SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* 29 maart Rotterdam-Maastricht 170km en 30 maart Ivo's 200km.
MarcoD
Kanoboy
Kaasplank
* za 26 april Ivo's 300km Mariembourg (nieuwe route)
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet doen alsof ik niets heb gedaan manquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:49 schreef Patroon het volgende:
Okkie, in een week Mallorca ga je nnatuurlijk geen 2 maanden voorjaar goedmaken.
Wat steek je allemaal in je smoel dat je dan nóg een duur dieet nodig heb?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:04 schreef Oksel het volgende:
3-4 uur / week gefietst, 3x sportschool + 1x schaatsen
Ach, je kent het wel. bbq's en speciaalbierquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat steek je allemaal in je smoel dat je dan nóg een duur dieet nodig heb?
Ja mijn zwakke punt ook. Maar ik sport nog niet de helft daarvan en val langzaam maar steady wel af.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ach, je kent het wel. bbq's en speciaalbier
810 als budget geen kut uitmaakt. Echt value is het niet vergeleken met de 800, maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:28 schreef MCH het volgende:
Welke Garmin (nummer graag) moet een toerder op een racefiets kopen als budget geen rol speelt? 800?
Wacht maar tot de eerstvolgende Vreeswijk-meet inclusief bier en ballen. Dan is al dat afvallen van dit jaar voor niks geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja mijn zwakke punt ook. Maar ik sport nog niet de helft daarvan en val langzaam maar steady wel af.
Morgen start een clubgenoot in de Ronde van Groningen. Deze heeft hij in 2009 gewonnen. Daarna met fietsen gestopt, best gegroeid (110kg bij 1m80 ong). Hij is weer keihard gaan trainen een half jaar terug. 25Kg afgevallen en werd in Annen 4e achter 3 continentale renners. Wat een talent. Afvallen is gewoon keihard sportenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja mijn zwakke punt ook. Maar ik sport nog niet de helft daarvan en val langzaam maar steady wel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |