SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!!!
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..] Emotionele chantage, dat is wat ze doet.
Je zwaaide al, wist niet of je het door had dat je de laatste had.quote:
Jawel,maar ik zit er niet mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je zwaaide al, wist niet of je het door had dat je de laatste had.
Als je nog niet door hebt dat Andrea niets meer is dan een kleptomane aandachtshoer, dan bij deze een nieuwsflash..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef Alocanda het volgende: Wat dachten jullie van die kanjer van een psychiater die niet in de gaten heeft dat zijn patient onder de pillen voor hem zit. Haar een krachtige vrouw noemt ect. Mmmm ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat ze deze dorpsgek op waarde schatten.
Ya die kreeg ik nog mee, vlak na einde van dat filmpje crashte site als je stream wisselde geloof ik. Cheers thoughquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:09 schreef Majoraan het volgende:
Ja Urb, , de start van pillengate voor de crash
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:09 schreef Punkman het volgende:
4 dagen geleden zei iemand hier dat nu Hakim er uit was de cossen zo langzaam gingen.
heb ik de laatste 3 dagen niks van gemerkt anders.
Het is hier elke donderdag bal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:09 schreef Punkman het volgende:
4 dagen geleden zei iemand hier dat nu Hakim er uit was de cossen zo langzaam gingen.
heb ik de laatste 3 dagen niks van gemerkt anders.
Fantastisch, snel doormailen!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:09 schreef brabomiep het volgende:
De aasgieren zijn er weer vlug bij![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/prive/22338854/__Zorgen_om_Andrea__.html
Ik snap wat je bedoelt, maar hij was net wel de enige die de waarheid uit Andrea kreeg. En er voor zorgde dat de ruzie tussen Lot/Billy en Isabel niet uit de hand liep.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Jimmy is er steeds, zodra er serieuze spanningen uitbreken. Dan zie je hem de hele tijd niet en inééns: hop! Jimmy. Hij is er duidelijk ingezet om (ook) die rol te vervullen.
Ik krijg zelf alleen wel een beetje jeuk van iemand die zóóóó über kalm, en rustig, en verstandig, en zorgzaam is/doet tijdens een "crisis". Hij zwelgt er een beetje in. Maar goed, er loopt daar vuil gajes rond op wie heel wat meer is aan te merken.
Ik denk niet dat ze een kleptomaan is, want die kunnen er niks aan doen. Voor de rest: eensquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je nog niet door hebt dat Andrea niets meer is dan een kleptomane aandachtshoer, dan bij deze een nieuwsflash..
Echt hoor... pure aandachttrekkerij en aanstellerij.
yup, donderdag lijkt een favoriete dag te zijn van de bewoners voor allerlei actiesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:11 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Het is hier elke donderdag bal.
Dit is bij mijn weten de 3e keer op een rij dat ik m'n nest uit kom om te cossen om deze tijd op donderdag.
Precies, het is een vuile dief!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:11 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een kleptomaan is, want die kunnen er niks aan doen. Voor de rest: eens
als je naar haar vader kijkt dan zit het stevig zijn gewoon in haar genen! Vind haar ook niet dik oid, ze moet alleen ophouden met roepen dat ze gaat lijnen om vervolgens als hobby te hebben om zoveel mogelijk te eten op een dag!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Lot was 20 kilo afgevallen, nu is ze weer 'iets' aangekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |