ja ook zo dichtbijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Heavy shit man, in Oekraine. Rusland lijkt er echt oorlog te gaan voeren. Gaat nog flink uit de hand lopen.
Shit.
Ben wel eens bang dat het we echt die derde wereldoorlog nog 's mee gaan maken met al die shit in de hele wereld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ook zo dichtbij
niet voor te stellen joh
Mwa, vind ik een beetje onzin.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben wel eens bang dat het we echt die derde wereldoorlog nog 's mee gaan maken met al die shit in de hele wereld.
Nu vind ik het ook onzin; ik ga een jointje roken, VI topshowtje kijken, en verder balen van m'n auto.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa, vind ik een beetje onzin.
De jaren met de Koude Oorlog waren toch wel nog iets spannender. Al zou een KOII best kunnen natuurlijk.
was er met je auto?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu vind ik het ook onzin; ik ga een jointje roken, VI topshowtje kijken, en verder balen van m'n auto.
Wat is er met je auto danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu vind ik het ook onzin; ik ga een jointje roken, VI topshowtje kijken, en verder balen van m'n auto.
Verdommequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:31 schreef Scrummie het volgende:
Nou, vandaag voor 't eerst in maanden een keer een vrije dag, blij met geld op de spaarrekening (aan het sparen voor schulden, jullie kennen het verhaal wel), ga ik vol goede moed m'n auto wassen, rij ik terug, onderweg naar de coffeeshop, rammelt er wat onder m'n auto, raar lawaai bij motor ook. Net bij beunhaas geweest; pakking bij motor naar uitlaat lek/kapot en aandrijfas linkervoorwiel kapot. Dus dat word een deel van 't spaargeld weer foetsie foetsie.
duur grapjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:31 schreef Scrummie het volgende:
Nou, vandaag voor 't eerst in maanden een keer een vrije dag, blij met geld op de spaarrekening (aan het sparen voor schulden, jullie kennen het verhaal wel), ga ik vol goede moed m'n auto wassen, rij ik terug, onderweg naar de coffeeshop, rammelt er wat onder m'n auto, raar lawaai bij motor ook. Net bij beunhaas geweest; pakking bij motor naar uitlaat lek/kapot en aandrijfas linkervoorwiel kapot. Dus dat word een deel van 't spaargeld weer foetsie foetsie.
Hahaha, ik heb wel gelachen hoor, prachtig af en toequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was een Louis-bash van drie kwartier Scrum
Ja moest ook lachen. De pretenties van die man zijn toch echt ongelofelijk hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb wel gelachen hoor, prachtig af en toe
Nu wilde hij de nieuwe Sir Alex Ferguson worden?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja moest ook lachen. De pretenties van die man zijn toch echt ongelofelijk he
Of God.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nu wilde hij de nieuwe Sir Alex Ferguson worden?
Tegen Hem zegt hij: "lieve jongen, ben jij nou zo dom, of ben ik nou zo slim?"quote:
Ik zie er hem voor aan dat hij dat tegen Hem zegtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tegen Hem zegt hij: "lieve jongen, ben jij nou zo dom, of ben ik nou zo slim?"
Dat hij Hem helemaal uitkaffert.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie er hem voor aan dat hij dat tegen Hem zegt
Hey ho... moet ineens aan de zeven dwergen denken.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hey ho... moet ineens aan de zeven dwergen denken.
Goedemorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |