Ja, weet ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef SpecialK het volgende:
Ik poep je wel even in je kont, jongen.
Fecale transplantaties gebeuren overigens.
Ik denk juist dat de gemodificeerde E.coli zal overleven en de de normale E.coli zal wegconcurreren. De gemodificeerde versie heeft het voordeel dat hij ook energie uit de dissimilatie van lactose kan halen, iets wat de normale versie niet kan. Maar misschien verstoort het wel de balans tussen de darmbacteriën, zou kunnen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef Perrin het volgende:
Zou zo'n gemodificeerde E. coli-populatie in de darmen op termijn wel overleven? Ik zou verwachten dat je er steeds minder van terugvindt naarmate de tijd verstrijkt.
Zoiets?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de gemodificeerde E.coli zal overleven en de de normale E.coli zal wegconcurreren. De gemodificeerde versie heeft het voordeel dat hij ook energie uit de dissimilatie van lactose kan halen, iets wat de normale versie niet kan. Maar misschien verstoort het wel de balans tussen de darmbacteriën, zou kunnen.
Wat ik eigenlijk wil weten of er ooit eens is geprobeerd GMB's naar mensen of dieren te transplanteren, anders zie ik namelijk een gat in de markt.
Ga er mee aan de slag zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:28 schreef Rezania het volgende:
En persoonlijk zou ik het gen op het chromosomaal DNA proberen te plaatsen, in plaats van een plasmide.
Ja maar man, dat kan ik toch nog niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ga er mee aan de slag zou ik zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |