Hokjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:48 schreef Peter het volgende:
Poll: Ben je top, bottom, versatile of A-seksueel?
• bottom
• versatile
• A-seksueel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oh? Vertel...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:50 schreef Prins_Pils het volgende:
Mijn optie staat er ook niet echt bij
Maar vooruit, als ik móét kiezen...
Ik moest net door een (verlichte) optocht om bij de supermarkt te komen en heb vorige week in een pakje op school gelopen...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef Prins_Pils het volgende:
Pff idd.. blij dat het hier amper gevierd wordt..
Oh ik had een heel spannend verhaal verwachtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik de top, maar niet áltijd. Versatop dus
Ja geen ideequote:
Wat burgerlijk vroeg!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:17 schreef Dirk het volgende:
Uit eten geweest. 24 gekeken. Nu slapen, morgen vroeg shoot voorbereiden. Fijne avond homo's!
Of je nog met je vriend samen bent ofzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik moet geloof ik even iets terugzoeken of zo?
Hoe het met je gaat. En met je vriend.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik moet geloof ik even iets terugzoeken of zo?
Hoe kun je dat zo zeker weten?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zo zeker weten?
Ja, nog altijd samen! 18 jaar alweer dit jaar!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoe het met je gaat. En met je vriend.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:24 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat klinkt als een handig inklapbaar bijzettafeltje van IKEA.
[ afbeelding ]De VERSATÖP.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:24 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat klinkt als een handig inklapbaar bijzettafeltje van IKEA.
[ afbeelding ]De VERSATÖP.
leuk... tussen alle studentjes...quote:
Alkmaarquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
leuk... tussen alle studentjes...
Wat is er mis met studenten?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
leuk... tussen alle studentjes...
zo jong allemaalquote:
Je mist er niet zoveel aan hoorquote:
En anders zou ik mezelf toch opsluiten en niet buiten komen.quote:
Geen sfeer, niks. Betonnen centrum.quote:
Ja klopt... zit ook weinig sfeer inquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:16 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Geen sfeer, niks. Betonnen centrum.
Bovendien is mijn ex ooit vreemdgegaan met iemand uit Hengelo
Alleen dat nummer is wel leuk. Is dat trouwens Raymann die ook in die clip voorkomt? Zou me ook niet verbazen als de zanger Fokker Syd is, van het Koningstopic Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is!
Niet onze schuld dat jij gewoon een ouwe lul bent.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
zo jong allemaal...
Nah nee op zich niet zoveel hoor
Maar die knakker van dat lied woont zelf al een tijd niet meer in Hengeloquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:23 schreef Prins_Pils het volgende:
Haha nee tuurlijk niet, maar toch heb ik daardoor een extra -1 tegen Hengelo.
Ik begrijp dat je zelf uit Hengelo komt?
En zoek voor dat topic maar even op dat onderwerp, staat in ONZ. Leuk verhaal. Gebeurde in juli 2011 aan de Steynstraat.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet onze schuld dat jij gewoon een ouwe lul bent.
Weet het, ben al 20.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]![]()
Word je vanzelf... wacht maar af...
whahahahaha guppie...quote:
Noordwijkerhout?quote:
Aangezien mijn meeste medestudenten en vrienden 18 zijn ben ik gewoon een ouwe lul.quote:
Nope, Sassem.quote:
Vergeleken met jou is zelfs de Paus nog een jochie.quote:
Ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
Hoezo gaat LeBeau trouwens met Cossie daten?
Je hebt hem omgekocht met gratis worst, geef maar toe.quote:
Waarom klinkt dat fouter dan fout?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt hem omgekocht met gratis worst, geef maar toe.
Omdat je een vieze doordenker bent, bah.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat fouter dan fout?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat je een vieze doordenker bent, bah.
Eerst noem je hem een ouwe lul, nu een vieze doordenker.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat je een vieze doordenker bent, bah.
Op zo'n manier gaan we natuurrlijk nooit chillen hequote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:37 schreef Rezania het volgende:
Vergeleken met jou is zelfs de Paus nog een jochie.
Hoezo zou ik willen chillen met een ouwe lul van 25?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Op zo'n manier gaan we natuurrlijk nooit chillen he
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Eerst noem je hem een ouwe lul, nu een vieze doordenker.
Voor een rukpukje heb je veel spatjes.
25? Is het nou al 2016 dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou ik willen chillen met een ouwe lul van 25?
Hij vraagt net of je wil zuipen nu in A'dam.. reageer je niet..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Op zo'n manier gaan we natuurrlijk nooit chillen he
Oh ja, dat was het.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:52 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nee ik zei volgens mij dat ik kaal ga als ik 25 ben ofzo..
En dit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij vraagt net of je wil zuipen nu in A'dam.. reageer je niet..
Hetero'squote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:53 schreef Aiciu het volgende:
[..]
me broer is wel 25 maar die zit niet op fok en hij is hetero
Dan heb je je best niet gedaanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:53 schreef Aiciu het volgende:
[..]
me broer is wel 25 maar die zit niet op fok en hij is hetero
Watquote:
Je was er niet eensquote:
OMG... heb jij ook een tijd naar die webcam zitten kijken?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:23 schreef Prins_Pils het volgende:
Haha nee tuurlijk niet, maar toch heb ik daardoor een extra -1 tegen Hengelo.
Ik begrijp dat je zelf uit Hengelo komt?
En zoek voor dat topic maar even op dat onderwerp, staat in ONZ. Leuk verhaal. Gebeurde in juli 2011 aan de Steynstraat.
Ik wilde naar Amsterdam gaan, snap dat dan. Was in Leiden, en had zin om een nacht door te halen.quote:
eh... ik las het anders... laat maarquote:
Hadden we ook samen kunnen doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:57 schreef Aiciu het volgende:
Goede tip, ik ga ook nog een glas inschenken.
Gaat weer hard
Wat dacht je van een kratje delen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:00 schreef Cosmo. het volgende:
Gezellig met zijn allen een lekker glaasje
Je mag het kratje hebbenquote:
Wat.quote:
Gratis worst (penis) in de bun (anus) met saus (sperma) na afloop. Zo duidelijk?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat.![]()
Ik volg het allemaal niet meer, wat toch minder is gezien de centrale rol die ik blijkbaar in deze affaire speel.
Meh, geef mij het bier maar.quote:
Misschien moet je dan met Cosmo. daten, gerucht gaat dat je dat dan krijgt.quote:
Tijdelijk geen, vanaf 6 maart weer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien moet je dan met Cosmo. daten, gerucht gaat dat je dat dan krijgt.
Ah gossie...quote:
Je de mond laten snoeren door Cosmo-puntquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:34 schreef Rezania het volgende:
Blijkbaar was er een misverstand, laat maar.
Willen we dat trouwens, op twee na, niet allemaal?quote:
Hij heeft een speciale plek, sorry.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Je de mond laten snoeren door Cosmo-punt
Dan kan mijn hart geen bloed meer pompen, dus hoop het niet.quote:
quote:
Voor de rest ook alleen met vrouwen en een oude man op de fotoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:41 schreef Aiciu het volgende:
Mijn oog viel op die gozer met die groene jas![]()
[ afbeelding ]
Op de Turk?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:41 schreef Aiciu het volgende:
Mijn oog viel op die gozer met die groene jas![]()
[ afbeelding ]
Kan, maar lastigquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:44 schreef Rezania het volgende:
Ja ja, mooie mannen. Maar mbo en wo, gaat dat samen in een relatie volgens jullie?
Ja, de mbo'er zorgt voor het huishouden en de wo'er voor het geldquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:44 schreef Rezania het volgende:
Ja ja, mooie mannen. Maar mbo en wo, gaat dat samen in een relatie volgens jullie?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ja, de mbo'er zorgt voor het huishouden en de wo'er voor het geld
Ik wil wel gelijkwaardigheid, dat is juist het mooie van een homo-relatie imo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:45 schreef Peter het volgende:
Als hij zich wil laten leiden en jij hem wil leiden wel.. gelijkwaardig wordt het nooit 100%
Homo's zijn ook mensen, uniek en geen kopie..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]Sandwiches.
[..]
Ik wil wel gelijkwaardigheid, dat is juist het mooie van een homo-relatie imo.
Nee gedoe blahblah ik wil het er niet over hebbenquote:
Dat hangt af van de interesse van die mbo,er en wo,er.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:44 schreef Rezania het volgende:
Hm, dat haar is momenteel in heel europa populair volgens mijquote:
Als je maar tevreden bent met je worstenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:46 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nee gedoe blahblah ik wil het er niet over hebben
Je interesse uit je toch wel grotendeels in je opleiding of studie imo. Zo zie ik een alfa-mbo'er niet echt samen gaan met een bèta-wo'er.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat hangt af van de interesse van die mbo,er en wo,er.
Ik heb wel een diploma om in de horeca te mogen werken, maar ik wil iets met atletiek gaan doen dus ik denk aan cios.quote:
Ga geneeskunde studeren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:46 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nee gedoe blahblah ik wil het er niet over hebben
Jaja, met atletische klasgenoten douchen....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:48 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb wel een diploma om in de horeca te mogen werken, maar ik wil iets met atletiek gaan doen dus ik denk aan cios.
Dan ben je nog vele jaren onder de pannen ja..quote:
Het is een misvatting dat alle mensen alleen interesse hebben in datgene wat ze studeren of doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je interesse uit je toch wel grotendeels in je opleiding of studie imo. Zo zie ik een alfa-mbo'er niet echt samen gaan met een bèta-wo'er.
Ik bedoel: Zolang je maar tevreden bent met wat je doet / gaat doen / er van maakt boeit een opleiding veel minder.. ( zegt de afhaker)quote:
10 jaar maar, is niks, jwz.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Jaja, met atletische klasgenoten douchen....
[..]
Dan ben je nog vele jaren onder de pannen ja..
Nee ben ik nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik bedoel: Zolang je maar tevreden bent met wat je doet / gaat doen / er van maakt boeit een opleiding veel minder.. ( zegt de afhaker)
Ik ben de enige homo bij atletiekquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:49 schreef Peter het volgende:
Jaja, met atletische klasgenoten douchen....
Wat een bitch opmerking.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je maar tevreden bent met je worsten
Ik zeg dan ook niet dat alle hun interesses helemaal zijn te herleiden uit hun studiekeuze, maar wel grotendeels. Iedereen kiest voor de studie waarmee hun interesses het meeste overeen komen lijkt me. Nou ja, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is een misvatting dat alle mensen alleen interesse hebben in datgene wat ze studeren of doen.
Zo zijn er ook genoeg economische studenten, die economie studeren omdat ze gewoon niet teveel plichtmatig aan hun studie willen doen. Maar thuis of ergens anders zich wel verdiepen in puur technische wetenschappelijke zaken uit interesse.
Onderneem actie danquote:
Integendeel, veel studenten willen gewoon nog genieten van hun leven (wat nooit zou moeten stoppen, bij geen enkele leeftijd). En daarmee kiezen ze dus vaak ook logische gewijs voor een niet al te lastige studie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat alle hun interesses helemaal zijn te herleiden uit hun studiekeuze, maar wel grotendeels. Iedereen kiest voor de studie waarmee hun interesses het meeste overeen komen lijkt me. Nou ja, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
Ik bedoel er mee dat een papiertje niet echt boeit als je tevreden bent met je werk en mogelijkheden. Staat er alleen zo bitchy jaquote:
Oh, dat had ik dus echt totaal niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Integendeel, veel studenten willen gewoon nog genieten van hun leven (wat nooit zou moeten stoppen, bij geen enkele leeftijd). En daarmee kiezen ze dus vaak ook logische gewijs voor een niet al te lastige studie.
Ze zullen er ook vast wel zijn, maar dan zullen ze pas vanaf het voorjaar gaan trainen (de mietjes)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon homo maken met je gratis worst.
quote:
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:55 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ze zullen er ook vast wel zijn, maar dan zullen ze pas vanaf het voorjaar gaan trainen (de mietjes)
Een neef van mij studeert rechten, een van de meest trieste studies (zegt hij zelf). Hij hoeft er alleen geen moer voor te doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat had ik dus echt totaal niet.Maar zou wel verklaren waarom de meeste bètastudies weinig studenten hebben.
Strak voor de zomerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?We hebben niet eens een winter gehad.
wutquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:57 schreef Rezania het volgende:
Cosmo, jij moet James Camaaron vervangen.
En hij studeert dus alleen rechten omdat hij lui is? Zonde wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een neef van mij studeert rechten, een van de meest trieste studies (zegt hij zelf). Hij hoeft er alleen geen moer voor te doen.
En hij heeft meer wiskundige kennis dan wie dan ook.
Ja maar het staat wel op de kalender, en volgens sommigen is het ook raar om in februari met een zonnebril te lopenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?We hebben niet eens een winter gehad.
Ik zag gisteren echt 5 mensen met een zonnebril, dacht echt wut.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:59 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ja maar het staat wel op de kalender, en volgens sommigen is het ook raar om in februari met een zonnebril te lopen
klein beginnen, eerst die nederlandse eruit werkenquote:
Niet perse te "lui", hij wil gewoon genieten van het leven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hij studeert dus alleen rechten omdat hij lui is? Zonde wel.We hebben echt veel meer wiskundigen, natuurkundigen, etc. nodig.
Italianen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zag gisteren echt 5 mensen met een zonnebril, dacht echt wut.
Toscaanse Homobruiloft.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:00 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
klein beginnen, eerst die nederlandse eruit werken
Hoer moet ik dat ou weten? Ik fieste gewoon langs ')quote:
Ja maar dan iets goedsquote:
Wij zijn zonnebril geilquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoer moet ik dat ou weten? Ik fieste gewoon langs ')
tsssk, samen met half FOK!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe je dat vaak, aangeschoten worden in je eentje?
Ja, lekker speciaal bier drinken zonder gezeur.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe je dat vaak, aangeschoten worden in je eentje?
Ben jij Italiaans dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:02 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Wij zijn zonnebril geilOf het nou regent, bewolkt is, schemering is, we aan het shoppen zijn, we hebben altijd een zonnebril op.
Let er maar eens op
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:03 schreef Peter het volgende:
[..]
tsssk, samen met half FOK!
Cyber-kroegentochy
Beter zoek je gewoon een kroeg, cafe, club op..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, lekker speciaal bier drinken zonder gezeur.
FOK zit vol leuke mannen hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beter zoek je gewoon een kroeg, cafe, club op..
Anders kom je nooit aan een lekkere vent waar je zo naar verlangt he.
Nee, die ga ik vast vinden in de lokale kroeg van Sassenheim.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beter zoek je gewoon een kroeg, cafe, club op..
Anders kom je nooit aan een lekkere vent waar je zo naar verlangt he.
Been there, done that.quote:
Dat beoordeel ik zelf wel, wanneer kan ik langskomen?quote:
Via Fok?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:09 schreef Peter het volgende:
[..]
* Peter bevestigt: 'k heb er al acht jaar een.
Als me ouders op vakantie gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Been there, done that.
[..]
Dat beoordeel ik zelf wel, wanneer kan ik langskomen?
De rest van het forum slaapt, en ik nog klaarwakker zuipend postend vanuit carnaval-vierend Nederland, dus dan moet je wat he.quote:
pics.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De rest van het forum slaapt, en ik nog klaarwakker zuipend postend vanuit carnaval-vierend Nederland, dus dan moet je wat he.
Grolschflesjes zijn groen.quote:
Doen we.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik hoop snelOf je komt gewoon langs en dan zeg ik dat ik ga koken
Verdammt zeg, ik ben toch op menig meet geweest, maar nog nooit wat getroffen van waarde.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:11 schreef Peter het volgende:
[..]
zo ongeveer ja. Multimsngesprek > dit topic > meets > relatie.
Een sfeerimpressie.quote:
zulke meets komen er ook niet meerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verdammt zeg, ik ben toch op menig meet geweest, maar nog nooit wat getroffen van waarde.
Ik benijd u.
Ik moet ook bekennen dat ik enkel op POL meets te vinden ben, ik denk niet dat daar veel homo's op af komen, zegmaar.quote:
Nou kom schat, we gaan potje zuipwedstrijdje doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:13 schreef Rezania het volgende:
Ik zit te trillen, wie wil me opwarmen met activitieten?
Snap hem niet.quote:
Homo-zwemmeet in de tongelreep destijdsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verdammt zeg, ik ben toch op menig meet geweest, maar nog nooit wat getroffen van waarde.
Ik benijd u.
Ik heb al een voorsprong.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou kom schat, we gaan potje zuipwedstrijdje doen.
ja politiek is niet iets wat op de agenda staatquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet ook bekennen dat ik enkel op POL meets te vinden ben, ik denk niet dat daar veel homo's op af komen, zegmaar.
Carnaval is dan ook niet te begrijpen.quote:
Politiekquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet ook bekennen dat ik enkel op POL meets te vinden ben, ik denk niet dat daar veel homo's op af komen, zegmaar.
Caravalquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Carnaval is dan ook niet te begrijpen.
Homo zwemmeet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Homo-zwemmeet in de tongelreep destijds
opdrukken, touwtje springen...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:13 schreef Rezania het volgende:
Ik zit te trillen, wie wil me opwarmen met activitieten?
Toch een tikkie interessanter, op de heenweg maar wat kamagra en poppers inslaan dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:14 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ja politiek is niet iets wat op de agenda staat
aan de andere kant, gangbangs wel
alles is aanwezigquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch een tikkie interessanter, op de heenweg maar wat kamagra en poppers inslaan dan.
Laten jullie ook bejaarden toe? Ik heb me laatst laten vertellen wat ik als bejaarde in een gaykroeg moest.quote:
eftelingmeets, gaypridemeets, roze maandag/zaterdagmeet... nu meteen we al tijden niet meer..quote:
Lol hoe hoopvolquote:
Blijkbaar ik al.quote:
quote:
kan je gebit uit?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laten jullie ook bejaarden toe? Ik heb me laatst laten vertellen wat ik als bejaarde in een gaykroeg moest.
Nu alles verpest.quote:
Meestal heb ik al afspraken met de rest van de valse krengen uit m'n vriendengroep om daar heen te gaan, dus een meet zou er dan al niet inzitten. Elas.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:18 schreef Peter het volgende:
[..]
eftelingmeets, gaypridemeets, roze maandag/zaterdagmeet... nu meteen we al tijden niet meer..
Iets exacter.quote:
Ik tel 24 jaren.quote:
Als je het eruit ramt vast wel.quote:
Jij was mod ofzo toch?quote:
Pfoeequote:
Tot mijn oneervolle ontslag nadat ik heb lopen rellen achter de schermen.quote:
Beide moeten bezighouden, mijn handen heb ik dan vol, letterlijkquote:
Wel de XXL 2000, anders niet acceptabel.quote:
Dan heb ik volgens mij wel eens zo'n voorstelpostje van jezelf gelezenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tot mijn oneervolle ontslag nadat ik heb lopen rellen achter de schermen.
Zoals 't een nicht betaamt, ofzo.
zo ontmoet je nooit je droomFOK!ker..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meestal heb ik al afspraken met de rest van de valse krengen uit m'n vriendengroep om daar heen te gaan, dus een meet zou er dan al niet inzitten. Elas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |