Ja. Meer wapens, bergen Seraph Crystals waarmee je nóg wredere wapens kunt kopen, en alle DLC campaigns met sidequests en alquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:24 schreef Mubassie het volgende:
Interesse in Borderlands 2.. Eigenlijk zoek ik de GOTY maar weet niet of dit spectaculair meer inhoud
Ik heb Borderlands 2 voor je, of dus de GOTY van 1.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:24 schreef Mubassie het volgende:
Interesse in Borderlands 2.. Eigenlijk zoek ik de GOTY maar weet niet of dit spectaculair meer inhoud
Prima, ik stuur je een PM!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:51 schreef s0ul1991 het volgende:
MotorStorm Apocalypse
Red Dead Redemption
¤20 inclusief verzenden?
Prima, je hebt PM!quote:Op zondag 2 maart 2014 13:43 schreef Warrick21 het volgende:
Metal Gear Rising Revengeance & Crysis 2 voor 16,50 incl?
Mooi om te horen. Graag gedaan!quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:47 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb mijn games ontvangen TSAlles is in orde.
Zeker, heb je interesse?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:09 schreef hylian het volgende:
Heb je Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Generations nog?
Ik heb al sinds dinsdag het geld overgemaakt en heb meerdere PM's gestuurd, maar krijg geen reactie terug. Dus dan maar via deze wegquote:
Excuses, ik ben wat druk geweest. Ik ga morgen even kijken of het geld er is, zoja, verstuur ik het spel!quote:Op zondag 9 maart 2014 22:18 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Ik heb al sinds dinsdag het geld overgemaakt en heb meerdere PM's gestuurd, maar krijg geen reactie terug. Dus dan maar via deze weg
Gaat er nou nog wat van komen of niet?
Heb je al gepm'd, maar je spellen zijn op de post!quote:Op zondag 9 maart 2014 22:18 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Ik heb al sinds dinsdag het geld overgemaakt en heb meerdere PM's gestuurd, maar krijg geen reactie terug. Dus dan maar via deze weg
Gaat er nou nog wat van komen of niet?
Okay, je hebt PM!quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:22 schreef hylian het volgende:
Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Generations 13,- incl?
Okay, je hebt PM!quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:58 schreef anti-loper het volgende:
The Darkness 5,-
The Darkness II 5,
10tje inclusief ?
Is helemaal prima, je hebt PM!quote:Op zondag 23 maart 2014 11:27 schreef Warrick21 het volgende:
Nou, ik ben blijkbaar toch weer geïnteresseerd in enkele games.
Bayonetta & Bionic Commando voor 14,50 euro
en
Killzone 2 & Mirror's Edge voor 16,50
Dus 2 brievenbuspakketjes voor 32 euro totaal. Hoor het graag als je akkoord gaat!
Ik heb het geld woensdag avond overgemaakt en je meerdere malen gepmd...quote:Op maandag 24 maart 2014 13:04 schreef bakkerbartmethistorie het volgende:
[..]
Is helemaal prima, je hebt PM!
Ik heb het vorige week woensdag overgemaakt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb eergisteren het geld overgemaakt maar nog niks van je gehoord, kun je aub op je PM reageren?
TS heeft mij dinsdag nog gePM'ed en in zijn vorige topics waren de spellen netjes verstuurd dus wij hebben geen reden voor paniek denk ik! Ik wil overigens wel heeel graag mijn spel spelenquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week woensdag overgemaakt.
Ook nog niks gehoord..
MotoGP is helaas al verkocht...quote:
Prima, je hebt PM!quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:43 schreef no1uknow het volgende:
Crysis 2 en Fallout 3 voor 12,50 excl. verzenden
Wat is nog meer een leuk multiplayer race spel?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:53 schreef bakkerbartmethistorie het volgende:
Hoo, rustig aan jongens
Ik had maandag een tentamen, gisteren en vandaag was ik druk met werk. Dus morgen ga ik het allemaal regelen, mits het geld binnen is natuurlijk..
[..]
MotoGP is helaas al verkocht...
Ben bang dat ik die niet voor je heb..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:14 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wat is nog meer een leuk multiplayer race spel?
Mooi om te horen. Graag gedaan!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:38 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb ze vandaag (eindelijk) ontvangen
Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |