Ja alleen is dit van lijn 69 overstappen op lijn 62.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:18 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
Die buslijn 68 73 gaat over in lijn 62, dus je kunt gewoon blijven zitten![]()
Ja ik kan ook even verderop eruit en dan 10 minuten lopen. Normaliter geen probleem, maar ik heb een probleem met het gewricht in mijn rechterknie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:52 schreef Sjouveur het volgende:
Je kan ook aangeven bij de buschauffeur dat je die overstap wilt halen, vaak zorgen ze er voor dat dat dan ook lukt.
Wordt je voor gebeld, of zelf bellen nav FB berichtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:28 schreef dvdsrk het volgende:
Ik zie hier regelmatig mensen voorbij komen die een spoedritje moeten rijden. Moet je daar zelf contact voor opnemen, of word je daarvoor gebeld? Is mij nog nooit gebeurd namelijk...
Wat hierboven staat inderdaad. Als je eerder opeens beschikbaar bent of net klaar met iets waardoor je kan werken raad ik je aan dan je beschikbaarheid voor heel de dag open te zetten (ook al is het bijv. 13:00 uur). Ze kijken eerst naar mensen die heel de dag beschikbaar zijn namelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:28 schreef dvdsrk het volgende:
Ik zie hier regelmatig mensen voorbij komen die een spoedritje moeten rijden. Moet je daar zelf contact voor opnemen, of word je daarvoor gebeld? Is mij nog nooit gebeurd namelijk...
Heerlijk is dat. Laatst 266 gehaald, maar je moet dan zooo geconcentreerd zijn, houd je niet lang vol. Het was ook donker, achteraf gezien misschien niet zo heel verstandig eigenlijk... (vooral omdat ik niet had gecheckt of er winterbanden onder zaten, realiseerde ik me later:P)quote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Viezze het volgende:
Rechtuitbranden op de autobahn is anders best leuk
Jep, ben daar vanmiddag rond een uur of half 3/3uur.quote:
Sterkte. Hoe ver moet je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:01 schreef Viezze het volgende:
Het moest er dan toch een keer van komen, morgen kentekenpapieren met het ov wegbrengen
Meerkerk - Houten. Gelukkig is mijn eerste rit naar Meerkerk en op dat adres moet ik de papieren meenemen, dus het valt nog mee. Na Houten door naar De Meern.quote:
Ik heb dat twee keer moeten doen en de tweede keer kreeg ik onverwachts een auto meequote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:06 schreef Viezze het volgende:
[..]
Meerkerk - Houten. Gelukkig is mijn eerste rit naar Meerkerk en op dat adres moet ik de papieren meenemen, dus het valt nog mee. Na Houten door naar De Meern.
Dat heel precies en voorzichtig parkeren heb ik inmiddels wel onder de knie na een dag locatiewerk bij ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ in Breda.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:19 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik heb dat twee keer moeten doen en de tweede keer kreeg ik onverwachts een auto meezo'n enorme Ford stationwagen, en daar moest ik dan mee uitparkeren uit die strakke rijtjes met 10 cm marge (uit het depot)
Kan wel jaquote:
Ik zie enorm op tegen de dag dat ik bij B in Nieuwegein locatiewerk moet gaan doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:33 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dat heel precies en voorzichtig parkeren heb ik inmiddels wel onder de knie na een dag locatiewerk bij ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ in Breda.
Kutstraatjes daar
's-Hertogenbosch Centraal bestaat niet. Je bedoelt denk ik Oeteldonk Centraol.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:59 schreef Amoeba het volgende:
9:09 Bushalte Centraal Station, s Hertogenbosch
Aankomst: 9:19 Bushalte Rompertpassage, s Hertogenbosch
Stap 7
Bus
Stadsbus 62 (richting Kruiskamp)
Vervoerder: Arriva
Vertrek: 9:19 Bushalte Rompertpassage, s Hertogenbosch
Aankomst: 9:27 Bushalte Ploegweg, s Hertogenbosch
Iemand bekend met deze overstap? Haal je dit vaak of net niet?
Ik moet naar die VW dealer in 's-Hertogenbosch.
Locatiewerk is op zich niet zo erg vind ik, als je maar wat grote stukken kan rijden. Een beetje auto's vanuit de wasstraat klaarzetten voor schadecontrole of na de schadecontrole de auto's terug op een parkeerplek zetten is toch wel wat saai.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zie enorm op tegen de dag dat ik bij B in Nieuwegein locatiewerk moet gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |