Wat een bak! Wat zou ik nog graag een Lexus willen rijden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:18 schreef zazzel het volgende:
[..]
Alleen is het OV in Wijk bij Duurstede wel ruk. Moet je eerst met de bus helemaal naar Utrecht Centraal. Kom je wel langs het gat waar m'n ouders wonen
Lexus IS300h F-Sport van gister![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zou ook kunnen, ik ging de eerste keer iig 1 inrit te vroegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:12 schreef DukeJan het volgende:
Die ingang van de autosloperij moet je toch juist hebben, maar dan gewoon rechtdoor het terrein op? Verder moet je gewoon weten dat je een afsplitsing van de Nijverheidsweg moet hebben, anders rijd je veel te ver door. Had het toen ik er twee weken terug moest zijn toevallig van tevoren opgezocht op Google Maps en dan spreekt het wel voor zich.
Als je vanuit richting Apeldoorn gaat steek je het kruispunt over en ga je de 1e links. Dan rechts en neem je de ingang bij de autosloper, je rijdt daar recht door richting de LM. Je neemt dus niet de ingang van de bekende fietsfabrikant.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, ik ging de eerste keer iig 1 inrit te vroeg![]()
Maar die afsplitsing enzo had ik wel allemaal in 1 keer.
Hoe dan? Noteert AR bijna nooit schade ofzo? Denk dat bij EW rond de helft ofzo met schade noteren is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:15 schreef Sarasi het volgende:
Verder voor de tweede rit, een Up, schades noteren. Voor het eerst in mijn loopbaan.En dan in Wijk 22min lopen naar de bushalte, dus hopelijk is het mooi weer.
Jammer dat ik de eerste auto pas om tien uur mag ophalen, ik ben als alles goed gaat om half zeven thuis.
Voor het geval dat je niet weet hoe je moet controleren op schade, hier een handig instructiefilmpjequote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:15 schreef Sarasi het volgende:
Verder voor de tweede rit, een Up, schades noteren. Voor het eerst in mijn loopbaan.En dan in Wijk 22min lopen naar de bushalte, dus hopelijk is het mooi weer.
Jammer dat ik de eerste auto pas om tien uur mag ophalen, ik ben als alles goed gaat om half zeven thuis.
Ik rijd voor DE Noordelijke LM, daar hoef je nooit schades te controleren. Heel soms nog Almere/Breukelen, maar daarvoor hoeft het ook niet. En voor die in Amersfoort ook niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:21 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Hoe dan? Noteert AR bijna nooit schade ofzo? Denk dat bij EW rond de helft ofzo met schade noteren is.
Gewoon op de banden gaan staan :pquote:Op woensdag 5 maart 2014 07:54 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Maar een Caddy... Ik ga met mijn 162cm dat dak nooit kunnen controleren natuurlijk.
Haha, dat kan nog idd.quote:
Deze man is een held. Op de snelweg compleet goed gereden, ik moest alleen op de Nijkerkerweg keren omdat ik dat ventweggetje voorbij reed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:25 schreef Dalenbart het volgende:
Nog even over de lm in Amersfoort. Staat goed op de snelweg qua borden aangegeven. Vanaf a1 Apeldoorn kan je afslag Hoevelaken pakken voor knooppunt. Vanaf a1 Amsterdam ga je de a28 ri Utrecht op en dan afrit 8 nemen, beneden bij de stoplichten rechts en dan rechtdoor staat op de borden. A28 vanaf Zwolle neem je ook afrit 8. A28 vanaf Utrecht neem je de a1 ri Apeldoorn en meteen eerste afrit Hoevelaken.
Haha die zag ik ook. Ik wilde die eerste flitser melden bij Flitsmeister, kijk ik weer omhog staat die agent erquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Deze man is een held. Op de snelweg compleet goed gereden, ik moest alleen op de Nijkerkerweg keren omdat ik dat ventweggetje voorbij reed.
Controle op de A2 bij Vught, ik wist ervan dus passeerde de camera met 100. Daarna in de S het gas erop, stond daar nog een motoragent. Ik schrok best hard.
Ja ik had ze beide gezien in Flitsmeister. Ik reed die motoragent echt met 140 op de teller tegemoet. Dus snel afremmen naar 120 en zo er voorbij.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:31 schreef Viezze het volgende:
[..]
Haha die zag ik ook. Ik wilde die eerste flitser melden bij Flitsmeister, kijk ik weer omhog staat die agent erHad overigens geen lasergun dus keek denk ik voor mensen die aan het bellen waren. Of misschien voor mensen die met zeer hoge snelheid geflitst worden
Later stonden d'r ook een paar van die ratten op de A2 bij Vianen.
Als ik geen cruisecontrol aan heb wil ik wel eens per ongeluk te hard rijden, maar meestal houd ik me gewoon aan de snelheidslimiet. Heb ook nooit echt gehad dat het nodig was om me te haasten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:11 schreef driekeerdrie het volgende:
Rijden jullie vaak te hard dan met AR/EW auto's? Ik doe dat echt nooit, ga geen risico nemen op een boete (en reputatieschade bij AR) en je schiet er niet echt iets mee op, je wordt toch per uur betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |