is zn iMac opstarten terwijl je ook via je foon een nieuwe deel kunt openenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik zat al te wachten opent ie nog een nieuwe maar kon waarschijnlijk de knop niet vinden nie.
Ligt waarschijnlijk al te kotsen in z'n pakkiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
is zn iMac opstarten terwijl je ook via je foon een nieuwe deel kunt openen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:45 schreef freud het volgende:
[..]
Si! Alleen al de tijd waarop jij uit je bed moet is bier waard!
quote:
Proost!quote:
In dat geval zeg ik ook PROOST want mijn eerste biertje van vandaag smaakt heerlijk moet ik zeggen.quote:
Net zo lekker!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:12 schreef J03llV het volgende:
Zit ik hier met ijsthee.. Naja Proost!
Joh ik zit nog op mn werk, troost jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:12 schreef J03llV het volgende:
Zit ik hier met ijsthee.. Naja Proost!
Paddo ijstheequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hij zegt het niet maar dat is gewoon paddo ijsthee.
nog 10 minuten toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Joh ik zit nog op mn werk, troost je
Gewone paddo thee is al niet te zuipen maar het eind resultaat is dan wel erg relaxed. Helaas dat ze (onschuldige) paddo's alweer even verboden hebben.quote:
ziet er naar uit dat t langer gaat wordenquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef Uncle het volgende:
[susteren mode]
Anders valt je Gitzo GT4552TS statief even om als je hem ingevouwen tegen de muur zet precies op mijn grote team #firstworldproblems
[/susteren mode]
AU!!! &^@*%#@&$^#@($*$
Nope, nog niet. Ben wel tweedehands aan t checken, maar ik denk toch dat het nieuwkoop wordtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Heb je al een camera op de kop weten te tikken?
Verwacht je tot aankoop over te gaan in 2014?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef J03llV het volgende:
[..]
Nope, nog niet. Ben wel tweedehands aan t checken, maar ik denk toch dat het nieuwkoop wordt
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:23 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Verwacht je tot aankoop over te gaan in 2014?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |