De combinatie van 170 pk (waarvan 20 elektrisch) op de voorwielen en die overheerlijke DSG-bakquote:Op maandag 3 maart 2014 18:10 schreef Solidberg het volgende:
Wat is er zo leuk aan die Jetta hybrides?
Dat ze binnen 9 seconde op de 100 zitten, ze echt veel koppel hebben, de top over de 210 ligt (gezien de begrenzing). Dat zijn allemaal wel redelijke specs, maar het leuke eraan is dat er overal HYBRID staat d.m.v. stickers, wat het een beetje wolf in schaapsleren maaktquote:Op maandag 3 maart 2014 18:10 schreef Solidberg het volgende:
Wat is er zo leuk aan die Jetta hybrides?
Ik heb de Jetta Hybrid van m'n pa al op 220 gehadquote:Op maandag 3 maart 2014 19:11 schreef Solidberg het volgende:
Ben jij nou serieus met een auto van LM tijdens werk ff 210 gereden bij Utrecht?
Nee, tuurlijk nietquote:Op maandag 3 maart 2014 19:11 schreef Solidberg het volgende:
Ben jij nou serieus met een auto van LM tijdens werk ff 210 gereden bij Utrecht?
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef Schaafkaas het volgende:
Ik heb dus nog nooit harder gereden dan 150
Dat je een bangepoeperd bentquote:
Flauw maar wel grappigquote:"Die 50.000 euro lukt me nog wel. Maar ik zou niet weten waar ik die overige zes euro vandaan moet halen."
Tja, ik heb gewoon niet zoveel zin in boetes. Hard rijden doe ik ook alleen buiten werk om op leuke landweggetjes (daar zijn er veel van in het noordenquote:
Daar een beetje racen is ook vet inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Tja, ik heb gewoon niet zoveel zin in boetes. Hard rijden doe ik ook alleen buiten werk om op leuke landweggetjes (daar zijn er veel van in het noorden), waar toch nooit gecontroleerd wordt.
En sowieso vind ik hard optrekken leuker dan de topsnelheid uit testen.
Er is weinig zo gaaf als vloeiend volgas de bocht doortrekken en op het juiste moment weer gas te geven... Rechtuitbranden is inderdaad wat saaierquote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Tja, ik heb gewoon niet zoveel zin in boetes. Hard rijden doe ik ook alleen buiten werk om op leuke landweggetjes (daar zijn er veel van in het noorden), waar toch nooit gecontroleerd wordt.
En sowieso vind ik hard optrekken leuker dan de topsnelheid uit testen.
Voor een kleine 10 minuten, en dan ga ik weer rustig 160/180 rijden. Is veel beter voor de bloeddrukquote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Viezze het volgende:
Rechtuitbranden op de autobahn is anders best leuk
Ik bedoel eigenlijk ook zo rond de 180 rijden, dat is nog een lekkere snelheid ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Voor een kleine 10 minuten, en dan ga ik weer rustig 160/180 rijden. Is veel beter voor de bloeddruk
Die buslijn 68 73 gaat over in lijn 62, dus je kunt gewoon blijven zittenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:59 schreef Amoeba het volgende:
9:09 Bushalte Centraal Station, s Hertogenbosch
Aankomst: 9:19 Bushalte Rompertpassage, s Hertogenbosch
Stap 7
Bus
Stadsbus 62 (richting Kruiskamp)
Vervoerder: Arriva
Vertrek: 9:19 Bushalte Rompertpassage, s Hertogenbosch
Aankomst: 9:27 Bushalte Ploegweg, s Hertogenbosch
Iemand bekend met deze overstap? Haal je dit vaak of net niet?
Ik moet naar die VW dealer in 's-Hertogenbosch.
Op prijs stellen is misschien niet het goede woord maar ze doen er ook zeker niet moeilijk om. Als je belt zullen ze kijken of er iets is bij jou in de buurt, en zo niet dan niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:10 schreef driekeerdrie het volgende:
Morgen geen ritje. Wel de hele dag op beschikbaar....
Weet iemand of AR het op prijs stelt als je zelf om een ritje belt? Wil graag morgen werken en heb anders niets te doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |