Als ze niet ruilde kon niemand geld verdienen met de andere kleurenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Sofie had geen oranje stukken dus had ook geen baat bij het rondjes rijden, toch?
Wat gebeurt er in 'de finale' dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 00:37 schreef Moira. het volgende:
Maar het is ook wel weer typisch iets voor de regie van WIDM om de laatste paar afleveringen de focus zo min mogelijk op de mol te leggen om zo veel mogelijk kijkers nog op het verkeerde been te brengen, zodat de finale toch nog verrassend blijft voor iedereen.
In dat geval is het seizoen toch niet zo slecht als wat we dachten, wat ik eigenlijk hoop.
Ik bedoelde de ontknoping; dat iedereen erachter komt wie de mol isquote:Op zondag 2 maart 2014 13:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in 'de finale' dan?
/noobvraag
Thanks voor de uitleg.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik bedoelde de ontknoping; dat iedereen erachter komt wie de mol isOmdat mensen die eerst op JW zaten nu toch nog overstappen op bijv. Susan, en dan komen ze er over 3 afleveringen achter dat het toch JW was (bijvoorbeeld), dus was het toch nog 'spannend' en een soort van verrassing.
Straks komt aflevering 8, dan gaan er waarschijnlijk 2 mensen uit omdat er meestal na aflevering 7 nog maar 4 in zitten (nu 5 dus omdat er niemand uit ging). Maar er is ook wel eens een finale van 4 mensen geweest.
In aflevering 9 is de finale, dan strijden de laatste 3 (of 4, maar meestal 3) om toch nog zo veel mogelijk geld in de pot te krijgen en er zeker van te zijn wie de mol is, en gaan ze de test vol op 1 persoon maken. Vaak kom je er aan het eind van aflevering 9 al achter wie de winnaar of de verliezer is.
En dan in aflevering 10 is de reünie aflevering waar alle kandidaten bij elkaar terug komen in Nederland en gaan praten over het seizoen, en dan kijken ze met z'n alle de ontknoping terug, waar Art dus in de Filipijnen bekend maakt wie de mol en de winnaar/verliezer is. En daarna zie je dan alle mollenstreken terug, en op 't laatst nog wat van de kijkers-aanwijzingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door jcdragon op 03-03-2014 23:03:13 ]Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Dit is info die toch niet gewenst is hier? Ik lees het, helaas, nu voor het eerstquote:
Sorry. Ik heb het nu in spoilers geplaatst. Aan de andere kant. Je weet niet of het waar is. Ik denk nog steeds dat Susan de volgende afvaller is. Omdat JW en Susan elkaar vasthouden.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:53 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dit is info die toch niet gewenst is hier? Ik lees het, helaas, nu voor het eerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:15 schreef Xummon het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:21 schreef kvd het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:38 schreef portie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb hierbij het gevoel dat men iemand de finale mag instemmen, en dat als men dan op de mol stemt er iets met depot gebeurtquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zag net op Facebook het nooit getoonde toekomstfilmpje uit aflevering 6. Het lijkt er op dat ze gaan stemmen aankomende week zoals in Expeditie Robinson. Althans, ik zag van die papiertjes en een soort urn. Met een heiligenbeeld.
Ik had zelf al het idee dat er een 'eliminatieproef' zou kunnen komen. (Wat een beetje flauw zou zijn op zich want heeft niks met kennis over de mol te maken)
Maar het maakt Susan als mol wel verdachter. Want er moesten dan wel op zeker 4 deelnemers mee naar aflevering 8.
-edit- nu met link
Lijkt me een goede gok (sowieso een leuk idee, al is t natuurlijk veel handiger om voor de mol te stemmen dan je kans op een finaleplaats drastisch te verkleinen)quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:16 schreef Xummon het volgende:
[..]
heb hierbij het gevoel dat men iemand de finale mag instemmen, en dat als men dan op de mol stemt er iets met depot gebeurt
geld erbij of eraf?????
Bij Stefan Stasse hoorde ik nou :-( Geen verassing hoor als de mol nu al bekent maaktquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:53 schreef Holenmens het volgende:
Hier het fragment waar Jan-Willem echt ontmaskerd werd zeg maar![]()
http://www.radio2.nl/fragmenten/page-2#r2m8629v117720
Misschien is hij de mol nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij Stefan Stasse hoorde ik nou :-( Geen verassing hoor als de mol nu al bekent maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |