Nee, waarom zou ik?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Heb je de witte zakdoekjes wel meegenomen?
Daarom juist.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Newsflash, het is in De Kuip en niet in die sporthal in Duivendrecht.
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sterkte met teletekst in de gaten houden he
Natuurlijk heb ik de wedstrijd gekeken.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Trots zijn dat je op teletekst de uitslag hebt opgezocht
Verder was het vrij dramatisch van onze kant, wel apart dat ajax het zelfs daar lastig mee had en eigenlijk de mindere was. Maar ja, daar koop je weinig voor.
Valt me mee, de meeste ajacieden die ik ken hebben een seizoenskaart op vak 818.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik de wedstrijd gekeken.
De onschuldquote:Op zondag 2 maart 2014 02:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Godsamme. En ik braaf alle versnellingen doorlopen steeds.
Ik vul het in zulke gevallen altijd in alsof ik gewoon naar huis ga.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:43 schreef RenaultSport het volgende:
Morgen heb ik een rit naar Adam waar de auto rond de middag moet worden afgeleverd. Aangezien ik daar dan ben wil ik smiddags daar blijven . Hoe kan ik dit het beste invullen op de ritbon?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:48 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik vul het in zulke gevallen altijd in alsof ik gewoon naar huis ga.
Carnavalskaterquote:Op maandag 3 maart 2014 09:00 schreef Amoeba het volgende:
Begint goed, kom ik stipt om 08:48 aan op de ophaallocatie, is mijn CP er nog niet.
Waar in Vlaardingen?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:14 schreef Kiprollade het volgende:
College ging niet door, dan maar een spoedje geregeld. Vlaardingen - Amersfoort, even afwachten wat voor auto, want de ritinfo is er nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |