SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderGroot fan van User Wotte
ja hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sommige songteksten zijn ook pure poezie.
Ja echt.quote:
Ja, erg goedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey GGMM, gezellig .
Hoe gaat het met je vissen?
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi ggmm
ik hoorde dat je oorlog met don had
welkom
Mooi! Nog steeds geen gezinsuitbreiding?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, erg goed
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi! Nog steeds geen gezinsuitbreiding?
ik zwets maar weer watquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, erg goed
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
okquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:16 schreef xcachet het volgende:
Ik hoorde dat GGMM een gezinsuitbreiding gaat doen.
neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem je een chocolade sunday toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
big tasty vind ik ook wel lekker, alleen vind ik die grote dingen zo lastig etenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
ik neem een cheeseburger
die vind ik als enigste een beetje lekker
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:20 schreef Tjacka het volgende:
ik at gisteren in salzburg een big mac
en hij was koudWelja, opschepperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zou je wel geen moeite hebben met mijn lollyquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
big tasty vind ik ook wel lekker, alleen vind ik die grote dingen zo lastig eten
krijg ik amper in mijn mond
Had ik het toch goed dat je op je tolly doeldequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan zou je wel geen moeite hebben met mijn lolly![]()
hihi
oh nee hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had ik het toch goed dat je op je tolly doelde
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:44 schreef Scrummie het volgende:
Deze tt en GGMM; tot een volgend topic!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:44 schreef Scrummie het volgende:
Deze tt en GGMM; tot een volgend topic!
pure sneuheid welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo jammer als mensen wegblijven om elkaar
Ja dat is echt precair daarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Heavy shit man, in Oekraine. Rusland lijkt er echt oorlog te gaan voeren. Gaat nog flink uit de hand lopen.
Shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |