Sorry, ik weet dat er het 1 en ander mis is met je voetbal kennis, dan kan zoiets als een schok komen. Oprechte excuses!quote:
wat ga jij af zoquote:Op zondag 2 maart 2014 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, ik weet dat er het 1 en ander mis is met je voetbal kennis, dan kan zoiets als een schok komen. Oprechte excuses!
-edit- snap ik dat je daar 'ik' in plaats van 'jij' bedoelde. Geeft niets jongen.quote:
veel woorden weinig dadenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Door snap ik dat je daar 'ik' in plaats van 'jij' bedoelde. Geeft niets jongen.
het was de klassieker Divjequote:Op zondag 2 maart 2014 16:53 schreef Divje het volgende:
Tjacka, maak jezelf niet zo belachelijk hier..hou dat lekker in VBL
Waar jullie dat opportunisme weghalen na de afgelopen weken is mij een raadsel. Wat dat betreft schaar ik me achter Scrummiequote:Op zondag 2 maart 2014 16:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het was de klassieker Divje
ik werd een beetje moe van dat opportunisme zonder reden bij F'noord
wat nou opportunismequote:Op zondag 2 maart 2014 17:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Waar jullie dat opportunisme weghalen na de afgelopen weken is mij een raadsel. Wat dat betreft schaar ik me achter Scrummie
Ja, want jij bent er.quote:
jaquote:Op zondag 2 maart 2014 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Is de kust weer veilig hier?![]()
Liedje voor ons allemaal
zo tochquote:Op zondag 2 maart 2014 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe had u hem gehad willen hebben Sir?
Welnee, ze kennen je toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bang dat ik die jongens boos heb gemaakt
i hope soquote:Op zondag 2 maart 2014 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, ze kennen je toch?
Soms kan voetbal verbroederen maar het maakt ook ongekende emoties los en dan kan iemand weleens uit zijn plaat gaan. Geldt voor beide kanten.
Komt wel goed schatje.
Nee joh. Morgen is alles weer koek en ei. Echt.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:07 schreef Tjacka het volgende:
ik krijg problemen met slapen denk ik vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |