Arianaquote:
gister groen licht gegeven, volgende week ff contract tekenen en dan intrekkenquote:
echt hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:27 schreef Awesome_ het volgende:
'Homogeniseer' daar heb je lovelotion weer met zijn dure woorden. Wij zijn hier niet allemaal astronauten met een master in neurologie hoor!
Bo$$. soonceo10kaday.jpgquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gister groen licht gegeven, volgende week ff contract tekenen en dan intrekken
ik heb pinda oliequote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
olijfolie is niet bedoelt om mee te bakken op hoge temperaturen, daarvoor heb je andere olieen
olijfolie om in te bakken is echt pure kanker, olijfolie gooi je over je gerechten heen
MFPquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:29 schreef no1uknow het volgende:
hoe ga ik uitrekenen hoeveel gr niet-gekookte rijst is als ik weet dat bereidde rijst 200 gr is?!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
echt he
daarnaast heb ik echt een hekel aan homo's
nee ik ben gewoon lui, smerig pestventjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
MFP
ZOEK
GEKOOKTE RIJST
KAN JE DAN NIKS??
lal veel plezier met je atherosclerose :squote:
dat wisten we al langer,jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon lui, smerig pestventje
ik heb fatsecret gebruikt maar ik vind m'n excel veel handigerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vinden diegenen die MFP en fatsecret gebruiken deze programma's echt fijn werken, of vinden jullie ook dat het nogal onoverzichtelijk en veel te moeilijk gemaakt is?
jij ook,jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:30 schreef Levolution het volgende:
Ik zie dat alle bazen aanwezig zijn.
[..]
lal veel plezier met je atherosclerose :s
nou dan, dan kan etha toch gewoon normaal antwoorden geven op m'n vraag godverdommequote:
Ff droogfohnen en opnieuw koken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:29 schreef no1uknow het volgende:
hoe ga ik uitrekenen hoeveel gr niet-gekookte rijst is als ik weet dat bereidde rijst 200 gr is?!
Kut ja, ik doe het ook enkel om nieuwe gerechten uit te rekenen. De rest kan ik wel uit m'n koppie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vinden diegenen die MFP en fatsecret gebruiken deze programma's echt fijn werken, of vinden jullie ook dat het nogal onoverzichtelijk en veel te moeilijk gemaakt is?
Vind MFP beetje omslachtig. Helemaal naar beneden moeten scrollen om "snel" calorieen toe te voegen, logboek niet standaard als beginscherm, omslachtig naar macro's navigeren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
fohn is kapot man maar bedankt voor de inputquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ff droogfohnen en opnieuw koken.
Niks mis met fatsecret.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
't is hinderlijk dat je je KEV percentages niet kunt aanpassen in MFP.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Vind MFP beetje omslachtig. Helemaal naar beneden moeten scrollen om "snel" calorieen toe te voegen, logboek niet standaard als beginscherm, omslachtig naar macro's navigeren.
Maar verder wel handig met veelgebruikte dingen die ook offline bewaard worden.
Laatste versie crasht alleen wel als je gaat zoeken voor de lijst is geladen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |