Consumentenbondquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:01 schreef Wave103 het volgende:
Net even de auto-betrouwbaarheidstest van de consumentenbond gelezen. Verassing: de drie Franse merken scoren het slechtst! De meeste Duitsers doen het middelmatig, en de Aziaten steken er met kop en schouders boven uit. Niks nieuws dus. Wel grappig: Dacia, het spotgoedkope merk van Renault scoort vele malen beter dan zijn baasje. Zal wel komen omdat er bijna niks is om stuk te gaan..
Ik wel. Hij heet Viezze.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:55 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb 1x carnaval gevierd bij mijn tante in Nijmegen. Nu geef ik toe dat ik die herinnering wellicht geidoliseerd heb, maar ik weet nog dat het ontzettend gezellig was met veel snoep en verklede mensen. En de sfeer was geweldig. Groningers zijn me soms iets te nuchter, met hun 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'.Maar om nou het halve land door te reizen... Ik ken ook niemand in het zuiden die lekker los gaat met carnaval, en in m'n eentje is ook zo alleen.
Haha, nee, carnaval lijkt me niet echt iets voor hem. Maar goed, ik ga in juni lekker los met een vriendin bij Soundgarden, dus ik houd het wel tegoed.quote:
Soundgarden is ook een of ander maf festival?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha, nee, carnaval lijkt me niet echt iets voor hem. Maar goed, ik ga in juni lekker los met een vriendin bij Soundgarden, dus ik houd het wel tegoed.Nu eerst maar eens statistiek bijwerken, anders kom ik in de problemen als ik volgende week drie dagen gebeld word.
Nee, een band. Ze treden op in 013 dan, de dag voor mijn tentamen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Soundgarden is ook een of ander maf festival?
Ik ga maar eens voor mijn herkansing natuurkunde leren.
DM eens een goede YT-link?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, een band. Ze treden op in 013 dan, de dag voor mijn tentamen.Maar goed, dat is pas om twee uur, dus als we daar een hostel doen, zijn we wel weer op tijd terug, denk ik.
Feyenoord.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Dít is pas lekkere zaterdagmuziek
Sowieso lekkere muziek, vaak als ik in m'n eentje in de auto zit gaat er een cd'tje Happy Hardcore op met de speakers op standje trommelvlies opblazen![]()
Nadeel is wel dat je hier erg makkelijk de neiging van krijgt om hoogst illegale snelheden te gaan rijden
En alvast voor morgen
Nee, dit soort bedrijven leveren alleen de chauffeur, maar niet de auto.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:55 schreef static het volgende:
Geen idee of ik hier goed zit, maar moet binnenkort een project doen in Maastricht (heb zelf geen auto want werk altijd in het buitenland) en moet dan regelmatig naar o.a. Dusseldorf, Geldermalsen, Brussel, etc. Biedt dit soort bedrijven ook dit soort diensten aan? Het is geen vast schema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |