Werkt alleen als duoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer een doos weten binnen te slepen, of werkt dat enkel als duo?
goeie quote welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..][quote][ afbeelding ] Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef Melleyn het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..][quote][ afbeelding ] Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef Melleyn het volgende:
![]()
quote:
Goh daar kan ik me niks van herinnerenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:21 schreef Uccie het volgende:
![]()
Toch iets minder shotjes doen danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:22 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Goh daar kan ik me niks van herinneren
Ik ben in te huren voor een appeltaart.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Werkt alleen als duo
Heb wel een mooie pannenset
Ik heb helaas de HDMI taartvormen niet gekochtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben in te huren voor een appeltaart.
En gefeliciteerd met de aanwinst.
vorige ding zag er wel tof uitquote:
Die heeft mn vriend gekochtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb helaas de HDMI taartvormen niet gekocht
Dit is weer zo'n naar ietsquote:
quote:
Dit is een ietsquote:
Misschien moeten we even een uitleg van de productcategorieën ding en iets in de OP zetten ofzoquote:
Ja vooral voor onszelf, voor de volgende keerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moeten we even een uitleg van de productcategorieën ding en iets in de OP zetten ofzo
en harry potter?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja vooral voor onszelf, voor de volgende keer
een ding is een grote iets, lijkt me logischquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moeten we even een uitleg van de productcategorieën ding en iets in de OP zetten ofzo
Harry Potter was een iets vermomd als dingquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga even onder een dekentje liggen opwarmen
Tot later![]()
Tot later![]()
Zal je vriend vast blij mee zijnquote:
nog geen euro per reepquote:
Die is altijd blij met taartquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal je vriend vast blij mee zijn
Nee, een ding is iets (quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
een ding is een grote iets, lijkt me logisch
Tot later![]()
http://www.ah.nl/appie/pr(...)lade-cookies-n-creme 99ct en hoef je niet zo veel te nemen.quote:
Oh gelukkig maarquote:
da's precies wat ik zei maar dan met meer woordenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, een ding is iets () met media, heeft veel openingen en is altijd Zwart.
En iets is een ding () dat vaak wat kleiner is, vaak met wat minder openingen en komt in meerdere kleuren voor. Maar vaak ook wel media gerelateerd
= 1,8quote:
oh kak kom net bij de ah vandaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/appie/pr(...)lade-cookies-n-creme 99ct en hoef je niet zo veel te nemen.
want lelluk.quote:
dompiequote:
Ik vind deze wel trendy....alleen ben ik niet zo'n goede maatstaf qua trendyquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
want lelluk.
maar dat waren die andere ook
zijn wij te oud voor hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind deze wel trendy....alleen ben ik niet zo'n goede maatstaf qua trendy
Ik wilquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind deze wel trendy....alleen ben ik niet zo'n goede maatstaf qua trendy
Denk het...vooral te langzaam, ik hoor altijd alles als de hype al over is.quote:
wat wil je?quote:
Magicquote:
ik zie idd op mijn telefoon nu dat hij er niet op staat.quote:
Knuffelenquote:
echt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie idd op mijn telefoon nu dat hij er niet op staat.
quote:
egwaar.. duh ik ging speciaal kijken of jij nou wel of niet dement werd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
echt?
of neem je me in de maling
Dus ik word niet dement?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
egwaar.. duh ik ging speciaal kijken of jij nou wel of niet dement werd.
nopequote:
Wat een oplucting. Ik was al helemaal aan mezelf aan twijfelen hoe ik die schaar nou niet kon zienquote:
uitdelenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kwarktaart gemaakt tijdens het hunten
in de hdmi bakvormen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
ik dm mn adres wel evenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ikke, maar nu niet meer..want er staat al zo'n formaatquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef gianni61 het volgende:
wie heeft er nou ruimte voor zo'n speakers?
daar maak je ruimte voorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef gianni61 het volgende:
ikniequote:
Heb ze hier staan en luister er nu naar. Prima spulletje voor mijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ikke, maar nu niet meer..want er staat al zo'n formaat
ik niet. ik heb van mijn 5.1 2 speakers niet eens aangeslotenquote:
krijg je spijt vanquote:
is dat een enge film?quote:
Ik wel aangesloten, maar gebruik ze niet. Heb hem op 2.1 + 2.0 staan, zodat ik ook in de keuken geluid hebquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik niet. ik heb van mijn 5.1 2 speakers niet eens aangesloten
Die is leuk!quote:
jaquote:
nee. een vrouwen tekenfilmquote:
Niemand wil het aanrakenquote:
Wat verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
ze gaat de box nu missen die over 15min komt.
Te grootquote:
Ik heb een shirt en een huisbroek van m'n vriend.quote:
ik heb gewoon hemdjes van de zeemanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een shirt en een huisbroek van m'n vriend.![]()
Heerlijk groot
ik slaap onder mn dekbedovertrek en dekbedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een shirt en een huisbroek van m'n vriend.![]()
Heerlijk groot
Grote mannenshirts zijn beterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik heb gewoon hemdjes van de zeeman
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ] my kinda shirts
[..]
ik slaap onder mn dekbedovertrek en dekbed
Ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ] my kinda shirts
[..]
ik slaap onder mn dekbedovertrek en dekbed
er zwabbert niets... naja oke ik ben een jaar gestopt met roken, dat zorgt voor een beetje zwabber... maar dat krijg ik er wel af met gezonder etenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja ik ook, maar het moet ook allemaal niet loszwabberen, zeg maar
Ik bedoelde iets hogerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zwabbert niets... naja oke ik ben een jaar gestopt met roken, dat zorgt voor een beetje zwabber... maar dat krijg ik er wel af met gezonder eten
en idd, dat soort shirtsI lovvem!!
Vandaag niet, maar ik was er vandaag ook veel minder bijquote:
Fair enoughquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vandaag niet, maar ik was er vandaag ook veel minder bij
ow dat.. nee die zwabberen ook niet zo veel...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde iets hoger![]()
Maar laat verder maar
Ja, en beter.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:15 schreef Uccie het volgende:
Waren deze niet goedkoper bij de action?
Zwakkelingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:18 schreef Stuart het volgende:
Tijd voor een biertje en een Strongbow
als die komt en karina is er niet koop ik er wel 2quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:20 schreef essnhills het volgende:
Is Karina er nog?
In de 1dk chat vragen ze ook om een spongebob tosti-ijzer
Ze vroegen er om, hij al meerdere hunts niet geweestquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat koste dat tosti ijzer? Mijn zusje had een pikachu tostiijzer!
Corriequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:20 schreef essnhills het volgende:
Is Karina er nog?
In de 1dk chat vragen ze ook om een spongebob tosti-ijzer
dit is mijn 3e of 4e hunt en ik heb nog nooit een spongebob tosti-ijzer meegemaakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze vroegen er om, hij al meerdere hunts niet geweest
the way you like 'mquote:
kwelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
dit is mijn 3e of 4e hunt en ik heb nog nooit een spongebob tosti-ijzer meegemaakt.
Is van vroegah, toen boten nog van hout waren en mannen van staal. Toen je koe nog met een lange oe schreef. Toen calciumcarbonaat nog gewoon oploste.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
dit is mijn 3e of 4e hunt en ik heb nog nooit een spongebob tosti-ijzer meegemaakt.
voor mij is het een beetje zoals het noorderlicht....je weet dat het bestaat, maar je moet het gezien hebben om de schoonheid echt te waarderenquote:
Ik zou er ook eentje kopen als ze er niet wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
als die komt en karina is er niet koop ik er wel 2
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
ow dan krijgt ze er 2quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou er ook eentje kopen als ze er niet was
En toen ze nog huntlichten en usb-aquariums verkochtenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Is van vroegah, toen boten nog van hout waren en mannen van staal. Toen je koe nog met een lange oe schreef. Toen calciumcarbonaat nog gewoon oploste.
Mijn actieve FOK!-leven mag net van de flessenvoeding af, zeg maar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Is van vroegah, toen boten nog van hout waren en mannen van staal. Toen je koe nog met een lange oe schreef. Toen calciumcarbonaat nog gewoon oploste.
Nee? Dan krijg je er tweequote:
en iedereen de grootste lol had en de hunt maar een paar uur duurde, max 24uquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
En toen ze nog huntlichten en usb-aquariums verkochten
En ze nog onverwachts kwamen en je ineens om 12 uur even op ibood keek en je zag dat er een hunt wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
en iedereen de grootste lol had en de hunt maar een paar uur duurde, max 24u
toen was het nog hip om op de step te steppenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ze nog onverwachts kwamen en je ineens om 12 uur even op ibood keek en je zag dat er een hunt was
En dan was het om 2 uur 's middags alwer over
23.59:59quote:
Dat is zo retro dat het alweer bijna hip isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen was het nog hip om op de step te steppen
volgens mij nietquote:
nee er moet wel kans blijven dat mensen mopperen..quote:
Nou ja, er zijn genoeg mensen die doordeweeks geen tijd hebben om dit te volgen, waaronder ikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee er moet wel kans blijven dat mensen mopperen..
ja preciesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn genoeg mensen die doordeweeks geen tijd hebben om dit te volgen, waaronder ik
Slechtquote:
Ja is goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben zo terug mensen.
Als ik een box mis inform me dan!
Ben blij dat het slecht met je gaatquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
SlechtAllemaal irritante mensen die me maar niet met rust laten en steeds vragen hoe het met me is
Thnxquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben blij dat het slecht met je gaat
Met mij gaat het primaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
ThnxHoe slecht is het met jou?
quote:
Whehehehequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
Arme Myraela.. deze muis herhaalt steeds en die ene die ze wilde komt maar niet nog een keer
Preciesquote:
Echt iets voor mij dusquote:
ja, of één van die 200 smarttv's die voorbij zijn gekomenquote:
We kunnen deze ook in die enge sapmaker gooien.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, of één van die 200 smarttv's die voorbij zijn gekomen
Die zijn meestal vrij traag om mee te internetten tochquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, of één van die 200 smarttv's die voorbij zijn gekomen
Ohja, als je niet meer internet via je tv hoor je er geloof ik niet meer bijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:40 schreef Nizno het volgende:
of een android usbdingetjeding voor in je prehistorische tv
ook bij traag kan een toetsenbord makkelijk zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zijn meestal vrij traag om mee te internetten toch
I guessquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook bij traag kan een toetsenbord makkelijk zijn
Geen idee, ik gebruik het nooitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zijn meestal vrij traag om mee te internetten toch
Ik ook niet. Ik kijk overigens ook nagenoeg geen TVquote:
Door trollen zoals jij is GRTD dichtquote:
We moeten allemaal een camera waarmee we kunnen bellenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, als je niet meer internet via je tv hoor je er geloof ik niet meer bij
Ik wel, maar mijn tv heeft geen toetsenbordquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kijk overigens ook nagenoeg geen TV
Die van mij ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel, maar mijn tv heeft geen toetsenbord
Is GRTD dicht?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Door trollen zoals jij is GRTD dicht
ik ben te oud voor trends hèquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
We moeten allemaal een camera waarmee we kunnen bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |