ja, toen wel ja...quote:Op zondag 2 maart 2014 00:10 schreef Slip het volgende:
Ik hoor allemaal gekke dingen, ik speelde gwn inferno mp 8-10. 450k dmg archon
Ik gebruik hem nu, pretty awesome! Ik las dat WW niet meer werkte, dus ik sloeg alles waat daarover ging over...quote:
Mijn DH rockt weerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zoiets. DH schijnt wel weer leuk te zijn, helemaal als je de juiste legs vindt.
WW, met blood funnel runequote:Op zondag 2 maart 2014 10:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik gebruik hem nu, pretty awesome! Ik las dat WW niet meer werkte, dus ik sloeg alles waat daarover ging over...
Ik gebruik nu Wind Shear, straks eens kijken hoe het gaat als ik Blood Funnel gebruik.quote:
Dan kan je gewoon in een pool met elites staan en blijven WWen want je hp komt terugquote:Op zondag 2 maart 2014 11:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik gebruik nu Wind Shear, straks eens kijken hoe het gaat als ik Blood Funnel gebruik.
Wat is je huidige build?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn DH rockt weer2 dagen naar gear lopen zoeken, nu 5 legs equipped.
Ik crit op 1.5 miljoen damage
Dat blijft ook wel m'n favoriete build, maar met alle wijzigingen ben ik wat nieuwe dingen aan het proberen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:35 schreef Timm-E het volgende:
Ohhh Mono, geen Evasive shot meer? Zo zal ik je toch onthouden!
Ik heb pas volgende week tijd om de boel te patchen. Eerste wat ik ga doen is solo een nieuwe DH levelen. Lijkt me een leuke nieuwe experience, zonder AH en met de nieuwe loot. Mijn legacy-DH gaat in de vrieskist, voor het museum.
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is je huidige build?
Ik beb nu een beetje samengeraapte build met CB:LFB, Entangling, Strafe, Wolf companion, Vault en SS.
Vond al wel een nieuwe nat's ring en een matige leg ring.
Wie is er trouwens leader van de Fok! clan?
Dat was altijd wel ja. Met RoS wordt Crusader levelen op HC 1 van de eerste dingen die ik ga doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:05 schreef Silverdigger2 het volgende:
nog mensen actief op hc van de FOK! clan?
HCquote:Op zondag 2 maart 2014 14:05 schreef Silverdigger2 het volgende:
volgens mij ben ik dat nuquote:Op zondag 2 maart 2014 11:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is je huidige build?
Ik beb nu een beetje samengeraapte build met CB:LFB, Entangling, Strafe, Wolf companion, Vault en SS.
Vond al wel een nieuwe nat's ring en een matige leg ring.
Wie is er trouwens leader van de Fok! clan?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb weer motivatie om in te loggen na 2 jaar. Gister binnen max 2 uur naar Paragon level 7 gegaan
[..]
Je hebt je DH gedelete? En dat terwijl je zo geweldig was in het kiten
Yup para 55 oid. Speel voornamelijk op monk. Hoewel deze wel wat meer gear moet vinden. Laatste tijd ook weer iets meer aan het spelen met oude liefde WD bij gebrek aan werkende tempest rush buildquote:Op zondag 2 maart 2014 14:05 schreef Silverdigger2 het volgende:
Maar heb het idee dat damage in zijn geheel meer is.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Wat ik las is dat ze LS terug hebben gebracht. Vanaf level 60 is de LS terug gebracht met 90% naar maar 10%
hmm dat klinkt dan ook weer best logisch ja. Geen idee, had het gelezen dus dacht misschien is dat het verschil wat hij merkt. Dat je nu dus niet meer bij 150K dps dezelfde LS hebt als vóór de patch, maar dat het nu dus bij 200 of 250K dps nuttig is om LS te hebben.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar heb het idee dat damage in zijn geheel meer is.
Met mijn Demon Hunter doet mijn Bola Shot zo'n 300k en de Cluster Arrow crit op 1.5m
Dus dat is al behoorlijk wat LS wat je ermee krijgt, daarnaast zou je nog paragon points kunnen steken in regen tot je meer damage doet.
Ik heb er effectief nog niets van gemerkt dat het omlaag is geschroefd
Dus wordt het investeren in LoH, al dan niet met je paragon points.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:42 schreef ssebass het volgende:
Maar LS is helemaal weg vanaf level 70. Reductie 100%, dus...
Eerder in het topic staan sceenshots van mijn build. Bola/Cluster shot combo met hogere crit--chance / crit-damage en Area damagequote:Op maandag 3 maart 2014 13:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Hoe komen jullie aan die gigantische crits? :/ mijn DH doet met wat mazzel ~100 a 150k crits met een 1250 dps boog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |