Wat is de definitie van een 'leuke COS' ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteravond was het heel leuk toen de streams voor velen uitvielen.
Ze kunnen het wel.
Nadat ze ophielden metquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel.
Toen was ik met mijn moeder aan het whatsappen over de streams.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Disana het volgende:
Ze kunnen het wel.
Ahh je gooit een bommetje zonder bronquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef mootie het volgende:
Die user zei verder niks, vroeg alleen of we het gehoord hadden.
Ga jij die klokkenluider dan eens zoeken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit daar wel vaak hoor. Leuk is het niet. Ik probeer het
[..]
Ik heb me streams weer trug!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef mootie het volgende:
Nadat ze ophielden met
Ik heb geen streams
Heeft niemand streams?
Wie heeft er streams!
Gvd geen streams!
was het wel even te doen.
Een COS waarin het echt over de streams gaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een 'leuke COS' ?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadat ze ophielden met
Ik heb geen streams
Heeft niemand streams?
Wie heeft er streams!
Gvd geen streams!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij die klokkenluider dan eens zoeken.
Die het niet dedenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen was ik met mijn moeder aan het whatsappen over de streams.
Eerlijk is eerlijk: een heleboel COSsers hebben zich uit de naad gewerkt om ons op de hoogte te houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadat ze ophielden met
Ik heb geen streams
Heeft niemand streams?
Wie heeft er streams!
Gvd geen streams!
das per persoon verschillend, een leuke cos zou voor mij uit plaatjes van kaas wijn en tetten bestaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Leuke, intelligente 'analyses'. Scherpe opmerkingen. Verslag doen van de streams.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Een uur lang?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Copycat het volgende:
Toen was ik met mijn moeder aan het whatsappen over de streams.
Toen ik 20 was had ik me hier nog niet eens geregistreerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:17 schreef Joezi het volgende:
Anton vind ik ook wel verdacht, toen Anton 20 was was Andrea -10!!!
Maar dat gaat het nu toch ook? Wil niet vervelend doen ofzo, vraag me alleen af wat de voorkeuren dan zijn. Muv een langlopende discussie (voortkomend uit de streams) vind ik anderen best OT. Maar dat is mijn beleving.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Een COS waarin het echt over de streams gaat.
Ik gooide zelf niks!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh je gooit een bommetje zonder bron
Ah, KLB en ONZ.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij ons wel.
En de pedopost:
UTO / [COS #1022] Alles weer pais en vree
In die definitie kan ik me wel vinden. Naar mijn idee is dat over het algemeen wel het geval in de COS. Maar als het nog beter kan wil ik daar best aan mee helpen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Leuke, intelligente 'analyses'. Scherpe opmerkingen. Verslag doen van de streams.
Zo weinig mogelijk 'ik', want het boeit me echt geen flikker welke user gaat piesen, wiens honden moeten poepen en wie er naar de kroeg gaat.
Yep, en ik had het zo fijn gevonden als iedereen eens een keer zijn klep dichthield en de mensen liet posten die wel streams hadden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: een heleboel COSsers hebben zich uit de naad gewerkt om ons op de hoogte te houden.
Van 21:12 tot 22:51quote:
Dat is een utopie, meisje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Leuke, intelligente 'analyses'. Scherpe opmerkingen. Verslag doen van de streams.
Zo weinig mogelijk 'ik', want het boeit me echt geen flikker welke user gaat piesen, wiens honden moeten poepen en wie er naar de kroeg gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |