Dit inderdaad. Bietje dom van je, TS.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom maak je geld over als je zoiets niet zelf kan afhalen bij die persoon?
Dan weet je toch genoeg
Zet dit dan even in de OP..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:13 schreef utopie het volgende:
Denken dat ik opgelicht ben en uberhaupt betaald heb![]()
Hij heeft twee verschillende advertenties, twee verschillende namen.
Zelfde woonplaats, zelfde telefoonnummer.
Maar toch verschillen de foto's/games/PS4 van elkaar.
Probeer hem te bellen en te contacten op whatsapp.
Tel. wordt weg gedrukt en ik word op whatsapp geblokkeerd
woon niet ver van dokkum.... (ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:13 schreef utopie het volgende:
Denken dat ik opgelicht ben en uberhaupt betaald heb![]()
Hij heeft twee verschillende advertenties, twee verschillende namen.
Zelfde woonplaats, zelfde telefoonnummer.
Maar toch verschillen de foto's/games/PS4 van elkaar.
Probeer hem te bellen en te contacten op whatsapp.
Tel. wordt weg gedrukt en ik word op whatsapp geblokkeerd
Beide advertenties zijn verwijderd...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:24 schreef awiebo het volgende:
[..]
woon niet ver van dokkum.... (ja, ik weet het)
Moet ik hem tuffen?
PS: kan advertentie niet vinden?
Lijkt me duidelijkquote:Beste Brouwer,
We willen u graag informeren over het volgende.
Onlangs heeft u gereageerd op de advertentie: 'Playstation 4 Megapakket Te Koop!' van gebruiker 'erik.1993'. Marktplaats heeft wegens veiligheidsredenen besloten om het account van deze gebruiker te blokkeren. Daarmee zijn tevens alle advertenties en/of biedingen van deze gebruiker verwijderd. De berichten van en/of aan deze gebruiker die in de afgelopen 24 uur zijn verzonden, zijn mogelijk niet aangekomen. We raden u aan extra alert te zijn in uw verdere contact met deze gebruiker.
Zijn allemaal geblokkeerd door hem.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:43 schreef MrEazy het volgende:
Mensen vraag eens door naar het rekeningnummer, kap het niet zo vlot af.
Naam adres en rekeningnummer staan in Nederland niet in verbinding met elkaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:51 schreef utopie het volgende:
[..]
Zijn allemaal geblokkeerd door hem.
Zijn rekening nummer is welkom in DMZal ik een 1 cent overboeking maken waarna zijn naam als het goed is bij mijn afschrijving komt te staan..
Ik mag toch hopen van welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:28 schreef Ping-Ping het volgende:
[..]
Naam adres en rekeningnummer staan in Nederland niet in verbinding met elkaar.
Nee, een naam bij een rekeningnummer invullen is alleen voor jezelf.quote:
Dat het niet direct voor particulieren inzichtelijk is betekend niet dat een rekeningnummer niet aan een persoon gekoppeld is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:54 schreef Ping-Ping het volgende:
[..]
Nee, een naam bij een rekeningnummer invullen is alleen voor jezelf.
Al schrijf je er Pipo de Clown bij het maakt niet uit voor de bank, ze kijken alleen naar het nummer.
Ideaal voor oplichters!
Zo te zien is dat de zelfdequote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:55 schreef Pap89 het volgende:
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=17841.90
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |