Of je doet het wat vaker en met enig regelmaat. Dan hoef je niet zo hard of meer te schrobben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:57 schreef marcooooow het volgende:
Op stage heb ik met wasbenzine stukken lijm van een auto af gepoetst, vandaar dat ik dacht dat het wel kon. Ik gebruik nu gewoon emmer sop en een spons, en dan schrob ik gewoon een beetje meer.
Bedankt
De vraag in de OP is echter of je er je auto mee kunt > wassen <. Da's niet hetzelfde als even wat lijmresten wegpoetsen met wasbenzinequote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:35 schreef BlackLining het volgende:
Even wat lijmresten wegpoetsen kan daar best mee. Je lak valt er echt niet spontaan vanaf als er wat wasbenzine op komt hoor
Gewoon in een sponsje, lijm eraf, afspoelen met water en klaar.
Zet maar in de was, dan is het weer goed..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:56 schreef marcooooow het volgende:
Ik kan niemand aanraden om met wasbenzine te poetsen. Klein stukje gedaan waar een erg lastige vlek zat en de lak daar is nu bleker van kleur.
Wasbenzine zal de lak niet aantasten, maar je kan beter stickerverwijderaar kopen want dat zal de lijmresten week maken. Bij lijmresten van een belettering werken die kleine flesjes van de Gamma erg goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:13 schreef marcooooow het volgende:
Ik kan er hier PTA / Sticker/lijm resten van auto (lak) halen.. geen definitief antwoord op vinden, dus hierbij de vraag:
Kan ik een auto wassen met wasbenzine?
Ik weet dat er verschillende soorten lak zijn, dus:
[ afbeelding ]
Dit is dezelfde auto en dezelfde lak.
Alvast bedankt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |