijk mee starten, ik hoor altijd van pro powerlifters dat je direct moet mee gaan doen met wedstrijden om te wennen aan de omgeving en de 3 grote lifts op 1 dag te doen.
zou ik ook doen, als je tegen mij zou schelden, lekker dienst weigerenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:43 schreef no1uknow het volgende:
GODVERDOMME elke keer als ik m'n fifa savegame probeer te laden loopt die kankerPS3 vast godverdomme
ojahwel hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja maar met 220/170(3x) en 110/120 ga je nog niet meedoen
Zoiets lijkt me idd wel nice maar eerste instantie doe ik het voor mezelfquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ojahwel hoor
ik zit op een powerlift subforum, en daar heb je uit alle lagen lifters, het gaat in eerste instantie om het meedoen ... en je totaal neerzetten.
zeer leerzaam en motiverend.
ja ik ben er ook nog niet echt aan toe, maar ik zou het eigenlijk wel moeten gaan doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me idd wel nice maar eerste instantie doe ik het voor mezelf
Het is voor mij nog altijd een uitlaatklep voor de rest van de dag zeg maar
jou stats zijn? 260? 140? en?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja ik ben er ook nog niet echt aan toe, maar ik zou het eigenlijk wel moeten gaan doen
265, 205, 140(volgende week nieuw pr 145-150)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
jou stats zijn? 260? 140? en?
haha jij haat mij intens hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:53 schreef seto het volgende:
als dreambulk naar een meet gaat gooi ik een flesje naar hem tijdens squats
Ach de volgende keer als je er naartoe werkt gaat het gewoon easyquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
265, 205, 140(volgende week nieuw pr 145-150)
deadlift en squat zou ik peaken op 280 en 220, maar ik kreeg dus blessure
en die nummers zaten er dik in , deed namelijk 180x10 pause squats aan het einde van mijn cyclus
helaas pindakaas
aber wir sind kein deutscherquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt in Duitsland een federatie waarbij je echt 0,0 mag. Als je naar iemand toeloopt tijdens een lift en je wilt hem een pat on the back geven dan wordt diegene gediskwalificeerd lolololol. Sickening trolololol.
Gaat om het idee. Je mag echt 0,000000, en dat bij een PL meet. Kom op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
aber wir sind kein deutscher
ja ik was eerst ff zwaar depressief, kon bijna janken uit woede srs paar dagen .. maar dat heb ik nu omgezet in; als ik straks met cube in week 10 mag pr'en zullen het "easy" pr's zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ach de volgende keer als je er naartoe werkt gaat het gewoon easy
Al het slechte omzetten in positief!
Als je gaat meeten ga ik wel mee als mental mf-er kapotschelden alles
Mag ik je dan ook in je gezicht slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |