Nee, waarom zou ik?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Heb je de witte zakdoekjes wel meegenomen?
Daarom juist.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Newsflash, het is in De Kuip en niet in die sporthal in Duivendrecht.
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sterkte met teletekst in de gaten houden he
Natuurlijk heb ik de wedstrijd gekeken.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Trots zijn dat je op teletekst de uitslag hebt opgezocht
Verder was het vrij dramatisch van onze kant, wel apart dat ajax het zelfs daar lastig mee had en eigenlijk de mindere was. Maar ja, daar koop je weinig voor.
Valt me mee, de meeste ajacieden die ik ken hebben een seizoenskaart op vak 818.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik de wedstrijd gekeken.
De onschuldquote:Op zondag 2 maart 2014 02:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Godsamme. En ik braaf alle versnellingen doorlopen steeds.
Ik vul het in zulke gevallen altijd in alsof ik gewoon naar huis ga.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:43 schreef RenaultSport het volgende:
Morgen heb ik een rit naar Adam waar de auto rond de middag moet worden afgeleverd. Aangezien ik daar dan ben wil ik smiddags daar blijven . Hoe kan ik dit het beste invullen op de ritbon?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:48 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik vul het in zulke gevallen altijd in alsof ik gewoon naar huis ga.
Carnavalskaterquote:Op maandag 3 maart 2014 09:00 schreef Amoeba het volgende:
Begint goed, kom ik stipt om 08:48 aan op de ophaallocatie, is mijn CP er nog niet.
Waar in Vlaardingen?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:14 schreef Kiprollade het volgende:
College ging niet door, dan maar een spoedje geregeld. Vlaardingen - Amersfoort, even afwachten wat voor auto, want de ritinfo is er nog niet
Ikke was er om 11 uurquote:Op maandag 3 maart 2014 12:30 schreef zazzel het volgende:
Beter! Die IS300h was een f-sportwat een heerlijke wagen.
Sta nu in RDV te wachten totdat ze de zomerbanden hebben gevonden van de Avensis voor de LM in Vianen.
Sinds wanneer hebben ze kamelen/dromedarissen bij de Japanner in RDV? :p
Voor de grote LM in Breda?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:00 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Ikke was er om 11 uur, kon toch weer fijn dat pokke-eind lopen. Daarna in een auris hybrid met 5500 km op de teller naar Breda. Die kamelen waren er vorige week in ieder geval ook al
.
Morgen mag ik iets nieuws gaan doen, mag samen met een collega-hikert overal in de regio auto's op gaan halen. Stuk of 9.
Hoogstad is hetquote:Op maandag 3 maart 2014 13:01 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Hoogzand. Bij een Duitse dealer, en jij mag raden welke auto.
Was van 'MakkelijkHuur' (vertaald naar het NLquote:Op maandag 3 maart 2014 15:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoogstad is het
En ik zie Jetta Hybrid hierboven
En ik weet precies waar je bedoelt, daar zit inderdaad een inleverpunt van die maatschappij in Amersfoort. Samen met de verhuurder uit Charlois als het goed is.
Ja, klopt. Bij MakkelijkHuur kan je ook auto's van NederlandseLease inleveren, die dus hun depot in Amersfoort hebben zitten.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:58 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Was van 'MakkelijkHuur' (vertaald naar het NL). Die vrouw bij de receptie snapte er niet zoveel van.
Heb net met m'n hoofd nog in die Jetta een trein de verkeerde kant op gepakt. Beetje jammer dit, vraag me ook af hoe ik dit met de uren ga doen aangezien het een half uur scheelt.
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
MakkelijkHuur ... NederlandseLease
Contactpersoonquote:Op maandag 3 maart 2014 16:30 schreef driekeerdrie het volgende:
Als beginnende hiker snap ik af en toe de afkortingen nog niet helemaal... wat is CP bijvoorbeeld?
Het gaat erom dat je de namen niet mag noemen. Snappen over welk bedrijf het gaat is iets andersquote:Op maandag 3 maart 2014 16:25 schreef trolley het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, ik begrijp de policy omtrent het niet bij naam noemen van klanten, maar dit heeft wel een hele hogefactor ..
Alsof alleen hikers van EW/AR nu snappen welk(e) klant(en) hier worden bedoeld ..
Lees maar even lekker een paar topics door, deze vragen zijn al 100.000x beantwoord.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:47 schreef CookieMafia het volgende:
Ik zit er over na te denken om ook hiker te worden. weten jullie of je een beetje snel en makkelijk aangenomen wordt? en hoeveel uur maak je nou eigenlijk op een dag?
Als Groninger maak ik gemiddeld meestal 7-9 uur per dag, met uitschieters naar onder en boven. Hoe snel je aangenomen wordt kan niemand zeggen. De één moet een weekje wachten op een reactie, de ander een half jaar. Hangt er vanaf of er op dit moment vraag is naar hikers in jouw regio.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:47 schreef CookieMafia het volgende:
Ik zit er over na te denken om ook hiker te worden. weten jullie of je een beetje snel en makkelijk aangenomen wordt? en hoeveel uur maak je nou eigenlijk op een dag?
Ik heb een 3 maanden oude zwarte Jetta sedan met 150 knollen onder de motorkap. Wel een hybride.quote:
Alles beter dan die Focus die ik vandaag mee had.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:10 schreef Solidberg het volgende:
Wat is er zo leuk aan die Jetta hybrides?
Ik had een Yaris 1.0, denk dat jouw Focus wel wat beter wasquote:Op maandag 3 maart 2014 18:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Alles beter dan die Focus die ik vandaag mee had.
Mjah, gewoon een kale Focus met 1,1 ton op de teller.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:16 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ik had een Yaris 1.0, denk dat jouw Focus wel wat beter was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |